Delivery free ECU Master Ecumaster EMU CLASSIC | race-shop.ro Mărește

*163 402

ECU Master

Ecumaster EMU CLASSIC

Ecumaster EMU CLASSIC este cel mai bun computer autonom care controlează funcționarea unui motor modern. Este succesorul sistemului Ecumaster EMU. Principala aplicație a produsului sunt mașinile de curse modificate, mașinile standard, motocicletele, bărcile și aplicațiile staționare. EMU CLASSIC are strategii drive-by-wire mai sofisticate care oferă o gamă largă de controale de accelerație, împreună cu un algoritm avansat de fiabilitate (fault / error) pentru verificările de securitate. Capacitățile sistemului vor crește în timp datorită actualizărilor (gratuite) a firmware-ului (de exemplu, noi strategii, paterne cu aprindere, fluxuri de date CAN bus).

New product

În stoc: 1 buc.
La comandă : 2buc.

Atenție: Ultimele buc în stoc!

La dvs acasă: 22. 4.

4.706,90 RON cu TVA

RS-EMU-CLASSIC   

Întrebări

Întrebări

Ecumaster EMU CLASSIC

Ecumaster EMU CLASSIC

Ecumaster EMU CLASSIC este cel mai bun computer autonom care controlează funcționarea unui motor modern. Este succesorul sistemului Ecumaster EMU. Principala aplicație a produsului sunt mașinile de curse modificate, mașinile standard, motocicletele, bărcile și aplicațiile staționare. EMU CLASSIC are strategii drive-by-wire mai sofisticate care oferă o gamă largă de controale de accelerație, împreună cu un algoritm avansat de fiabilitate (fault / error) pentru verificările de securitate. Capacitățile sistemului vor crește în timp datorită actualizărilor (gratuite) a firmware-ului (de exemplu, noi strategii, paterne cu aprindere, fluxuri de date CAN bus).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Ecumaster EMU CLASSIC

Ecumaster EMU CLASSIC

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Ecumaster EMU CLASSIC este cel mai bun computer autonom care controlează funcționarea unui motor modern. Este succesorul sistemului Ecumaster EMU. Principala aplicație a produsului sunt mașinile de curse modificate, mașinile standard, motocicletele, bărcile și aplicațiile staționare. EMU CLASSIC are strategii drive-by-wire mai sofisticate care oferă o gamă largă de controale de accelerație, împreună cu un algoritm avansat de fiabilitate (fault / error) pentru verificările de securitate. Capacitățile sistemului vor crește în timp datorită actualizărilor (gratuite) a firmware-ului (de exemplu, noi strategii, paterne cu aprindere, fluxuri de date CAN bus).

CARACTERISTICI:

GENERAL:

  • Intervalul de temperatură de funcționare: AECQ100 GRADE2 (-40 to + 105˚C)
  • Protecție împotriva alimentării defectuoase: Da (incorporat)
  • Tensiune: 6-22V (rezistența la tranzitorii, conform ISO 7637)
  • Protecție: IP 65, fabricat din aluminiu în tehnologie CNC conform proiectului Ecumaster
  • Dimensiuni (mm), greutate (g): 150x72x31, 390
  • Tipuri de conectori: 1x24, 1x39 FCI în specificația industriei auto
  • Comunicare cu PC: USB (Windows), serial, CAN-Bus

IEȘIRE:

  • Injectoare: 8 (siguranțe 5A, partea de jos)
  • Aprindere: 6 (siguranțe 15A, (funcționarea bobinelor pasive și active)
  • Aux: 6 (siguranță 5A, partea de jos)
  • Aux: 'Full bridge' până la 7A, poate fi utilizat ca ieșiri separate sau 2 x H-Bridges
  • Wbo heater: șiguranță până la 5A (partea de jos)

INTRARE:

  • 9 intrări analogice cu rezoluție de 10 biți, 0-5V (protejat)
  • 2 intrări EGT (termocuple de tip K)
  • 2 intrări senzor
  • Sonda lambda: LSU 4.2, LSU 4.9 sau sonda cu bandă îngustă
  • 3 intrări aprindere (primare, 2x cilindri) Hall / VR (definit în software)
  • 1 intrarea senzorului de viteză a vehiculului (Hall / VR)
  • 1 intrarea senzorului de combustibil Flex
  • 3 intrări comutator

SENZORI SUPORTAȚI:

  • Temperatură: IAT, CLT, Ulei., AC temperatura alternativă
  • Presiune: ulei, combustibil, presiunea de aer condiționat
  • Lambda: LSU 4.2 (incorporat), 4.9 (incorporat), sonda cu bandă îngustă sau controler extern de bandă largă
  • Viteză: senzor de viteză a vehiculului (VR / HALL), Senzor de transmisie

APRINDERE:

  • Intrări: 6 (pentru bobine pasive și active - definibile în software)
  • Declanșatoare acceptate: N-1, N-2, N-3, N + 1, Multitooth, Subaru triggers, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams / Alpine, Colt 1.5CZT
  • Table unghiului de aprindere: 2 table 16x20 (Load x revolutions), 0.5
  • Corecția aprinderii pe cilindru: DA
  • Corecția timpului de încărcare a bobinei în funcție de tensiunea de încărcare: DA, bobinele definite în client
  • Corecții suplimentare: CLT, IAT, TPS vs. MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. enrichment

