Delivery free Limitatori Bee-R Rev Limiter - Limitator turații cu funcție launch control | race-shop.ro Mărește

Bee-R Rev Limiter - Limitator turații cu funcție launch control

  

*1138

Bee-R

New product

728,90 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

Bee-R Rev Limiter - Limitator turații cu funcție launch control

Bee-R Rev Limiter - Limitator turații cu funcție launch control

Bee-R Rev Limiter - limitator rotații cu funcția launch control. Ultimul tip de limitator de viteză de la specialistul japonez Bee-R. Împiedică deteriorarea motorului atunci când utilizați un limitator de viteză de serie

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Bee-R Rev Limiter - Limitator turații cu funcție launch control

Bee-R Rev Limiter - Limitator turații cu funcție launch control

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Bee-R Rev Limiter - limitator rotații cu funcția launch control. Ultimul tip de limitator de viteză de la specialistul japonez Bee-R. Împiedică deteriorarea motorului atunci când utilizați un limitator de viteză de serie

Limitatorii de viteză originali, atunci când se atinge o limită stabilită, deconectează combustibilul (fuel cut) și pot provoca daune din cauza unui amestec prea slab. Sensibile sunt motoarele atmosferice modificate și toate motoarele cu turbo.

Bee-R limitatorul oprește aprinderea atunci când atinge viteza maximă, astfel încât amestecul să nu poată fi degradat ca în cazul unui limitator convențional. Această metodă este adesea folosită în principal în motosport. (automobile WRC, F1).

Bee-Rlimitatorul este complet reglabil în trepte de 500 rpm de la 2500 la 10.000 rpm. Vă permite să setați 2 niveluri de limitare a vitezei.

 

REV 1: valoarea este selectată de potențiometrul roșu. Limitatorul principal este setat, adică limita clasică a vitezei maxime la condus (în funcție de tipul de motor, de exemplu, setat la 7000ot / min). Acest lucru înseamnă că motorul nu va depăși în niciun caz această limită de viteză.


REV 2: valoarea este selectată de potențiometrul alb. Așa-numitul " limitator mic. Această limitare este activată prin tragerea frânei de mână sau a altor comutatoare și poate fi utilizată ca control de lansare.

Este setat la valoarea la care motorul permite cea mai rapidă pornire de la fața locului (cea mai mare parte fixată la vârful de cuplu). De exemplu, setați la 4000rot.

Aceasta înseamnă că, după tragerea frânei de mână și prin comprimarea pedalei de accelerație de pe podea, viteza va fi de aproximativ 4000 rpm (vezi imaginea de mai jos). Acest lucru permite o pornire mai rapidă a unei mașini și un transfer de putere complet al motorului (există o creștere a presiunii pentru motoarele turbo, care de obicei nu este posibilă când motorul este rotit în poziția neutră).

GAIN: potențiometrul galben GAIN stabilește timpul în care bobina este conectată din nou după deconectare. Când ajungeți la max. limita fie REV 1, fie REV 2 va opri aprinderea, cu cât motorul va fi mai lung fără scânteiere, cu atât mai multă benzină se va acumula în cilindri și va fi aprinsă după ce a fost reconectată. În special, evacuarea și aruncarea cu flacără (mai mult benzină în cilindru = flacără mai mare) - vedeți videoclipul de mai jos.

Potrivit pentru motoarele cu 4 și 6 cilindri. Vezi mai jos. Nu este potrivit pentru motoarele V8.

 

Înainte de a comanda, selectați tipul de limitator în funcție de tipul motorului:

 

Type B este potrivit pentru următoarele tipuri de motoare:

NISSAN: CA18, SR18, CG13/10DE, SR20, RB20, RB25, RB26, VQ20/25/30, VG30, all turbo and N/A.

SUBARU: EJ20, All engines

MITSUBUSHI: 4G63, 4G93, 4G92, 6A12, 6A13, 6G72,

MAZDA: 13B, 13B-REW, B6-ZE, TURBO AND N/A, 13BT

TOYOTA: 4AGE, 4AGZE, 4AFE, 2EET, 4EFTE, 3SGTE, 3SGE, 1ZZFE, 2ZZFE, 1GGTE, IJZGTE, 2JZGTE, 7MGTE

 

Type H:

Toate motoarele Honda, cu excepția Integra Type R - DC5, S2000 - AP1

 

Atenție! utilizarea necorespunzătoare poate duce la deteriorarea motorului! Vă recomandăm să fie instalat numai în ateliere specializate! În timpul utilizării, catalizatorul poate fi deteriorat.

