În perioada 29 septembrie - 9 octombrie, suportul telefonic nu este disponibil. Pentru orice solicitări, vă rugăm să ne contactați prin email. Vă mulțumim pentru înțelegere!

*323 755   

GFB

GFB VTA T9489 Supapă de deviere (sunet BOV) pentru Toyota și Lexus

VTA este o soluție performantă de supapă de evacuare pentru late-model Toyota și Lexus cu o supapă electronică de deviere din fabrică.

New product

În stoc: 1 buc.

Atenție: Ultimele buc în stoc!

La dvs acasă: 6. 10.

879,60 RON cu TVA

-24%

1.157,40 RON cu TVA

GFB-T9489   

9328022008844

Întrebări

Întrebări

GFB VTA T9489 Supapă de deviere (sunet BOV) pentru Toyota și Lexus

GFB VTA T9489 Supapă de deviere (sunet BOV) pentru Toyota și Lexus

VTA este o soluție performantă de supapă de evacuare pentru late-model Toyota și Lexus cu o supapă electronică de deviere din fabrică.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

GFB VTA T9489 Supapă de deviere (sunet BOV) pentru Toyota și Lexus

GFB VTA T9489 Supapă de deviere (sunet BOV) pentru Toyota și Lexus

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

VTA este o soluție performantă de supapă de evacuare pentru late-model Toyota și Lexus cu o supapă electronică de deviere din fabrică.

Dacă doriți ca sunetul cu performanța ta (sau performanța cu sunetul tău!), GFB VTA oferă exact acest lucru! Prin combinarea beneficiilor de performanță dovedite ale ventilației de atmosferă inovatoare DV+ cu GFB, VTA oferă un sunet agresiv de suflare, un răspuns îmbunătățit al accelerației și recuperarea impulsului, precum și fiabilitatea superioară a menținerii impulsului și în condiții extreme.

VTA împărtășește filozofia de succes a designului DV+:

"Păstrați ceea ce funcționează, înlocuiți ceea ce nu funcționează"

Acest lucru înseamnă că GFB păstrează controlul ECU și solenoidului de la divertorul din fabrică pentru a asigura cel mai rapid timp de răspuns posibil, fără a adăuga și costul inutil de înlocuire a solenoidului, cum fac unele mărci.

Partea slabă a deviatorului din fabrică a fost întotdeauna mecanismul supapei din plastic - aceasta este partea pe care GFB Engineers a înlocuit-o. VTA are componente prelucrate CNC billet care durează o viață, și metoda de funcționare a supapei pentru o performanță mai bună este, de asemenea, schimbată. Supapa de deviere din fabrică poate funcționa numai în două stări - deschisă sau închisă. Atunci când se deschide complet la un impuls scăzut sau în timpul unei ridicări parțiale a accelerației la mijlocul colțului, provoacă o întârziere crescută și o tranziție a impulsului vizibil neliniară.

GFB a fost pionier în utilizarea "operațiunii pilot" în DV+, care funcționează prin reutilizarea solenoidului din fabrică pentru a controla presiunea din spatele pistonului, mai degrabă decât pistonul în sine. Acest lucru permite cursei solenoidului să fie mult mai scurtă, accelerând timpul de răspuns și crescând forța de acționare. Mai important, permite pistonului să se deschidă și închidă progresiv ca răspuns la cantitatea de presiune de amplificare prezentă, ceea ce netezește tranzițiile de amplificare și reduce decalajul cauzat de supapa de deviere din fabrică.

Această filosofie de proiectare face din VTA nu numai cea mai performantă soluție de supapă de evacuare, ci și cea mai bună valoare de pe piață.

Sunet - VTA, după cum sugerează și numele său, evacuează aerul în atmosferă pentru un zgomot maxim "whoosh" atunci când ridicați accelerația.