COMBUSTIBIL:

  • Injectoare: Până la 8 injectoare de mare rezistență (în secvență completă)
  • Reglarea unghiului de injecție: 0-720 grade
  • Corecție în funcție de tensiunea de încărcare: DA, tipuri comune de injectoare definite în client
  • Strategii de combustibil: VE bazat pe algoritmul "speed density", algoritmul „Alpha N”
  • Temp. de încărcare aer: bazat pe IAT și CLT
  • VE mape: două 16x20 (Load x RPM), acuratețe 0.1%
  • Decupaj cilindric individual: Da
  • Injecție etapizată: Da
  • Corecții suplimentare: Corecții ale senzorului de oxigen, EGT corecție (per cilindru), BARO, TPS vs MAP, TPS vs. RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS, ASE, Fuel pressure, Knock
  • Lambda pe baza corecției în timp real: folosind Lambda / AFR target map

DIVERSE: (SENSING KNOCK)

  • Canale: 2
  • Interval de frecvență: 1-20 kHz, 3rd order AAF
  • Probe: Aprindere în funcție de eveniment, fereastră
  • Evenimente definibile: întârziere la aprindere, îmbogățirea amestecului, indicator de pe tabloul de bord

VARIABLE TIMING FAUNTS:

  • Sisteme suportate: VVTi, MiVec, VANOS, double Vanos
  • Numărul de cilindri: 2
  • Strategii de control: PID bazat pe loop închis, 'CAM angle target' map (12x12)

CONTROL OF FREE SPEEDS:

  • Tipuri de control: PWM solenoid (2.3 wired), 'drive-by-wire', stepper motors (bi and unipolar), ignition cut, fuel cut
  • Strategii de control: Open / Close loop, ignition advance account control
  • Corecții VE: Da, pentru Alpha-N
  • Corecții: după încărcare (ventilator), sau definibil din intrări analogice

DRIVE-BY-WIRE:

  • Strategii de control: Advanced PID 3D algorithm + static friction compensation
  • Supape e-butterfly acceptate: Toate cu motor DC și încărcare mai mică de 6.5A, implementate în cele mai populare programe de supape e-butterfly
  • 'PPS este caracteristică poziției clapetei de accelerație': 3D maps
  • BLIP suport: DA ALS suport: DA

CONTROL DE TRACȚIE:

  • Strategii: Delta RPM
  • Reducerea cuplului: Tăierea contactului cu ajutorul unei 3D map (16x20)
  • Control sensivitate: Cu un comutator rotativ de 10 poziții

BOOST CONTROLL:

  • 'Boost ref' and 'target-tables': 2 sets of 10x10 maps (TPS vs. RPM)
  • Strategii de control: Open / Closed loop (PID based)
  • Corecții: Gear, VSS, IAT, EGT

CAN BUS:

  • CAN standard: 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps
  • Afișaje CAN acceptate: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
  • OEM_CAN suportate: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC support) and many more ...

PROTECȚIA MOTORULUI:

  • Lambda guard: protecția motorului împotriva unui amestec slab în scala de reducere a presiunii de impuls, îmbogățirea amestecului, închiderea parțială a clapetei
  • Valori critice definite pentru senzori: Da
  • Afișarea unei erori sau a unei valori critice: Da (definită de utilizator)
  • Protecție la supraîncălzirea motorului: Da (OLT și CLT), definibilă pentru utilizator, limită RPM
  • Protecție la presiune scăzută a uleiului: Da, setabil de utilizator, oprirea motorului, dacă este necesar
  • Protecție scăzută la presiune de combustibil: Da, compensarea dozei de combustibil, limita de RPM, oprirea motorului dacă este necesar
  • Protecție de evacuare la temperatură ridicată: Alarmă, pe cilindru, adăugare limită

COMBUSTIBIL FLEX:

  • Măsurarea conținutului de etanol: Da
  • Controlul temperaturii combustibilului: Da
  • Blending mape: VE, IGN, Lambda / AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup
  • Temperatură combustibil / PWM corecție: Da

SPORT:

  • ALS: 2 setări independente ALS, suport DBW
  • Shift light: pentru fiecare treaptă
  • Launch control: DA
  • Gear cut: DA (Open loop), DBW blip suport: Switch, load cell, CAN
  • Pit limiter: DA
  • Rolling anti lag: DA

ALTELE:

  • Utilizarea prizei de injecție neutilizate ca Aux: DA
  • Funcții pentru ieșiri: pompă de combustibil, ventilatoare de răcire, ieșiri parametrice, control de sistem de oxid de azot, hărți de ieșire 3D PWM, control ambreiaj de climatizare, control releu principal, vitezometru, tahometru și multe altele ...
  • Protecție cu parolă: DA, 2 niveluri de control
  • Cronometre: Combustibil, Aprindere, Boost, cronometre controlate de sunete virtuale
  • Ecrane acceptate în raportul serial: AIM, RaceTechnology
  • Autotune: DA
  • Osciloscop încorporat: DA
  • Logare: Logare în timp real pe un PC, Logare în jurnale externe în protocolul serial sau CAN (de exemplu, EDL-1 Ecumaster Data Logger)

Fișa tehnică

MarcăUtilizare universală

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...