ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*322 901
New product
GFB-T9451
9328022000138
GFB VTA T9451 Supapă de deviere (sunet BOV) pentru VAG 1.8/2.0/2.5 TFSI
VTA este o soluție performantă de supapă de evacuare pentru vehiculele Audi, VW, Skoda și SEAT 1.8/2.0/2.5 TFSI cu o supapă de deviere electronică din fabrică.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
GFB VTA T9451 Supapă de deviere (sunet BOV) pentru VAG 1.8/2.0/2.5 TFSI
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Dacă doriți ca sunetul cu performanța ta (sau performanța cu sunetul tău!), GFB VTA oferă exact acest lucru! Prin combinarea beneficiilor de performanță dovedite ale ventilației de atmosferă inovatoare DV+ cu GFB, VTA oferă un sunet agresiv de suflare, un răspuns îmbunătățit al accelerației și recuperarea impulsului, precum și fiabilitatea superioară a menținerii impulsului și în condiții extreme.
VTA împărtășește filozofia de succes a designului DV+:
"Păstrați ceea ce funcționează, înlocuiți ceea ce nu funcționează"
Acest lucru înseamnă că GFB păstrează controlul ECU și solenoidului de la divertorul din fabrică pentru a asigura cel mai rapid timp de răspuns posibil, fără a adăuga și costul inutil de înlocuire a solenoidului, cum fac unele mărci.
Partea slabă a deviatorului din fabrică a fost întotdeauna mecanismul supapei din plastic - aceasta este partea pe care GFB Engineers a înlocuit-o. VTA are componente prelucrate CNC billet care durează o viață, și metoda de funcționare a supapei pentru o performanță mai bună este, de asemenea, schimbată. Supapa de deviere din fabrică poate funcționa numai în două stări - deschisă sau închisă. Atunci când se deschide complet la un impuls scăzut sau în timpul unei ridicări parțiale a accelerației la mijlocul colțului, provoacă o întârziere crescută și o tranziție a impulsului vizibil neliniară.
GFB a fost pionier în utilizarea "operațiunii pilot" în DV+, care funcționează prin reutilizarea solenoidului din fabrică pentru a controla presiunea din spatele pistonului, mai degrabă decât pistonul în sine. Acest lucru permite cursei solenoidului să fie mult mai scurtă, accelerând timpul de răspuns și crescând forța de acționare. Mai important, permite pistonului să se deschidă și închidă progresiv ca răspuns la cantitatea de presiune de amplificare prezentă, ceea ce netezește tranzițiile de amplificare și reduce decalajul cauzat de supapa de deviere din fabrică.
Această filosofie de proiectare face din VTA nu numai cea mai performantă soluție de supapă de evacuare, ci și cea mai bună valoare de pe piață.
Caracteristici principale:
VTA or DV+?
Depinde dacă doriți sunet sau nu. Ambele valve sunt construite cu aceleași materiale de calitate și mecanismul supapei, și ambele oferă aceeași performanță și beneficii de fiabilitate. Cu toate acestea, VTA ventilează în atmosferă pentru sunet, în timp ce DV+ recirculă aerul pentru a păstra liniștea.
De ce să alegeți un VTA în locul unui "distanțier BOV"?
"Distanțierele BOV" sunt ieftine și fac zgomot. Dar asta este tot. Toate problemele inerente de performanță și fiabilitate pe care le aveți cu supapa de deviere din fabrică rămân, deoarece un distanțier nu modifică supapa de deviere în niciun fel. VTA îmbunătățește funcționarea supapei de deviere pentru sunet ȘI performanță.
De ce să alegeți un VTA în locul unui kit care include un solenoid?
Pentru că nu există niciun beneficiu de performanță pentru înlocuirea solenoidului din fabrică, doar un preț mult mai mare! Dacă un VTA cu solenoidul din fabrică se poate deschide în câteva sutimi de secundă, de ce să plătiți mai mult decât trebuie?
Aceste motoare vin din fabrică cu fără niciun fel de supapă de deviere, ceea ce duce la o supratensiune a compresorului turbo de fiecare dată când accelerația este închisă după supraalimentare.
Admisia este reglată acustic pentru a suprima sunetul de fluturare al supratensiunii compresorului, dar nu elimină efectul impulsurilor de presiune - pentru asta au fost concepute inițial supapele de suflare și diverter.
GFB VTA reintroduce o supapă de evacuare în sistemul TSI, care elimină supratensiunea compresorului pentru a proteja turbo, și oferă semnătura "whoosh" de evacuare atunci când se ridică accelerația.