Caracteristici principale:

  • Tehnologia TMS pentru recuperarea mai rapidă a impulsului la schimbarea vitezei și în timpul modulației accelerației
  • Îmbunătățiți capacitatea
  • Aerisire atmosferică pentru evacuarea sunetului
  • Păstrează controlul ECU
  • Kiturile simple, cu prindere directă, includ tot ce aveți nevoie pentru instalare
  • Fabricat în Australia în conformitate cu cu ISO 9001

VTA or DV+?

Depinde dacă doriți sunet sau nu. Ambele valve sunt construite cu aceleași materiale de calitate și mecanismul supapei, și ambele oferă aceeași performanță și beneficii de fiabilitate. Cu toate acestea, VTA ventilează în atmosferă pentru sunet, în timp ce DV+ recirculă aerul pentru a păstra liniștea.

De ce să alegeți un VTA în locul unui "distanțier BOV"?

"Distanțierele BOV" sunt ieftine și fac zgomot. Dar asta este tot. Toate problemele inerente de performanță și fiabilitate pe care le aveți cu supapa de deviere din fabrică rămân, deoarece un distanțier nu modifică supapa de deviere în niciun fel. VTA îmbunătățește funcționarea supapei de deviere pentru sunet ȘI performanță.

De ce să alegeți un VTA în locul unui kit care include un solenoid?

Pentru că nu există niciun beneficiu de performanță pentru înlocuirea solenoidului din fabrică, doar un preț mult mai mare! Dacă un VTA cu solenoidul din fabrică se poate deschide în câteva sutimi de secundă, de ce să plătiți mai mult decât trebuie?

Aceste motoare vin din fabrică cu fără niciun fel de supapă de deviere, ceea ce duce la o supratensiune a compresorului turbo de fiecare dată când accelerația este închisă după supraalimentare.
Admisia este reglată acustic pentru a suprima sunetul de fluturare al supratensiunii compresorului, dar nu elimină efectul impulsurilor de presiune - pentru asta au fost concepute inițial supapele de suflare și diverter.

GFB VTA reintroduce o supapă de suflare în sistem, care elimină supratensiunea compresorului pentru a proteja turbo, și oferă semnătura suflării "whoosh" atunci când ridicați accelerația.

VTA se prinde direct în conducta de încărcare a turbo, înlocuind un joiner scurt din plastic cu o secțiune prelucrată CNC billet pe care se montează VTA. Kitul include, de asemenea, un furtun de vid boost tee și care se fixează pe unul dintre orificiile de vid ale colectorului pentru a furniza un semnal de vid pentru supapa VTA.

Aplicație:

TOYOTA C-HR 1.2 Turbo (8NR-FTS) 2017-On
LEXUS IS200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
LEXUS GS200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
LEXUS NX200t/300 (8AR-FTS Engine) 2014-On
LEXUS RC200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
LEXUS RX200t/300 (8AR-FTS Engine) 2015-On
TOYOTA GR Yaris (2020-On)

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




MarcăModelGeneratie
LexusGS L10 Facelift (2015 - 2020)
LexusIS XE30 (2013 - 2016)
LexusIS XE30 Facelift (2016 - 2022)
LexusNX I (Z10) (2014 - 2017)
LexusNX I (Z10) Facelift (2017 - 2021)
LexusRC C10 (2014 - 2018)
LexusRC C10 Facelift (2018 - 2024)
LexusRX AL20 (2015 - 2019)
LexusRX AL20 Facelift (2019 - 2023)
ToyotaC-HR Facelift (2019 - 2024)
ToyotaGR Yaris XP210 (2020 - 2024)

Categorii

Recent posts

Cum să îți alegi jantele?

Informații și termeni importanți pe care ar trebui să îi cunoască orice pasionat auto pentru a alege corect jantele.
Read more
Curățarea și impregnarea filtrelor sport

Cum să asiguri curățenia și durabilitatea filtrelor sport?
Read more
Modificarea motorului M52B28

Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
Read more
Regulator presiune combustibil și Wastegate

Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
Read more
Modificare BMW E36

Descoperiți potențialul mașinii dvs.
Read more
Ce sunt fitingurile?

Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
Read more
Raceshop in Forbes

Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
Read more
Plăci modulare podea

Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
Read more
Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...