 

De previzualizare:

 

 

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare

Zdravím, je vhodný tento Rev limiter s funkciou launch controll na VW Golf 4 1.8 turbo benzín ?

Maťo, 
2019-05-13, 
3 răspuns

Na Európske automobily odporúčame použiť obmedzovač otáčok Omex.

Admin, 
2019-05-14

Zdravím, a ruské automobily? Konkrétně lada 2107, 1.7 62kw.

TenDelta, 
2021-12-15

Případně, kdybyste to nevěděli, jelikož to nikdo nezkusil, šlo by bee*r objednat a v případě nekompatibility reklamovat? V obecném zájmu, vědělo by se, jak to je. Na internetu jsem nic nenašel.

TenDelta, 
2021-12-15

Zdravím, chcel by som sa spýtať či je to aj na civic type R 2019. Áno viem čítať popis ale za opýtanie hádam nič nedám. Vopred ďakujem :)

Martin, 
2019-05-21, 
1 răspuns

Skúsenosť s modelmi 2019 ešte nemáme, takže kompatibilitu Vám bohužiaľ nepotvrdíme.

Admin, 
2019-06-05

Zdravím. Po nainstalování do Impreze gt, 155kW mi zlobí volnoběh. Omezuje mi to otáčky na 1500 ať nastavím hodnotu jakou chci, překoná to tyto otáčky pouze někdy a s velkým odporem. Zelený kabel mám zapojeny na ignition control s diodami, červený na zapalovač, černý na kastli, bílý na ruční brzdu a žlutý na signál RPM. Zapojeno, jak by mělo být. Nemusíte kde spočívá problém? Díky, F

Pešek, 
2019-06-06, 
1 răspuns

Kontaktujte nás prosím emailom, aby sme to mohli riešiť.

Admin, 
2019-06-14

Dobrý den chtel bych se zeptat na opel astra G 1.8 benzin co je lepši?

Jirka, 
2019-08-18, 
1 răspuns

Pre Váš typ vozidla odporúčame systém OMEX.

Admin, 
2019-08-26

hello. will this work on e46 330i (M54B30 engine) ?

bogdan, 
2020-06-05, 
2 răspuns

You can use OMEX.

Admin, 
2020-06-05

Type B je vhodný pre nasledujúce typy motorov: NISSAN: CA18, SR18, CG13/10DE, SR20, RB20, RB25, RB26, VQ20/25/30, VG30, all turbo and N/A.SUBARU: EJ20, All enginesMITSUBUSHI: 4G63, 4G93, 4G92, 6A12, 6A13, 6G72,MAZDA: 13B, 13B-REW, B6-ZE, TURBO AND N/A, 13BTTOYOTA: 4AGE, 4AGZE, 4AFE, 2EET, 4EFTE, 3SGTE, 3SGE, 1ZZFE, 2ZZFE, 1GGTE, IJZGTE, 2JZGTE, 7MGTEType H: Všetky motory honda okrem Integra Type R - DC5, S2000 - AP1

Oliver, 
2020-07-09

Zdravím. Bude Typ H fungovať aj na D14A3? Ďakujem.

Patrik, 
2020-07-05, 
1 răspuns

Typ H je vhodný pre všetky motory Honda okrem Integra Type R - DC5, S2000 - AP1

Oliver, 
2020-07-10

Zdravím. Je to možné namontovať do vw golf 2 1.8i ? Ďakujem za odpoveď!

MateMk2, 
2020-09-13, 
1 răspuns

Dobrý den jaky typ omezovače by jste mi doporučili na octavia 2 1.4 TSI? Každá cívka je zvlášť... Děkuji za odpověď

Marek, 
2020-09-17, 
1 răspuns




2 alte produse în aceeași categorie:

Categorii Producători

Produse vizualizate

Recenzii

Raport bun calitate - pret 

Port XL dar produsul imi e putin mare. In rest, sunt foarte multumit de...

Recomand! 

Foarte calitativ!!!recomand cu încredere!!

multumit 

Produs de calitate le pret accesibil. Recomand.

Foarte Bun 

Pus pe un Logan 1.2, se simte diferența, răspunde mai repede la turație mica,...

Super 

Zoli

Foarte bun 

Scade decibelii din toba cu mult

Un produs original Sparco 

Un prods excelent la un pret super corect. A ajuns in 2 zile si se...

Frumos 

Dragut!

Foarte bun 

Produs de calitate superioara

Cele mai cumpărate

Loading...