*566   

King racing

King Racing, cuzineți arbore cotit motor M20, M50, M52, M54, S50, S52, S54

Cuzineți palier / arbore cotit King Racing Series pentru BMW, motor M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25.

New product

În stoc: 1 buc.
La comandă : 6buc.

Atenție: Ultimele buc în stoc!

La dvs acasă: 22. 8.

767,60 RON cu TVA

  

611500542749

Întrebări

Întrebări

King Racing, cuzineți arbore cotit motor M20, M50, M52, M54, S50, S52, S54

King Racing, cuzineți arbore cotit motor M20, M50, M52, M54, S50, S52, S54

Cuzineți palier / arbore cotit King Racing Series pentru BMW, motor M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

King Racing, cuzineți arbore cotit motor M20, M50, M52, M54, S50, S52, S54

King Racing, cuzineți arbore cotit motor M20, M50, M52, M54, S50, S52, S54

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Cuzineți palier / arbore cotit King Racing Series pentru BMW, motor M20B20/23/25/27, M50B20/25/27, M52B20/25/28, M54B25.

 Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB7039XP STDX

MB7039XP - STD standard (fără supradimensionare)

MB7039XP.025 - +0,025

MB7039XP0.25 - supradimensionare 0,25

MB7039XP0.5  - supradimensionare 0,50

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .691kg

ComponentF7016U-PR / F7039L-PR
Min Crankshaft Diameter2.361 inch / 59.97mm
Max Crankshaft Diameter2.362inch / 59.99mm
Min Housing Diameter2.559 inch / 65.00 mm
Max Housing Diameter2.560 inch / 65.02 mm
Bearing Length0.982 inch / 24.94 mm
Max Wall Thickness0.098 inch / 2.49 mm
ComponentM7016U-PR / M5578L-PR
Min Crankshaft Diameter2.361 inch / 59.97mm
Max Crankshaft Diameter2.362inch / 59.99mm
Min Housing Diameter2.559 inch / 65.00 mm
Max Housing Diameter2.560 inch / 65.02 mm
Bearing Length0.787 inch / 20.00 mm
Max Wall Thickness0.098 inch / 2.49 mm

Ložiská pasujú na:

 
  • Engine: BMW 121CI /2.0Liter M20 B20 L6 (CIH 12 Valves Gasoline)(08/1972 - 11/1995)
  • Engine: BMW 121CI /2.0Liter M52 B20 M50 B20 L6 (DOHC 24 Valves Gasoline)(12/1987 - 04/2005)
  • Engine: BMW 141CI /2.3Liter M20 B23 L6 (CIH 12 Valves Diesel)(06/1975 - 03/1992)
  • Engine: BMW 152CI /2.5Liter M20 B25 L6 (CIH 12 Valves Gasoline)(09/1982 - 11/1995)
  • Engine: BMW 152CI /2.5Liter M50 B25 L6 (DOHC 24 Valves Gasoline)(12/1987 - 04/1999)
  • Engine: BMW 152CI /2.5Liter M52 B25 L6 (DOHC 24 Valves Gasoline)(12/1987 - 04/2005)
  • Engine: BMW 164CI /2.7Liter M20 B27 L6 (CIH 12 Valves Gasoline)(06/1980 - 03/1992)
  • Engine: BMW 170CI /2.8Liter M52 B28 L6 (DOHC 24 Valves Gasoline)(09/1990 - 04/2005)
  • Engine: BMW 2.0Liter M20 B20 M50 B20 M52 B20 (Gasoline)
  • Engine: BMW 2.0Liter M20 B23 (SOHC 2 Valves Gasoline)
  • Engine: BMW 2.5Liter M20 B25 M50 B25 M52 B25 M54 B25
  • Engine: BMW 2.7Liter M20 B27 M50 B27 (Gasoline)
  • Engine: BMW 2.8Liter M52 B28 (DOHC 4 Valves Gasoline)
  • Engine: BMW 3.0Liter S50B30 (DOHC 24 Valves )
  • Engine: BMW 3.2Liter S50B32 (DOHC 24 Valves )
  • Engine: BMW M21 D24 (149CI 2.5LTR SOHC/OHC 12 Valves L Diesel (DI) aspiration: TC )(06/1980 - 11/1995)
  • Engine: BMW M51 D25 (153CI 2.5LTR SOHC/OHC 12 Valves L Diesel (DI) aspiration: TC )(12/1987 - 05/2004)
  • Engine: BMW M57 D25 (152CI 2.5LTR DOHC 24 Valves L Diesel (DI) aspiration: TC )(11/1995 - 05/2004)
  • Engine: BMW M57 D30 (179CI 3.0LTR SOHC/OHC 24 Valves L Diesel (DI) aspiration: TC )(10/1994 - 04/2005)

 

 

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Modificarea motorului M52B28

Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
Read more
Regulator presiune combustibil și Wastegate

Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
Read more
Modificare BMW E36

Descoperiți potențialul mașinii dvs.
Read more
Ce sunt fitingurile?

Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
Read more
Raceshop in Forbes

Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
Read more
Plăci modulare podea

Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
Read more
Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
Read more
În culisele Forge Motorsport

Forge Motorsport ne-a dezvăluit secretele sale de producție.
Read more
Circuitul Misano și ATBS Romexpo

Am fost la București (RO) și Misano (IT).
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...