Acest epurator, unde se monteaza la un motor diesel? Pe circuitul de reaspiratie gaze carter? Sau pe EGR?Mulțumesc PS. Motor HDI.
ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
*82 839
New product
Filtru integrat pentru gazele de ulei.
OCT poate fi folosit ca închis sau deschis (cu filtru).
Scara pentru un control ușor al nivelului uleiului.
Capacitate: 300ml
Dimensiuni: 114,5mm înălțime
Diametru ieșiri: 10/15mm (M16x1,5)
Incluse în preț sunt și piesele de montare (suport, coliere, furtun, material de fixare)
Are ca rol separarea uleiului din gazele de evacuare care urmează să fie recirculate in admisie. Dacă gazele nu sunt recirculate, mașina poate sa ardă vaporii de ulei, dar atunci va scoate fum alb si performanțele vor scădea. Așa că, dacă știi ca ai motorul modificat, nu strică să-ți montezi așa ceva pe mașină: una la mană, o sa poluezi mai putin, și doi, nu ți se vor mai face depuneri în motor.
Capacitate | 0,3l |
intrare și ieșire | 15mm;10mm |
Marcă | Utilizare universală |
Odlican proizvod , ugradjeno na 3.0d I vec nakon 500 km se dosta ulja skupilo!! preporuke ako zelite ocuvat turbinu!
Tökéletes termék! Szállítás tű pontos! Apró kis észrevétel hogy küldhetnének hozzá normális csövet mert az a kis slag amit adnak hozzá az katasztrófa
Za tu cenu dobrý,ale slušelo by se uvést, že Catch Tank postrádá jak sintrovaný filtr,tak zabranu proti šplouchání .Je to takova "vykradena" verze.
Nagyon jó minőségű alkatrészek és korrekt gyors szállítàs!!!
Teszi a dolgát, gyűjti az olaj párlatot. Javaslom, hogy ne a gyári csöveket használjátok hozzá, a vákuum összeszívja, kb semmire sem jó. Ajánlom helyette az itt kapható Alfagomma 10mm benzincsövet. Gyors szállítás, 1-2 nap alatt megérkezett.
produsul isi face treaba ok .montat pe un opel astra h cu probleme de ulei in admisie si turbo din cauza supapei pcv . singura problema e la suportul de prindere pe caroserie nu prea ajuta cu nimic si de aceea a trebuit sa imi fac eu alt sistem
Super produs , cumandat si expediat cu rapiditate , am primit coletul a 2 a zi ambalat corespunzator,accesorii (stuțuri de diferite marimi), aspect placut,finisaje deosebite, usor de montat, furtunul de racordare e singurul inconvenient...(e din alt film) dar se gaseste la magazinele de bricolaj asta nefiind deranjant.. L-am montat pe masina si astept cu nerabdare sa vad cat de eficient este si cat de bine isi face treaba...!!!
Am montat separatorul pe un Fiesta6 diesel. Aveam turbina, intercoolerul și toate componentele admisiei pline de ulei. A trebuit să le demontez și să le spăl de ulei. După 6 luni de la montarea separatorului mă declar mulțumit de produs. Tot uleiul care l-aș fi găsit pe circuitul admisiei , l-am găsit în separator . La Fiesta 6 singurul loc unde l-am putut monta a fost sub farul stâng, in alta parte nu se poate monta astfel încât să ai acces la separator să-l poți controla sau goli.
Am primit produsul in stare nouă doar ca lipsesc niplurile de pe tank si am umblat toata ziua sa caut nipluri si nu găsesc!
Sunt multumit de achizitie. Isi face treaba!
Ok, mulțumesc
Am cumpărat produsul, Don păcate încă nu l-am montat pe mașină, am nevoie de unele modificări la mașină, pentru un suport, și furtunele sunt foarte mici pentru ce am eu nevoie . Livrarea a fost rapida,produsul este conform.
