ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*323 755
New product
GFB-T9489
9328022008844
GFB VTA T9489 Supapă de deviere (sunet BOV) pentru Toyota și Lexus
VTA este o soluție performantă de supapă de evacuare pentru late-model Toyota și Lexus cu o supapă electronică de deviere din fabrică.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
GFB VTA T9489 Supapă de deviere (sunet BOV) pentru Toyota și Lexus
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Dacă doriți ca sunetul cu performanța ta (sau performanța cu sunetul tău!), GFB VTA oferă exact acest lucru! Prin combinarea beneficiilor de performanță dovedite ale ventilației de atmosferă inovatoare DV+ cu GFB, VTA oferă un sunet agresiv de suflare, un răspuns îmbunătățit al accelerației și recuperarea impulsului, precum și fiabilitatea superioară a menținerii impulsului și în condiții extreme.
VTA împărtășește filozofia de succes a designului DV+:
"Păstrați ceea ce funcționează, înlocuiți ceea ce nu funcționează"
Acest lucru înseamnă că GFB păstrează controlul ECU și solenoidului de la divertorul din fabrică pentru a asigura cel mai rapid timp de răspuns posibil, fără a adăuga și costul inutil de înlocuire a solenoidului, cum fac unele mărci.
Partea slabă a deviatorului din fabrică a fost întotdeauna mecanismul supapei din plastic - aceasta este partea pe care GFB Engineers a înlocuit-o. VTA are componente prelucrate CNC billet care durează o viață, și metoda de funcționare a supapei pentru o performanță mai bună este, de asemenea, schimbată. Supapa de deviere din fabrică poate funcționa numai în două stări - deschisă sau închisă. Atunci când se deschide complet la un impuls scăzut sau în timpul unei ridicări parțiale a accelerației la mijlocul colțului, provoacă o întârziere crescută și o tranziție a impulsului vizibil neliniară.
GFB a fost pionier în utilizarea "operațiunii pilot" în DV+, care funcționează prin reutilizarea solenoidului din fabrică pentru a controla presiunea din spatele pistonului, mai degrabă decât pistonul în sine. Acest lucru permite cursei solenoidului să fie mult mai scurtă, accelerând timpul de răspuns și crescând forța de acționare. Mai important, permite pistonului să se deschidă și închidă progresiv ca răspuns la cantitatea de presiune de amplificare prezentă, ceea ce netezește tranzițiile de amplificare și reduce decalajul cauzat de supapa de deviere din fabrică.
Această filosofie de proiectare face din VTA nu numai cea mai performantă soluție de supapă de evacuare, ci și cea mai bună valoare de pe piață.
Sunet - VTA, după cum sugerează și numele său, evacuează aerul în atmosferă pentru un zgomot maxim "whoosh" atunci când ridicați accelerația.
Caracteristici principale:
VTA or DV+?
Depinde dacă doriți sunet sau nu. Ambele valve sunt construite cu aceleași materiale de calitate și mecanismul supapei, și ambele oferă aceeași performanță și beneficii de fiabilitate. Cu toate acestea, VTA ventilează în atmosferă pentru sunet, în timp ce DV+ recirculă aerul pentru a păstra liniștea.
De ce să alegeți un VTA în locul unui "distanțier BOV"?
"Distanțierele BOV" sunt ieftine și fac zgomot. Dar asta este tot. Toate problemele inerente de performanță și fiabilitate pe care le aveți cu supapa de deviere din fabrică rămân, deoarece un distanțier nu modifică supapa de deviere în niciun fel. VTA îmbunătățește funcționarea supapei de deviere pentru sunet ȘI performanță.
De ce să alegeți un VTA în locul unui kit care include un solenoid?
Pentru că nu există niciun beneficiu de performanță pentru înlocuirea solenoidului din fabrică, doar un preț mult mai mare! Dacă un VTA cu solenoidul din fabrică se poate deschide în câteva sutimi de secundă, de ce să plătiți mai mult decât trebuie?
Aceste motoare vin din fabrică cu fără niciun fel de supapă de deviere, ceea ce duce la o supratensiune a compresorului turbo de fiecare dată când accelerația este închisă după supraalimentare.
Admisia este reglată acustic pentru a suprima sunetul de fluturare al supratensiunii compresorului, dar nu elimină efectul impulsurilor de presiune - pentru asta au fost concepute inițial supapele de suflare și diverter.
GFB VTA reintroduce o supapă de suflare în sistem, care elimină supratensiunea compresorului pentru a proteja turbo, și oferă semnătura suflării "whoosh" atunci când ridicați accelerația.
VTA se prinde direct în conducta de încărcare a turbo, înlocuind un joiner scurt din plastic cu o secțiune prelucrată CNC billet pe care se montează VTA. Kitul include, de asemenea, un furtun de vid boost tee și care se fixează pe unul dintre orificiile de vid ale colectorului pentru a furniza un semnal de vid pentru supapa VTA.
Aplicație:
TOYOTA C-HR 1.2 Turbo (8NR-FTS) 2017-On
LEXUS IS200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
LEXUS GS200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
LEXUS NX200t/300 (8AR-FTS Engine) 2014-On
LEXUS RC200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
LEXUS RX200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
TOYOTA GR Yaris (2020-On)
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Marcă | Model | Generatie |
---|---|---|
Lexus | GS | L10 Facelift (2015 - 2020) |
Lexus | IS | XE30 (2013 - 2016) |
Lexus | IS | XE30 Facelift (2016 - 2022) |
Lexus | NX | I (Z10) (2014 - 2017) |
Lexus | NX | I (Z10) Facelift (2017 - 2021) |
Lexus | RC | C10 (2014 - 2018) |
Lexus | RC | C10 Facelift (2018 - 2024) |
Lexus | RX | AL20 (2015 - 2019) |
Lexus | RX | AL20 Facelift (2019 - 2023) |
Toyota | C-HR | Facelift (2019 - 2024) |
Toyota | GR Yaris | XP210 (2020 - 2024) |
VTA este o soluție performantă de...