Delivery free Universale GFB Deceptor Pro II T9525 Supapă de golire cu ESA - Universal (25/25mm) | race-shop.ro Mărește

*323 783   

GFB

GFB Deceptor Pro II T9525 Supapă de golire cu ESA - Universal (25/25mm)

Deceptor Pro II Diverter / Blow Off Valve cu Sistem electronic de reglare a sunetului (ESA). Acum puteți controla sunetul BOV-ului din interiorul cabinei!Produs UNIVERSAL cu intrare 25mm și ieșire 25mm (de asemenea se potrivește Audi, Ford, VW, Mazda, SAAB Aplicații).

New product

1.959,80 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

GFB Deceptor Pro II T9525 Supapă de golire cu ESA - Universal (25/25mm)

GFB Deceptor Pro II T9525 Supapă de golire cu ESA - Universal (25/25mm)

Deceptor Pro II Diverter / Blow Off Valve cu Sistem electronic de reglare a sunetului (ESA). Acum puteți controla sunetul BOV-ului din interiorul cabinei!Produs UNIVERSAL cu intrare 25mm și ieșire 25mm (de asemenea se potrivește Audi, Ford, VW, Mazda, SAAB Aplicații).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

GFB Deceptor Pro II T9525 Supapă de golire cu ESA - Universal (25/25mm)

GFB Deceptor Pro II T9525 Supapă de golire cu ESA - Universal (25/25mm)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

GFB-T9525   

9328022000770

Deceptor Pro II Diverter / Blow Off Valve cu Sistem electronic de reglare a sunetului (ESA). Acum puteți controla sunetul BOV-ului din interiorul cabinei!Produs UNIVERSAL cu intrare 25mm și ieșire 25mm (de asemenea se potrivește Audi, Ford, VW, Mazda, SAAB Aplicații).

Deci, cât de mult mai puteți face cu o supapă de evacuare? Ei bine, Deceptor Pro II duce conceptul "Respons" și mai departe...

  • Reglați electronic din mers tendința de ventilare a BOV
  • Porțiune revizuită pentru a optimiza fluxul și de ventilație
  • Design compact se potrivește în majoritatea locațiilor de supape din fabrică
  • Fixare directă pentru multe vehicule
  • Noul proces de finisare a alezajului asigură o durată de funcționare fiabilă

Caracteristicile produsului:

  • Conectare directă pentru majoritatea vehiculelor disponibile
  • Control proporțional de la distanță al ventilării / volumului - de la silențios la puternic sau oriunde între
  • Controler de volum BOV elegant și compact în mașină cu cadran iluminat din spate
  • Reglarea punctului final pentru a controla setarea maximă a ventilației către atmosferă
  • Mecanism de reglare a volumului acționat de un motor electric cu angrenaj cu cuplu mare
  • Tren de germeni durabil, cu frecare redusă, susținut de rulmenți cu bile etanșe de precizie
  • Furnizat cu toate piesele și cablajul necesar pentru a-l avea în picioare și funcționează rapid și ușor

Aplicație (Universal, dar testat și pe):

AUDI TT 8N 1.8t 98-06
AUDI TT 8N 1.8t 98-06
AUDI TT 8N 1.8t 98-06
AUDI TT 8N 1.8t 98-06
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI B6 (2001-2005) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI B5 (1995-2001) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI S3 8L (1999-2003) 1.8t Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
AUDI TT 8N 1.8t 98-06 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
FORD AUSTRALIA Territory SY 4.0L Turbo 06-11 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW Golf GTI Mk4 1.8t 97-05 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW New Beetle 1st Generation 1.8t 99-On Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW Passat B5-B5.5 1.8t 96-05 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW Polo GTI Mk4F (Typ 9N3) 1.8t 05-09 Note : Atunci când instalați o supapă GFB, aceasta trebuie instalată în orientarea OPUSĂ față de supapa Bosch din plastic din fabrică - adică aerul trebuie să intre în supapa GFB prin partea inferioară și să fie evacuat prin părțile laterale.
VW Passat B5-B5.5 1.8t 96-05
AUDI 8L (1996-2003) 1.8t
MAZDA SP Turbo 2002 (150kW/200hp)
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-3 Turbo 98-02
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
SAAB 9-5 Turbo 98-09
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08
FORD AUSTRALIA XR6 BA-BF 4.0L Turbo 02-08
FORD AUSTRALIA XR6 FG 4.0L Turbo 08-On
AUDI S4 B5 (Typ 8D) 2.7 Biturbo 97-01 (Sunt necesare două valve)
VW Bora MK4 1.8t 00-05

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.

Dobrý den, uvádíte poslední kus skladem, je nějaká možnost u vás objednat 2ks tohoto ventilu.Děkuji za odpověď.

  Martin, 
12.07.2024, 
1 răspuns

Naskladnenie druhého kusu očakávame až o 4-6 týždňov.

  Admin, 
23.07.2024




Categorii

Recent posts

Modificarea motorului M52B28

Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
Read more
Regulator presiune combustibil și Wastegate

Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
Read more
Modificare BMW E36

Descoperiți potențialul mașinii dvs.
Read more
Ce sunt fitingurile?

Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
Read more
Raceshop in Forbes

Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
Read more
Plăci modulare podea

Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
Read more
Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
Read more
În culisele Forge Motorsport

Forge Motorsport ne-a dezvăluit secretele sale de producție.
Read more
Circuitul Misano și ATBS Romexpo

Am fost la București (RO) și Misano (IT).
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...