Foarte mulțumit de produs Va multumesc
Produsul in sine lucrat din materiale bune, livrat fara defecte, vine in pachet cu tot ce e nevoie, mai putin furtun pentru stuturile groase. Montat pe un 1.4 tdci (1.4 hdi) cu mult ulei in admisie, turbo. In lunile de iarna aparent se umple mai repede datorita condensului. Recomand ca dupa montare sa se verifice des nivelul pe joja pentru a determina intevalul la care va trebui golit. Interactiune buna cu race-shop si livrare rapida.
Am montat la un Logan 1.5dCi și sunt mirat cat condens și ulei se poate sa se strângă în el. Acest mixt se ducea în turbină altfel ! Un minus, că nu vine in pachet și furtun pentru ștuțurile mari. Nu îl mai dau jos de pe mașină, și voi monta unul și pe mașină soției.
Izgleda okej, ceka montažu
Am primit coletul produsul este exact ca in poze livrare f rapida
Všetko vporiadku len hadica 10mm je dosť tenká a neviem ci znesie tu teplotu musel som kúpiť 13,2mm tepelne odolnejsiu.
Recomand si voi mai cumpara si alta data produse de pe acest site.. OK
Totul este in regula, funcționează foarte bine, transportul a fost rapid și fără probleme. Recomand!
Furtunul din dotare este pentru racordul de 10mm eu am folosit racordul de 15mm asa ca am. Cumparat furtun de 15mm
A ajuns repede, produs calitativ, a ajuns cu toate piesele fără defecte.
Výborné zpravování možná by to chtělo jen nějaké lepší uchycení na motoru ja vymyslel tohle. Jinak spokojenost
Salut, cumparat, inca nu montat. Urmeaza sa il pun pe un diesel - Produsul este ok , imperfectiuni pe vopsea, vopsea sarita. Produsul nu a venit cu garniturile pentru acele suruburi ce se infileteaza. Multumesc.
Am comandat doua produse. Unul a fost montat pe un motor 2.0 aspirat si pare ca isi face treaba. Cel de-al doilea, a fost montat pe un motor 1.8t de 400+ cp. Fiind vorba de un motor turbo cu presiuni mari, OCT s-a dovedit mic si nu face fata. Nu recomand la astfel de motoare !
Produsul a ajuns repede. L-am montat pe un VW Jetta 2013 1.2 TSI. Futunul care insoteste Catch-Canul era insa prea mic pentru motorizarea mea asa ca a trebuit sa pun temporar un furtun simplu. Urmeaza sa il inlocuiesc si pe acesta cu furtun siliconic. Dispozitivul in sine este foarte bine lucrat, de calitate. In pachet exista garnituri, suruburi de montaj, tot ce e nevoie. Sunt multumit deasemenea si de aspect. L-am montat preventiv deoarece, ultima oara cand a cedat valva PCV, tot uleiul a ajuns in admisie. Acum stau fara griji deoarece Catch-Can-ul se afla intre PCV si Admisie
Foarte multumit de produs. A doua zi dupa comanda am primit produsul. La-m instalat pe un Logan 1.5 dci pentru ca mi-a fost infundat epuratorul de gaze si a inceput sa consume ulei si sa scoata fum alb albastrui la pornirea la rece. Am curatat Epuratorul de gaze toata tubulatura de la admisie, intercooler, EGR. Pana acum totul este perfect, a inceput sa se reduca fumul la pornire. Sper sa retina o mare parte din uleiul al mizerabil ce intra in motor. La urmatoarea revizie o sa verific ce sa adunat acolo.
Un produs bun calitate pret și a venit foarte repede !! Felicitări echipei raceshop
Am montat acest produs la un ML 320 CDI ,cu problema cunoscuta si anume mult ulei in galeria de admisie din gazele de la carter .Dupa montarea acestuia nu mai am gram de uei pe toata admisia ,inclusiv Turbo este curat lacrima .Recomand tuturor ptr o admisie curata . Voi reveni cu poze .
