*259 984

FORGE Motorsport

Kit de inducție Renault Megane RS 280/300

FORGE Motorsport - Admisia pentru Renault Megane RS 280/300 este rezultatul unor teste de proiectare extinse, prin intermediul testelor pe bancul de încercare și al analizei de debit.

New product

În stoc: 2 buc.
La comandă : 10+buc.

Atenție: Ultimele buc în stoc!

La dvs acasă: 6. 5.

2.027,00 RON cu TVA

Vă recomandăm să achiziționați un kit de curățare și impregnare

FMINDK31   

Întrebări

Întrebări

Kit de inducție Renault Megane RS 280/300

Kit de inducție Renault Megane RS 280/300

FORGE Motorsport - Admisia pentru Renault Megane RS 280/300 este rezultatul unor teste de proiectare extinse, prin intermediul testelor pe bancul de încercare și al analizei de debit.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Kit de inducție Renault Megane RS 280/300

Kit de inducție Renault Megane RS 280/300

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport - Admisia pentru Renault Megane RS 280/300 este rezultatul unor teste de proiectare extinse, prin intermediul testelor pe bancul de încercare și al analizei de debit.

Admisia pentru Renault Megane RS 280/300 este rezultatul unor teste de proiectare extinse, prin intermediul testelor pe bancul de probe și al analizei de debit. A fost dezvoltată pentru a atinge trei obiective principale: 

  • Menține temperaturi de admisie scăzute în comparație cu alte kituri de inducție de pe piața secundară
  • Improved air flow 
  • Looks aesthetically pleasing and enhances the look of your engine bay 

Primul nostru criteriu a fost îndeplinit prin includerea filtrului PRORam în cutia de aer din tablă de aluminiu proiectată prin CAD. Locația de serie a cutiei de aer nu este ideală, deoarece este montată în partea din spate a compartimentului motor, care devine în mod inerent foarte caldă, așa că a fost crucial în proiectarea noastră să ne asigurăm că am protejat cât mai mult posibil partea fierbinte.A fost imperativ să încorporăm ambele conducte de aer de echipament original în designul nostru pentru a permite un flux de aer rece cât mai mare către filtru; toate aceste considerente au fost luate în considerare pentru a menține IAT-ul cât mai scăzut posibil.

 

When you look at the data, the gains are there to been seen. The Forge Motorsport intake system makes +15bhp improvement even though the ambient temperature in the dyno cell has risen +3°C. The biggest gain we achieved was with the combination of both FMINDK31 FMTIA4. This test was conducted at the hottest period of the day, however it made an outstanding +20bhp along with higher torque figures lower in the rev range, thus improving throttle response. 

De asemenea, ne-am luat libertatea de a testa o admisie rivală de pe piață pentru a vedea cum se compară, aceasta a funcționat de asemenea bine și a demonstrat în continuare, necesitatea unei filtrări cu flux liber pe acest vehicul.. 

Vehiculul utilizat pentru testare a fost un Renault Megane 280 Cup cu softul Stage one K-tec, cu evacuare de performanță și pisică sport.

Testele au fost efectuate pe bancul de încercare Maha de la Litchfield, fabricat de aceiași oameni care furnizează în prezent BMW M sport și Mercedes Benz pentru toate testele de calibrare a motoarelor și testele pe bancul de încercare. De asemenea, am folosit Performance Remap din Gloucester cu dinamometrul lor VTEC cu 4 roți motrice. Acest lucru a fost pentru a ne asigura că toate datele noastre au fost obținute cu rezultate cât mai exacte posibil, efectuând toate testele pe două drumuri de rulare independente.

În cele din urmă, provocarea estetică de a pune în valoare un compartiment motor pe care l-am considerat fad și puțin dezordonat. Evident, funcția în detrimentul formei este prioritatea noastră numărul unu, însă am încercat să producem ceva destul de discret și elegant, dar și util. Finisarea în vopseaua noastră neagră texturată cu pulbere conferă cutiei de aer un aer de calitate de echipament original. Partea rece a cutiei de aer a fost lăsată deschisă pentru a facilita respirația și pentru a scoate în evidență filtrul PRORam de mari dimensiuni. Atunci când scoateți acest produs din cutie pentru prima dată, veți vedea și simțiți calitatea acestui produs. Componente precum capătul MAF prelucrat cu măiestrie și suporturile tăiate cu laser de precizie prezintă expertiza noastră de fabricație și îi asigură pe entuziaști că calitatea este de neegalat.

Ca rezultat al tuturor celor de mai sus, nu numai că veți observa performanța crescută, dar se va auzi și o ușoară modificare a acusticii motorului dumneavoastră. Ca și în cazul tuturor produselor Forge Motorsport, oferim o garanție pe viață fără probleme pentru toate părțile acestui kit, cu excepția filtrului.

O întrebare frecvent pusă este dacă se va potrivi cu un concurent și cu un furtun de admisie a furtunului de admisie turbo OE? Răspunsul este da, se va potrivi la furtunurile de admisie ale altor producători și se potrivește la furtunul de admisie Renault original.. 

  • MAF Boss Fabricat din aluminiu de calitate aerospațială 6082. 
  • Acoperire cu anodizare neagră și pulbere pentru protecție și durabilitate maximă.
  • Filtru de aer de performanță PRORAM care a fost proiectat cu un mediu de filtrare din nanofibre sintetice de înaltă calitate, cu debit mare, care este plisat pentru a maximiza suprafața și, la rândul său, a crește fluxul de aer. 
  • Nu există lumini de verificare a motorului (EML) 
  • Flux de aer crescut
  • Furtunurile de silicon Forge din acest kit au fost proiectate pentru a include o căptușeală interioară costisitoare de silicon modificat, cunoscut sub numele de Fluorosilicon.. 
  • Acest lucru înseamnă că furtunurile sunt potrivite pentru a fi utilizate fie cu lichide de răcire moderne cu durată de viață lungă, fie cu lichide de răcire cu tehnologie de acid organic (O.A.T.), fie cu aer care conține ceață de ulei.. 
  • The construction of the hoses has been engineered to exceed that of the OEM fitments, and will enhance any engine bay both technically and aesthetically 
  • Utilizarea unei căptușeli din Fluorosilicon asigură faptul că furtunurile de silicon Forge sunt liderul clar al pieței.
  • Garanție pe viață
  • .

MarcăModelGenerația
RenaultMeganeMk4 > RS 280 (17-)
RenaultMeganeMk4 > RS 280 Cup (17-)
RenaultMeganeMk4 > RS 300 Trophy (18-)

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...