Delivery free Nitro Kit de control al injecției de apă / metanol AEM V2 - 19L | race-shop.ro Mărește

*282 010

AEM

Kit de control al injecției de apă / metanol AEM V2 - 19L

Injectarea apei sau a metanolului este o modalitate ușoară, rapidă și rentabilă de a îmbunătăți performanța și fiabilitatea motorului turbo sau supraalimentat.

New product

La comandă : 1buc.

La dvs cel tărziu: 21. 5.

3.871,50 RON cu TVA

AEM-30-3301   

Întrebări

Întrebări

Kit de control al injecției de apă / metanol AEM V2 - 19L

Kit de control al injecției de apă / metanol AEM V2 - 19L

Injectarea apei sau a metanolului este o modalitate ușoară, rapidă și rentabilă de a îmbunătăți performanța și fiabilitatea motorului turbo sau supraalimentat.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Kit de control al injecției de apă / metanol AEM V2 - 19L

Kit de control al injecției de apă / metanol AEM V2 - 19L

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Injectarea apei sau a metanolului este o modalitate ușoară, rapidă și rentabilă de a îmbunătăți performanța și fiabilitatea motorului turbo sau supraalimentat.

Specificații:

  • Modalitate rentabilă de îmbunătățire a performanțelor
  • Mai multă fiabilitate a motorului
  • Crește temperaturile de funcționare
  • Dezactivare automată în funcție de supraalimentare (până la 1.5 bar)
  • Conținut kit: unitate de control, pompă, injector, rezervor de 19L, senzor MAP și hardware de instalare
  • Referință AEM: 30-3301

Principiul de funcționare al unui kit de injecție apă/metanol este foarte simplu: un injector pulverizează apă în admisie sub forma unei cete foarte fine. Apa pulverizată se vaporizează instantaneu în admisie: această schimbare de stare a apei (de la stare lichidă la stare gazoasă) este cea care absoarbe căldura aerului și reduce temperatura acestuia cu câteva zeci de grade.

Avantajele injecției cu apă / metanol

  • Aerul de admisie este mai rece și mai dens, permițând mărirea timpilor de supraalimentare și de aprindere pentru o performanță mai bună (fără a crește cifra octanică a combustibilului). AEM anunță câștiguri de până la 20% mai multă putere.
  • Knock-ul este respins, îmbunătățind semnificativ fiabilitatea motorului.
  • Reduce temperatura gazelor de eșapament (EGT).
  • Descalcifiere: vaporizarea apei acționează ca un "curățător de aburi", eliminând depunerile de carbon pentru o performanță mai bună. Acest lucru este deosebit de important dacă motorul dvs. are un sistem de reciclare a gazelor de eșapament (EGR).

Rețineți că nicio particulă de apă nu va ajunge în cilindri, deoarece apa este vaporizată instantaneu. Metanolul oferă aceleași beneficii ca și apa în această aplicație, cu o eficiență și mai mare. Prin urmare, puteți utiliza apă pură (de preferință demineralizată sau cel puțin filtrată) sau un amestec din ambele până la o concentrație de 50% de metanol. Din motive de siguranță, metanolul fiind un produs chimic foarte inflamabil, nu utilizați în concentrații mai mari de 50% metanol.

Cerințele privind amplasarea injectorului/ duzei:

  • Duza trebuie montată deasupra rezervorului (în caz contrar, se pot produce scurgeri sau sifonări de lichid)
  • Duza trebuie instalată înainte de fluturele de accelerație
  • Duza trebuie montată, de asemenea, după senzorul MAF, dacă este prezent, și după orice intercooler

Componente

  • Unitate de control și cablaj electric, care vă permite să configurați declanșarea automată (în funcție de boost sau de-a lungul unei intrări 0-5V conectată la o sursă externă)
  • Pompă de apă de înaltă presiune robustă, fiabilă și silențioasă
  • .Injector din aluminiu forjat, livrat cu trei duze de diferite forme pentru a modifica debitul (vă rugăm să consultați manualul de instalare pentru a determina debitul care se potrivește nevoilor dumneavoastră)
  • Cisternă de 19L, design compact cu sistem anti-surgență, echipată cu o sondă de nivel (ale cărei informații sunt trimise către unitatea de control)
  • Senzor MAP (2.5 bar presiune absolută)
  • Accesorii de montare, furtunuri, șuruburi etc.

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Categorii

Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...