VTA se prinde direct în conducta de încărcare a turbo, înlocuind un joiner scurt din plastic cu o secțiune prelucrată CNC billet pe care se montează VTA. Kitul include, de asemenea, un furtun de vid boost tee și care se fixează pe unul dintre orificiile de vid ale colectorului pentru a furniza un semnal de vid pentru supapa VTA.
Aplicație:
AUDI B7 (2005-2008) 2.0TFSI
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI S3 8P (2006-2013) 2.0TFSI
VW Golf GTI Mk5 2.0TFSI 04-09
VW Golf GTI Mk5 2.0TFSI 04-09
AUDI A6 2.0TFSI (2006-2011)
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
SKODA Octavia Mk2 1.4/1.8/2.0TFSI/TSI (Inc. VRS) 2005-2013
AUDI 8P (2003-2007) 2.0TFSI EA113
AUDI 8P (2008-2012) 2.0TFSI EA888
VW Passat B6 2.0 TSI 05-11
VW Jetta Mk5 2.0T 2005-2010
AUDI TTRS 8J 2.5 TFSI 09-14 Note : Direct Fit
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA888) 10-14 Note : Direct Fit
AUDI TTS 8J 2.0 TFSI 06-14 Note : Direct Fit
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA113) 06-10 Note : Direct Fit
AUDI TT 8J 2.0 TFSI (EA888) 10-14
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
VW Tiguan 2.0 TFSI 07-11
VW Tiguan 2.0 TFSI 07-11
VW Tiguan 2.0 TSI 11-16
VW Tiguan 2.0 TSI 11-16
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI B8 (2007-2015) 1.8/2.0 TFSI
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-2016, 8R)
VW Scirocco R Mk3 2.0t FSI (EA113) 06-13
VW Golf Mk6 1.4 TSI (Turbo Only, NOT Twincharged) 08-13
VW Golf R Mk6 2.0TSI 08-13
VW Golf GTI Mk6 2.0TSI 08-13
VW Jetta GLI Mk6 1.8T/2.0T 2010-2018 Note : 100% Instalare directă Bolt-On pentru mașina selectată Car, No Extra Adaptors Or Mods Required.
AUDI A6 2.0TFSI (2011-2018)
AUDI A1 2010-2014 1.4TFSI (90kW/122hp)
AUDI B9 (2015-2020) 2.0TFSI
AUDI B9 (2015-2020) 2.0TFSI
AUDI RS3 8V (2015-2017)
VW EOS 2.0 TFSI 2006-2015
VW Scirocco Mk3 2.0t FSI
VW Scirocco Mk3 1.4 TSI (Turbo Only)
AUDI B9 (2016-On) 2.0 TFSI
AUDI B9 (2016-On) 2.0 TFSI
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Marcă | Model | Generatie |
---|---|---|
Audi | A1 | 8X (2010 - 2015) |
Audi | A1 | 8X Facelift (2014 - 2018) |
Audi | A3 | 8P (2003 - 2005) |
Audi | A3 | 8P Facelift (2010 - 2013) |
Audi | A4 | B7 (2004 - 2009) |
Audi | A4 | B8 (2007 - 2012) |
Audi | A4 | B8 Facelift (2011 - 2016) |
Audi | A4 | B9 (2015 - 2020) |
Audi | A4 | B9 Facelift (2019 - 2025) |
Audi | A6 | C6 (2004 - 2008) |
Audi | A6 | C6 Facelift (2008 - 2011) |
Audi | A6 | C7 (2011 - 2015) |
Audi | A6 | C7 Facelift (2014 - 2018) |
Audi | Q5 | 8R (2008 - 2012) |
Audi | RS3 | 8V (2015 - 2016) |
Audi | RS3 | 8V Facelift (2017 - 2020) |
Audi | S3 | 8P (2006 - 2013) |
Audi | TT | 8J (2006 - 2010) |
Audi | TT RS | 8J (2009 - 2014) |
Skoda | Octavia | Mk2 A5 (1Z) (2005 - 2012) |
Volkswagen | Eos | 1F (2006 - 2011) |
Volkswagen | Eos | 1F Facelift (2011 - 2016) |
Volkswagen | Golf | Mk5/A5 (1K) (2003 - 2009) |
Volkswagen | Golf | Mk6/A6 (5K) (2008 - 2014) |
Volkswagen | Jetta | A5 (2005 - 2010) |
Volkswagen | Jetta | A6 (2010 - 2014) |
Volkswagen | Passat | B6 (2005 - 2010) |
Volkswagen | Scirocco | III (2008 - 2014) |
Volkswagen | Scirocco | III Facelift (2014 - 2017) |
Volkswagen | Tiguan | I (5N) (2007 - 2011) |
Volkswagen | Tiguan | I (5N) Facelift (2018 - 2022) |
VTA este o soluție performantă de...