*285 240

Eventuri

Eventuri admisie de carbon pentru Bentley Bentayga 4.0TFSI

Aport de carbon de top Eventuri pentru maschini Lamborghini Urus, Audi RSQ8, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga si altele cu un motor 4.0TFSI V8 EA825 cu o pereche de filtre conice sub un capac de carbon reproiectat, colector marit si admisii de turbocompresor cu o suprafata interioara goala..

New product

La comandă

La dvs cel tărziu: 19. 8.

17.174,30 RON cu TVA

EVE-4V8TT-CF-INT_3   

Întrebări

Întrebări

Eventuri admisie de carbon pentru Bentley Bentayga 4.0TFSI

Eventuri admisie de carbon pentru Bentley Bentayga 4.0TFSI

Aport de carbon de top Eventuri pentru maschini Lamborghini Urus, Audi RSQ8, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga si altele cu un motor 4.0TFSI V8 EA825 cu o pereche de filtre conice sub un capac de carbon reproiectat, colector marit si admisii de turbocompresor cu o suprafata interioara goala..

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Eventuri admisie de carbon pentru Bentley Bentayga 4.0TFSI

Eventuri admisie de carbon pentru Bentley Bentayga 4.0TFSI

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Aport de carbon de top Eventuri pentru maschini Lamborghini Urus, Audi RSQ8, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga si altele cu un motor 4.0TFSI V8 EA825 cu o pereche de filtre conice sub un capac de carbon reproiectat, colector marit si admisii de turbocompresor cu o suprafata interioara goala..

Kit admitere carbon Eventuri pt Bentley Bentayga
(imaginea prezinta un Lamborghini Urus cu acelasi motor)
Creșterea performanței în serie ECU: + 14-20 k | + 23-28 Nm
Creșterea performanței cu ajustarea Stage 1: + 25-28 k | + 27-31 Nm

Admisia de carbon Eventuri pentru motoarele 4.0TFSI V8 EA825 este o reproiectare completă a liniei de aer din fabrică până la turbocompresoare. Fiecare componentă, inclusiv capacul superior, este concepută pentru a furniza turbocompresoarelor cu aer proaspăt maxim, fără restricții, iar datorită acestui lucru, admisia obține rezultate de top pentru această platformă. Airboxul original a limitat fluxul de aer prin volum. A crescut datorită utilizării unui nou capac superior din carbon preimpregnat. Volumul mai mare a permis și utilizarea unor filtre de aer mai mari. Producătorii concurenți de obicei nu interferează cu capacul, lăsându-le cu spațiu limitat pentru filtrele de aer și lucrând cu o cantitate mai mică de aer.

O parte din admisie sunt, de asemenea, orificii de admisie mari la turbocompresoare. Acestea sunt cu 43% mai mari ca secțiune transversală decât cele originale și au o suprafață interioară unică cu gropițe (tehnologie similară cu cea a unei mingi de golf), care reduce frecarea în timpul fluxului de aer. Aerul prins în gropițe creează o pernă, după care aerul suplimentar poate curge lin direct în turbocompresoare.

Sistemul de admisie directă Eventuri pentru Bentley Bentayga conține o serie de componente care au fost dezvoltate pentru acest model de mașină și fabricate cu cea mai mare grijă, astfel încât setul să atingă cele mai înalte standarde.

Setul este format din următoarele părți:
- capac superior din carbon mărit
- colector de aer de carbon de la ambele filtre
- 2x admisie la turbocompresor cu suprafață interioară cu sâmburi
- 2x filtru de aer conic dimensional
- 2x furtunuri flexibile
- Porturi de ecou prelucrate CNC și întărire pentru atașarea furtunului


Capac cutie de aer mărit:

Capacul original al airbox s-a dovedit a fi foarte limitativ din mai multe puncte de vedere. Pe partea de ieșire, a limitat fluxul de aer din colector și, prin urmare, cantitatea de aer care curge către turbocompresoare. De asemenea, a limitat volumul cutiei de aer ca rezervor pentru aerul de admisie. Și nu în ultimul rând, a limitat dimensiunile mediilor filtrante folosite. Prin mărirea capacului, ieșirea sub formă de colector, care duce aerul către orificiile individuale de admisie ale turbocompresoarelor, a putut fi crescută substanțial și a fost posibilă și utilizarea filtrelor de aer mai mari. Husa este realizată 100% din carbon preimpregnat și este montată pe suporturi din fabrică.

Colector de carbon și filtre de aer:

Colectorul ghidează aerul aspirat de o pereche de filtre mari în orificiile individuale de admisie ale turbocompresoarelor. Piesa originală reprezintă o restricție semnificativă a fluxului de aer, în timp ce partea nou proiectată, datorită dimensiunilor sale, aduce efectiv o cantitate mare de aer turbocompresoare fără restricții nedorite. De asemenea, forma colectorului a făcut posibilă înlocuirea filtrului din fabrică cu o pereche de filtre de aer conice cu o suprafață de filtrare mai mare..

Prize la turbocompresoare:

La admisia originală, prizele de admisie la turbocompresoare s-au dovedit a fi partea cea mai restrictivă. Nu numai că aveau un diametru interior mic, dar includeau și piese flexibile care creau turbulențe nedorite direct în fața turbocompresoarelor. Pentru a limita aceste turbulențe, orificiile de admisie din fabrică au deflectoare pentru direcționarea aerului, ele însă reprezintă o altă restricție a fluxului de aer. Prizele Eventuri sunt lipsite de o parte flexibilă, datorită căreia volumul lor intern ar putea crește semnificativ. Acum, turbo-urilor este furnizat suficient aer proaspăt pentru pornirea lor rapidă.

Dezvoltarea admisiilor turbocompresoarelor s-ar fi putut opri în acest moment, dar Eventuri a împins limitele și mai departe și a proiectat prize pentru Lamborghini Urus și alte modele cu un motor 4.0TFSI cu o suprafață interioară specială ceară, care a fost folosit pentru prima dată în prizele pentru BMW M3/M4 G8x. Gropițele individuale captează aerul și creează, în esență, o pernă, de-a lungul căreia alt aer curge mai bine și fără frecare la suprafață.

În timpul dezvoltării, au fost testate mai multe forme diferite de admisii ale turbocompresorului înainte de selectarea celei finale, ceea ce a demonstrat cea mai mare capacitate posibilă de trecere a aerului. Printre altele, pentru testare a fost folosit un software CFD avansat, care arată fluxul optim de gaze și lichide.

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Ce schimbări urmează în Formula 1 din 2026?

Tot ce trebuie să știi despre schimbările din Formula 1 pentru 2026
Read more
Produse GFB - Go Fast Bits

Go Fast Bits (GFB) este unul dintre cei mai cunoscuți producători de produse de gestionare a turbinei și a combustibilului, cum ar fi supape blow off, regulatoare de presiune pentru combustibil sau turbo, wastegates externe și interne și multe altele.
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 2

Atmosfera electrizantă a celei de-a doua ediții Meet & Greet
Read more
Race-shop la AMTS Italia

Prima ediție AMTS Torino, IT
Read more
UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...