*58 366   

Rotinger

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1276, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 23. 5.

188,40 RON cu TVA

  

5901436353515

Întrebări

Întrebări

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1276, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1276, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1276, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1276, (2 buc)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Diametru: 252,8mm

Înălțime: 33mm

Grosime/grosimea minimă 10 / 8,9mm

Număr găuri: 4

Tip disc: Complet

OEM: 1073756;1197572;1323621;1373781;1456666;1473006;1507058;1514237;1630149;1637969;1659810;1756882;1780880;4083484;5022666;5023483;5030658;7204066;95GB2A315B1C;95GB2A315FA;95GB2A315FB;95GJ2A315EC;95GX2A315EA;95GX2A315EB;C1BC2A315AA;V85BX2A315AB;

Înlocuiri:

ATE: 24011001151 , 24031001151

BOSH: 0986478344

Brembo: 08493120 , 08493124/p>

Jurid: 561375J

Textar: 92088400

TRW: DF1654

Delphi: BG2351

Zimmermann: 250131900

Potrivit pentru:

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 1.6, 55Kw / 75 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 1.6 i, 59Kw / 80 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 1.8, 59Kw / 80 HP

FORD FIESTA VI 1.0, 59Kw / 80 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 2.0 4x4, 88Kw / 120 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.3 D, 49Kw / 67 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 1.8 TD, 55Kw / 75 HP

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.5 TD, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS Estate (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi, 66Kw / 90 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 2.0 i, 85Kw / 115 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8, 64Kw / 87 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 1.8, 59Kw / 80 HP

FORD FOCUS Estate (DNW) 1.6 16V, 74Kw / 100 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 2.0, 77Kw / 105 HP

FORD FIESTA VI 1.6 ST, 134Kw / 182 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 2.0 i CAT, 74Kw / 100 HP

FORD FOCUS Saloon (DFW) 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 2.0 i, 74Kw / 100 HP

FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi, 55Kw / 75 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 i, 59Kw / 80 HP

FORD FOCUS (DAW, DBW) 2.0 16V, 96Kw / 131 HP

FORD FOCUS Saloon (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi, 55Kw / 75 HP

FORD FIESTA VI 1.0 EcoBoost, 92Kw / 125 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 2.0, 77Kw / 105 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 2.0, 74Kw / 100 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 2.0 i, 92Kw / 125 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 2.8 XR 4x4, 110Kw / 150 HP

FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

FORD FOCUS Estate (DNW) 1.8 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FIESTA V (JH_, JD_) ST150, 110Kw / 150 HP

FORD FOCUS Estate (DNW) 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 2.3 D, 49Kw / 67 HP

FORD FIESTA VI 1.0 EcoBoost, 74Kw / 100 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 2.0 i, 88Kw / 120 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 2.0, 77Kw / 105 HP

FORD SCORPIO II (GFR, GGR) 2.5 TD, 92Kw / 125 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 2.8 4x4, 110Kw / 150 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6, 55Kw / 75 HP

FORD FOCUS Saloon (DFW) 2.0 16V, 96Kw / 131 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 2.0 i DOHC, 85Kw / 115 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 2.3 D, 49Kw / 67 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 1.8 TD, 55Kw / 75 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 2.0 i CAT, 74Kw / 100 HP

FORD FOCUS Saloon (DFW) 1.6 16V, 74Kw / 100 HP

FORD SCORPIO I Saloon (GGE) 2.5 TD, 85Kw / 115 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i, 88Kw / 120 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 TD, 55Kw / 75 HP

FORD SCORPIO II (GFR, GGR) 2.9 i, 110Kw / 150 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 1.3, 44Kw / 60 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 2.8 i XR 4x4, 107Kw / 146 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 4x4, 88Kw / 120 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 2.8 i 4x4, 105Kw / 143 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 1.8, 66Kw / 90 HP

FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 2.3, 84Kw / 114 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 2.0 i, 92Kw / 125 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 2.8 XR4i, 105Kw / 143 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 1.6, 55Kw / 75 HP

FORD FOCUS Saloon (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi, 66Kw / 90 HP

FORD FIESTA Van 1.5 TDCi, 55Kw / 75 HP

FORD FIESTA VI 1.4 LPG, 71Kw / 97 HP

FORD FOCUS Saloon (DFW) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 1.6, 53Kw / 72 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 2.8 i 4x4, 107Kw / 146 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 2.8 XR4i, 107Kw / 146 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6, 53Kw / 72 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 2.0, 74Kw / 100 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 1.6 i, 59Kw / 80 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 2.0 4x4, 88Kw / 120 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 1.6, 53Kw / 72 HP

FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.6 16V, 74Kw / 100 HP

FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi, 66Kw / 90 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 1.6, 55Kw / 75 HP

FORD SCORPIO II (GFR, GGR) 2.0 i, 85Kw / 115 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 2.3 D, 49Kw / 67 HP

FORD FOCUS Estate (DNW) 1.8 16V, 85Kw / 115 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 2.8 XR4i, 105Kw / 143 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 1.8, 66Kw / 90 HP

FORD FIESTA VI 1.0, 48Kw / 65 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 2.0 i, 88Kw / 120 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 4x4, 92Kw / 125 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 2.3, 84Kw / 114 HP

FORD SCORPIO II (GFR, GGR) 2.3 i 16V, 108Kw / 147 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 2.0, 77Kw / 105 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i DOHC, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS Saloon (DFW) 1.8 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD SCORPIO II (GFR, GGR) 2.0 i 16V, 100Kw / 136 HP

FORD FOCUS Estate (DNW) 2.0 16V, 96Kw / 131 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8, 59Kw / 80 HP

FORD FOCUS Estate (DNW) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 1.8, 64Kw / 87 HP

FORD FOCUS Saloon (DFW) 1.8 16V, 85Kw / 115 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i, 92Kw / 125 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 2.0, 85Kw / 115 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 2.0 i, 85Kw / 115 HP

FORD FIESTA VI 1.5 TDCi, 55Kw / 75 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0, 77Kw / 105 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 1.8, 66Kw / 90 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 2.0 i, 74Kw / 100 HP

FORD SCORPIO II (GFR, GGR) 2.5 TD, 85Kw / 115 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 2.0 4x4, 92Kw / 125 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 2.0, 66Kw / 90 HP

FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD FIESTA VI 1.6 Ti, 77Kw / 105 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 1.6, 55Kw / 75 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 2.0, 66Kw / 90 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 2.0 i, 85Kw / 115 HP

FORD SIERRA Estate (BNG) 1.8, 64Kw / 87 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8, 66Kw / 90 HP

FORD SIERRA Estate (BNC) 2.8 XR4i, 107Kw / 146 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i, 85Kw / 115 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 2.0 i DOHC, 85Kw / 115 HP

FORD FOCUS Estate (DNW) 1.8 DI / TDDi, 55Kw / 75 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i, 74Kw / 100 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 2.8 XR4i, 110Kw / 150 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC) 1.8, 66Kw / 90 HP

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i CAT, 74Kw / 100 HP

FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 16V, 85Kw / 115 HP

FORD SIERRA Hatchback (GBC, GBG) 2.3 D, 49Kw / 67 HP

PANTHER KALLISTA 2.8 i, 110Kw / 150 HP

PANTHER KALLISTA 2.8, 99Kw / 135 HP

PANTHER KALLISTA 1.6, 71Kw / 96 HP

TVR CHIMAERA 4.0, 177Kw / 241 HP

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

 

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

Fișa tehnică

LocalizareRO

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...