Recomand!
Am cumpărat produsul dar a avut probleme: zgărieturi, îndoituri, microfisuri. A fost schimbat prompt cu un produs ok, fără a mai plăti eu transportul. L-am montat aștept să văd cum se comportă. Furtunul transparent din dotare e slăbuț, depresiunea din galeria de admisie îl turtea blocându-l, am folosit alt furtun.
Produl ok, este indicat pt cei care nu prea au spati in compartimentul motor. L-am motat cu furtune de 14 mm. ,vedem peste cv timp cum se comporta,
L-am primit in ziua urmatoare, este exact ca in descriere, ireprosabil si functioneaza perfect.
Am primit coletul produsul este exact ca in poze livrare f rapida
Ár-érték arányban nagyon jó termék. A csomag hibátlanul másnapra megérkezett!
Pare sa funcționeze în parametrii, nu am ulei asa mult.
Am montat produsul pe un Fiat Grande Punto 2007, si isi face treaba excelent. Recomand!!!!
L-am primit foarte repede. Sunt bucuros. Arata ca in poza. Era foarte putin zgariat, nu stiu de ce. Nu-i necaz. Nu am reusit inca sa il montez pentru ca furtunul din cutie nu imi este suficient, eu urmanad sa il prind undeva la distanta de circa 50 cm, la un Jeep Grand Cherokee 3.0 din 2007. Recomand si voi mai cumpara si alta data produse de pe acest site.
Acest epurator, unde se monteaza la un motor diesel? Pe circuitul de reaspiratie gaze carter? Sau pe EGR?Mulțumesc PS. Motor HDI.
La ieșirea din epuratorul motorului și înaintea turbocompresorului? Uleiul colectat de acesta se elimina periodic, manual sa înțeleg? Filtrul acela de pe dispozitiv, ce rol are? Mulțumesc
La peugeot 307hdi 1.6/109cp, ieșirea din epurator are 22mm, iar acest epurator /decantor are maxim 15mm! Aceasta diferența ,nu dăunează motorului? Bănuiesc ca în motor o să crească presiunea în carter. Mulțumesc
Nu contează această diferență de diametru. Nu este presiune mare chiar deloc iar scurgerea e minimă.
Acel filtru se poate schimba daca se imbacseste in timp? Sau se schimba filtrul cu totul.
Da filtrul se poate înlocui, le avem și noi în ofertă dar orice filtru carter poate fi folosit.
In fotografie se observa ca o iesire se poate obtura si sa ramana iesirea vaporilor numai prin filtrul superior. Este corect ? Nu apare o presiune mai mare in carter?
Zdravím průměry vývodů jsou 10mm a 15mm, nebo jsou v balení oba rozměry a mohou se namontovat volitelně třeba na oba 15mm? díkyhttps://race-shop.cz/oil-catch-tanks-oct/82839-oil-catch-tank-races-pro-s-2-vyvody-objem-03l.html
Súčasťou balenia sú výstupy 10 a 15mm, ktoré môžete našrubovať na produkt podľa vlastného uváženia.
Disponibilitatea și data de livrare sunt afișate chiar deasupra butonului de adăugare în coș.
Dobrý deň, je možné do existujúcich vývodov nainštalovať niektorých z vašich AN12 fittingov? Ďakujem
La passat b5.5 1.9 tdi avf - iesirea gazelor de carte se face printr-un stut de 22mm. Furtunul se dilata pana la aceasta valoare?
Vine cu două diametre și cel mare este de 15mm dar în nici un caz nu se dilată la 22mm.
Jestliže použiju na OCT filtr na odvětrávání, dájí se potom oba vývody použít jako vstupy?
Dobrý den, teoreticky to možné je, nicméně toto není primární funkce dílu :)
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Epurator de gaze sau captator de ulei...