În perioada 29 septembrie - 9 octombrie, suportul telefonic nu este disponibil. Pentru orice solicitări, vă rugăm să ne contactați prin email. Vă mulțumim pentru înțelegere!
-24% Preț redus! Delivery free Universale GFB Respons T9025 Supapă de evacuare - universală (25/25mm) | race-shop.ro Mărește

*322 861   

GFB

GFB Respons T9025 Supapă de evacuare - universală (25/25mm)

GFB Respons T9025 Diversor / Supapă de suflare cu Sistem de reglare a sunetului UNIVERSAL cu Intrare 25mm și ieșire 25mm (de asemenea se potrivește Aplicații Audi, VW, Ford, Mazda).Atmosphere Venting BOV nu funcționează pe mașina ta? Încearcă un GFB Respons - vei fi surprins!

New product

În stoc: 10 buc.

La dvs acasă: 10. 10.

1.280,40 RON cu TVA

-24%

1.684,70 RON cu TVA

GFB-T9025   

9328022000862

Întrebări

Întrebări

GFB Respons T9025 Supapă de evacuare - universală (25/25mm)

GFB Respons T9025 Supapă de evacuare - universală (25/25mm)

GFB Respons T9025 Diversor / Supapă de suflare cu Sistem de reglare a sunetului UNIVERSAL cu Intrare 25mm și ieșire 25mm (de asemenea se potrivește Aplicații Audi, VW, Ford, Mazda).Atmosphere Venting BOV nu funcționează pe mașina ta? Încearcă un GFB Respons - vei fi surprins!

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

GFB Respons T9025 Supapă de evacuare - universală (25/25mm)

GFB Respons T9025 Supapă de evacuare - universală (25/25mm)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

GFB Respons T9025 Diversor / Supapă de suflare cu Sistem de reglare a sunetului UNIVERSAL cu Intrare 25mm și ieșire 25mm (de asemenea se potrivește Aplicații Audi, VW, Ford, Mazda).Atmosphere Venting BOV nu funcționează pe mașina ta? Încearcă un GFB Respons - vei fi surprins!

RESPONS TMS: MAI INTELIGENT DECÂT O SUPAPĂ DE EVACUARE CU PORT DUBLU

La suprafață, poate părea doar o altă supapă de evacuare cu două orificii, dar Respons este de fapt mult mai mult decât atât. Dispunând de sistemul patentat GFB de reglare a tendinței de aerisire, Respons vă permite să controlați cu precizie cantitatea de aer care iese din fiecare dintre cele două ieșiri.

De ce este acest lucru atât de important? Există două motive esențiale:

Reglați cât de puternic este sunetul de expirare. Recirculați tot aerul pentru funcționarea silențioasă a fabricii, ventilați-l pe tot în atmosferă pentru zgomot maxim sau setați-l oriunde între acestea pentru a se potrivi preferințelor dvs..
Obțineți un sunet de suflare FĂRĂ a provoca stalling, backfiring sau orice alte probleme legate de BOV, chiar și pe o mașină cu un contor de debit de aer sensibil (MAF).

Respons nu este doar un producător de zgomot, ci și:

  • Oferă un răspuns mai bun al accelerației
  • Recuperare mai rapidă a impulsului la schimbarea treptei de viteză
  • Reținere nelimitată a impulsului!

De exemplu, folosind principiul TMS (Turbo Management System) al GFB, testele arată că Respons poate readuce motorul la supraalimentarea maximă cu până la 30% mai repede decât o supapă de deviere din fabrică atunci când se schimbă vitezele.

Răsucirea inelului de reglare deschide portul de atmosferă, în timp ce portul de recirculare este simultan închis. Acest lucru are ca rezultat rapoarte de aerisire posibile care variază de la 100% recirculare, până la 100% atmosferă și oriunde între.

Performanță ȘI sunet fără compromisuri!

