*62 216

CL Brakes

Plăcuțe frână CL Brakes 4122RC8

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru AUDI CITROËN PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN

New product

La comandă : 1buc.

La dvs cel tărziu: 11. 12.

2.079,90 RON cu TVA

4122RC8   

Întrebări

Întrebări

Plăcuțe frână CL Brakes 4122RC8

Plăcuțe frână CL Brakes 4122RC8

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru AUDI CITROËN PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Plăcuțe frână CL Brakes 4122RC8

Plăcuțe frână CL Brakes 4122RC8

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru AUDI CITROËN PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN

RC8:  WRC, WTCC, Nascar, 

Coeficient mediu de frecare: µ=0,6.

Un amestec dezvoltat în 2006. Cel mai înalt nivel de frecare disponibil este utilizat în motosport , cum ar fi WRC, WTCC, Nascar etc. Fricțiunea extrem de ridicată minimizează distanțele de frânare și dozarea netedă împiedică blocarea neașteptată a roților.

Potrivite pentru:

AUDI A1 , 1.4 TFSI 16V 10-→ (front pads)

AUDI A1 , 2.0 TFSI Quattro 16V 10-→ (front pads)

AUDI A1 , Sportback 1.4 TFSI 16V 11-→ (front pads)

AUDI A3 , 06→08 (front pads)

AUDI A3 , 3.2 Quattro 06→10 (front pads)

AUDI TT, 09→10 (front pads)

AUDI TT , (8J3) 2.0 TFSI 07-→ (front pads)

AUDI TT , MK2 3.2 V6 Quattro 06-→ (front pads)

CITROËN C4 , 2.0 04-→ (front pads)

CITROËN C4 , 2.0 04-→ (front pads)

PEUGEOT 207 , 1.6 RC Turbo 06-→ (front pads)

PEUGEOT 207 , 1.6 RC Turbo 06-→ (front pads)

PEUGEOT 207 , THP -- (front pads)

PEUGEOT 208 , GTI 1.6 (200CV) 12-→ (front pads)

PEUGEOT 307, CC 03→07 (front pads)

PEUGEOT 308, 1.6 GTI THP (270CV) 15-→ (front pads)

PEUGEOT RCZ , 1.6 THP 16V (156CV) 10-→ (front pads)

PEUGEOT RCZ , 1.6 THP 16V (200CV) 10-→ (front pads)

PEUGEOT RCZ , 2.0 D (163CV) 10-→ (front pads)

PEUGEOT RCZ , R 13-→ (front pads)

SEAT Leon (2) , 1.8 T 20V 06→12 (front pads)

SEAT Leon (2) , 1.4 TFSI 16V (125CV) 06→12 (front pads)

SEAT Leon (2) , 1.8 TFSI (160CV) 06→12 (front pads)

SEAT Leon (2) , 2.0 FSI (150CV) 06→12 (front pads)

SEAT Leon (2) , 2.0 TFSI 16V (211CV) 06→12 (front pads)

SEAT Leon (2) , 2.0 TFSI 16V (211CV) FR 06→12 (front pads)

SEAT Leon (2) , 2.0 TFSI (200CV) 06→12 (front pads)

SEAT Leon (2) , 2.0 TFSI (200CV) FR 06→12 (front pads)

SEAT Leon (2) , 2.0 TFSI 20V (185CV) 06→12 (front pads)

SEAT Toledo (3) , 1.8 FSI 16V (160CV) 04→09 (front pads)

SEAT Toledo (3) , 2.0 FSI (150CV) 04→09 (front pads)

SEAT Toledo (3) , 2.0 TFSI (200CV) 04→09 (front pads)

SKODA Octavia (2), 1.8 FSI 07→13 (front pads)

SKODA Octavia (2), 1.8 TSI 16v 07→13 (front pads)

SKODA Octavia (2), 1.8 TFSI 16V 09→13 (front pads)

SKODA Octavia (2), 1.8 TSI 16V 08→13 (front pads)

SKODA Octavia (2), 2.0 16V 04→10 (front pads)

SKODA Octavia (2), 2.0 FSI 04→13 (front pads)

SKODA Octavia (2), 2.0 TFSI 05→13 (front pads)

SKODA Octavia (2), 2.0 TSI 16V 05→13 (front pads)

VOLKSWAGEN Golf (5) , 2.0 GTI TFS1 (200CV) 03-→ (front pads)

VOLKSWAGEN Golf (5) , 2.0 GTI 03→11 (front pads)

VOLKSWAGEN Golf (5) , 1.8 Turbo GTI 06→06 (front pads)

VOLKSWAGEN Golf (5) , 2.0 GTI 06→07 (front pads)

VOLKSWAGEN Golf (6) , GTI (312mm disc) 09→12 (front pads)

VOLKSWAGEN Jetta (5) , 2.0 Turbo 06→07 (front pads)

VOLKSWAGEN Jetta (5) , 2.5 20V 07→10 (front pads)

VOLKSWAGEN Jetta (6), 04-→ (front pads)

VOLKSWAGEN Passat (B6) , 3.6 VR6 08→10 (front pads)

VOLKSWAGEN Polo (5) , 1.4 GTI 10-→ (front pads)

VOLKSWAGEN Polo (6) , 2.0 R WRC 13-→ (front pads)

VOLKSWAGEN Scirocco (3) , 2.0 R 09-→ (front pads)

CL Brakes (înainte Carbone Lorraine) a fost fondată în 1919 în Franța. Segmentele de frânare sunt utilizate într-o gamă largă de aplicații de la biciclete de munte până la trenuri de mare viteză TGV. Divizia motosport produce placuțele de frână prin sinterizarea metalelor pe bază de pulberi. Produsele conțin cel puțin 10 aditivi diferiți, cum ar fi bronzul, ceramica, carbonul pentru a optimiza amestecul. Produsul obținut este apoi plasat pe un suport metalic și încălzit la 900 ° C. După terminarea procesului de sinterizare, materialul este combinat și omogenizat.

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Cum să îți alegi jantele?

Informații și termeni importanți pe care ar trebui să îi cunoască orice pasionat auto pentru a alege corect jantele.
Read more
Curățarea și impregnarea filtrelor sport

Cum să asiguri curățenia și durabilitatea filtrelor sport?
Read more
Modificarea motorului M52B28

Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
Read more
Regulator presiune combustibil și Wastegate

Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
Read more
Modificare BMW E36

Descoperiți potențialul mașinii dvs.
Read more
Ce sunt fitingurile?

Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
Read more
Raceshop in Forbes

Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
Read more
Plăci modulare podea

Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
Read more
Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...