ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*259 788
New product
FMINDK38
Kit de inducție Ford Fiesta ST MK8/Ford Puma ST
FORGE Motorsport - FMINDK38 este sistemul de inducție a aerului rece pentru cea mai recentă generație de motor Ford de 1,5 litri cu 3 cilindri ST.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
Kit de inducție Ford Fiesta ST MK8/Ford Puma ST
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
FMINDK38 este sistemul de inducție a aerului rece pentru cea mai recentă generație de motor Ford de 1,5 litri cu 3 cilindri ST. La fel ca toți producătorii în ultima vreme, nevoia de a face motoarele mai mici mai eficiente și mai puternice a fost prioritatea principală a inginerului, acest lucru creează apoi o problemă pentru producătorii pieței de schimb pentru a îmbunătăți ceea ce este deja montat pe vehicul, cu toate acestea, acest lucru nu s-a oprit. noi la Forge Motorsport.
O cantitate mare de cunoștințe și cunoștințe din dezvoltarea anterioare cu toate modelele Ford ne-a fost la dispoziție, cu toate acestea, această unitate de putere este complet nouă și a trebuit să petrecem o cantitate mare de timp de testare pentru a ne asigura că am ajuns cu un produs care oferă îmbunătățiri reale. peste cutia de aer standard.
Alegerea filtrului a fost decisă după săptămâni de teste în lumea reală și ore de experimentare pe bancă cu diferite opțiuni de filtrare. Am descoperit că filtrul nostru plisat Forge a funcționat cel mai bine cu o creștere a puterii și a cuplului, menținând în același timp cele mai bune proprietăți de filtrare, calitatea de construcție a filtrului este superbă și are o garanție limitată pe viață.. Filtrul de performanță Aceast a fost proiectat cu un cuplaj din silicon de înaltă calitate și cleme de furtun din oțel inoxidabil W2 pentru a uni stiva de viteză prelucrată negru anodizat. Filtrul este realizat folosind un mediu de filtrare din nanofibre sintetice de înaltă calitate, cu debit mare, care este plisat pentru a maximiza suprafața și , la rândul său, a crește fluxul de aer.
Utilizarea carcasei senzorului MAF a stivei de viteză maximizează un flux de aer cât mai fluid posibil. Inginerii noștri CAD calificați au simulat diferite modele de carcasă pentru senzori MAF pentru a crea cel mai bun design pentru acest kit . Ilustrațiile de mai jos demonstrează beneficiul utilizării științei stivei de viteză și arată fluxul de aer netezit în carcasa senzorului MAF și tractul de admisie din filtrul de aer.
Cu combinația atât a filtrului, cât și a carcasei senzorului MAF, am văzut câștiguri totale de 4 CP, totuși acest lucru spune doar jumătate din poveste, dacă studiați datele din graficul din dyno, puteți vedea creșterea cuplului de la 1500-3000 RPM și din nou la 4500. până la linia roșie, de fapt la 2200 RPM se realizează câștiguri de 20NM. Aceast este, de asemenea, aceeași cu cifrele de putere BHP , vedeți câștiguri mai devreme și în ultimele etape ale intervalului de turații , făcând motorul mai puternic atunci când aveți nevoie. La un vehicul reglat, această combinație este o achiziție esențială, deoarece cutia de aer OEM este considerată a fi prea restrictivă pentru a obține cifrele optime de putere și o livrare uniformă a puterii.
Ca un produs secundar de la FMINDK38 , acustica motorului 1.5 a fost îmbunătățită, acum există un vuiet de inducție intenționat sub accelerație puternică și un flutter turbo foarte captivant atunci când ridicați accelerația. Nu numai pentru a îmbunătăți estetica, ci și pentru a ajuta ca apărare împotriva căldurii de la motorul fierbinte, am furnizat un scut din aluminiu tăiat cu laser și acoperit cu pulbere, acesta înconjoară filtrul și încorporează conducta de aer OEM pentru a direcționa aerul rece către admisie..
Setul Aceast poate fi instalat pe conducta de admisie OEM sau poate fi asociat cu propria noastră conductă de admisie din silicon FMINLH21 (în curând), Cheia aici este de a netezi și mai mult fluxul de aer către turbo și de a elimina orice conductă metalică, deoarece aceasta este susceptibilă la o absorbție mai mare de căldură și la o potențială pierdere de putere.
O întrebare frecvent pusă este aceasta se potrivește cu orice altă piață de schimb sau cu furtunul de admisie? Răspunsul este da, se potrivește furtunurilor de admisie de la alți producători și se potrivește furtunului de admisie original Ford..
Marcă | Model | Generația |
---|---|---|
Ford | Fiesta | MK8 > 1.5 ST |
Ford | Puma | ST |
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
FORGE Motorsport - FMINDK38 este...