Disponibilă într-o gamă largă de kituri universale și direct cu șuruburi

Acest kit bolt-on are tot ce ai nevoie inclus, este se potrivește direct în locația din fabrică (nu pe un adaptor separat), și nu sunt necesare modificări la mașină.

Specificațiile produsului:

  • Reglați volumul sunetului de suflare
  • Recuperare cu până la 30% mai rapidă a impulsului la schimbarea vitezei
  • Obțineți sunetul exploziei fără complicații - chiar și pe sistemele sensibile bazate pe MAF
  • Mențineți o presiune de supraalimentare nelimitată
  • Kituri de îmbinare directă disponibile

GFB nu este străină de BOV-urile cu port dublu. De fapt, GFB a fost pionierul designului în 1999, urmând cu sistemul patentat de reglare a polarizării ventilației în 2001.

Această tehnologie nu este doar un truc - este cheia pentru a obține un sunet de suflare fără probleme (spre deosebire de alte supape), și este exclusiv pentru GFB.

Cum îmbunătățește GFB Respons performanța?

Stimularea menținerii

Spre deosebire de supapele de bypass din fabrică sau de supapele altor mărci care necesită arcuri diferite pentru diferite niveluri de supraalimentare, o supapă GFB NU poate fi forțată să se deschidă de o supraalimentare ridicată!

Designul echilibrat al pistonului într-o supapă GFB utilizează presiunea de supraalimentare pe ambele părți pentru a anula forțele. Prin urmare, nu contează cât de multă presiune de supraalimentare folosiți, puteți fi sigur că o supapă Respons va livra toată presiunea către motor.

Răspunsul accelerației și recuperarea impulsului

Principiul TMS (Turbo Management System) al GFB se bazează pe o metodă de funcționare diferită de toate supapele de bypass din fabrică, care poate fi rezumată astfel:

- O supapă de ocolire din fabrică este deschisă până când este necesar să se închidă.

- O supapă GFB TMS este închisă până când este necesar să se deschidă.

Această diferență în metodele de funcționare înseamnă că supapa GFB ventilează doar atunci când este necesar, și doar suficient aer pentru a preveni supratensiunea compresorului.

De exemplu, în timpul unei schimbări de viteză, este posibil să se păstreze o cantitate mică de presiune de supraalimentare pentru o durată scurtă. Apoi, când accelerația este redeschisă, presiunea maximă de supraalimentare este atinsă mai repede decât în cazul în care se pierde toată presiunea (cum este cazul cu supapa din fabrică care rămâne complet deschisă prea mult timp).

Aplicație:

AUDI 8L (1996-2003) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
FORD AUSTRALIA Territory SY 4.0L Turbo 06-11 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08
FORD AUSTRALIA XR6 FG 4.0L Turbo 08-On
MAZDA SP Turbo 2002 (150kW/200hp)
VW Golf GTI Mk4 1.8t 97-05 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW New Beetle 1st Generation 1.8t 99-On Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW Passat B5-B5.5 1.8t 96-05 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW Polo GTI Mk4F (Typ 9N3) 1.8t 05-09 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t
AUDI S4 B5 (Typ 8D) 2.7 Biturbo 97-01 (Two Valves Required)
AUDI TT 8N 1.8t 98-06
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
VW Bora MK4 1.8t 00-05

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Categorii

Recent posts

Cum să îți alegi jantele?

Informații și termeni importanți pe care ar trebui să îi cunoască orice pasionat auto pentru a alege corect jantele.
Read more
Curățarea și impregnarea filtrelor sport

Cum să asiguri curățenia și durabilitatea filtrelor sport?
Read more
Modificarea motorului M52B28

Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
Read more
Regulator presiune combustibil și Wastegate

Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
Read more
Modificare BMW E36

Descoperiți potențialul mașinii dvs.
Read more
Ce sunt fitingurile?

Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
Read more
Raceshop in Forbes

Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
Read more
Plăci modulare podea

Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
Read more
Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...