King Racing, cuzineți arbore cotit motor EJ15,EJ16,EJ18,EJ20,EJ205, EJ22E,EJ25T Axiál na 3 pozícii

  

*594   

611500542237

King racing

New product

511,70 RON cu TVA

La comandă: 5 buc.

Cuzineți palier pentru Subaru, motor EJ15 (1493ccm) EJ16 (1597ccm) EJ18E (1820ccm) EJ20D, EJ20E (1994ccm), EJ205, EJ20G, EJ20T, EJ20TT, EJ22E, EJ22EZ, EJ25T  (cu axial în poziția 3).

 Spoločnosť Racing bearings bola založená v roku 1960 V súčasnej dobe spoločnosť dodáva OEM ložiská pre letectvo a automobilový priemysel, kde má udelených mnoho certifikátov kvality.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5220XP STDX

MB5220XP - STD standard (fără supradimensionare)

MB5220XP.025 - 0,025

MB5220XP0.25 - supradimensionare 0,25

MB5220XP0.5 - supradimensionare 0,50

 

S uložením axiálneho ložiska na 3 pozícii.

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .365kg

ComponentF5220/PR
Min Crankshaft Diameter2.362 inch / 59.99mm
Max Crankshaft Diameter2.362inch / 60.00mm
Min Housing Diameter2.520 inch / 64.00 mm
Max Housing Diameter2.520 inch / 64.01 mm
Bearing Length0.863 inch / 21.92 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.01 mm
ComponentM5220/1PR
Min Crankshaft Diameter2.362 inch / 59.99mm
Max Crankshaft Diameter2.362inch / 60.00mm
Min Housing Diameter2.520 inch / 64.00 mm
Max Housing Diameter2.520 inch / 64.01 mm
Bearing Length0.748 inch / 19.00 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.01 mm
ComponentM5220/2PR
Min Crankshaft Diameter2.362 inch / 59.99mm
Max Crankshaft Diameter2.362inch / 60.00mm
Min Housing Diameter2.520 inch / 64.00 mm
Max Housing Diameter2.520 inch / 64.01 mm
Bearing Length0.595 inch / 15.11 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.01 mm

Potrivite pentru:

  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ205 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v (1996.03 - )
  • Subaru Forester SF - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo (1991.09 - 2005.09)
  • Subaru Impreza GC/GF - motor: Subaru EJ16 1597cc Flat4 SOHC 4v (1993.04 - 1998.12)
  • Subaru Impreza GC/GF - motor: Subaru EJ18E 1820cc Flat4 SOHC 4v (1993.01 - 1996.12)
  • Subaru Impreza GE/GH/GR - motor: Subaru EJ20D 1994cc Flat4 DOHC 4v (1989.01 - )
  • Subaru Impreza WRX GC/GF - motor: Subaru EJ20T 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo (1989.01 - 1998.12)
  • Subaru Liberty 2nd Gen. - motor: Subaru EJ22E 2212cc Flat4 SOHC 4v (1989.01 - 1999.03)
  • Subaru Liberty 2nd Gen. - motor: Subaru EJ25D 2457cc Flat4 DOHC 4v (1996.01 - )
  • Subaru Liberty 3rd Gen. - motor: Subaru EJ20TT 1994cc Flat4 DOHC 4v Twin Turbo (1993.01 - 2003.12)
  • Subaru Liberty 3rd Gen. - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v (1999.01 - )
  • motor: Subaru EJ15 1493cc Flat4 SOHC 2v
  • motor: Subaru EJ22G 2212cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • motor: Subaru EJ22EZ 2212cc Flat4 SOHC 4v
  • motor: Subaru EJ22T 2212cc Flat4 SOHC 4v Turbo
  • Subaru Impreza GD/GG - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza GD/GG - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza WRX GD/GG - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Liberty 1st Gen. - motor: Subaru EJ20T 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Liberty 1st Gen. - motor: Subaru EJ22E 2212cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Outback 2nd Gen. - motor: Subaru EJ25D 2457cc Flat4 DOHC 4v
  • Subaru Forester SG - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza GD/GG Series II - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza WRX GD/GG Series II - motor: Subaru EJ20G 1994cc Flat4 DOHC 4v Turbo
  • Subaru Forester SH - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Impreza GD/GG Series III - motor: Subaru EJ20E 1994cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Liberty Exiga - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Outback 3rd Gen. - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Outback 4th Gen. - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v
  • Subaru Outback 5th Gen. - motor: Subaru EJ25 2457cc Flat4 SOHC 4v

 

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare





30 alte produse în aceeași categorie:

Categorii Producători

Produse vizualizate

Recenzii

very good 

Good air flow. Mounted on a M57D25TU on a E61 wagon, after Stage 1 Race it...

Potrivește foarte bine fara modificari 

Sunt foarte mulțumit de acest downpipe, am avut montat alt downpipe care a...

Bune 

Produse livrate chiar mai rapid decat termenul initial. Montate si pare ca...

Very good! 

Excellent quality, can confirm they pass the torture test, being my fourth...

Salur 

Salut se potrivește și la Opel Vectra c cu chestia aia de ridici la mașalier...

 

Super multumit !!!

10/10 

Foarte calitative si usoare

potriveste 

furtunele fata de cele originale sunt mai scurte cu 2-3 cm dar potrivesc

Produs bun 

produsul se prezinta bine zona de imbus este rezistenta

Cele mai cumpărate

Loading...