*285 149

RacingDiffs

RacingDiffs Progressive set de conversie Limited Slip Differential pentru BMW 188L

Dacă autovehiculul dumneavoastră are instalat un diferențial deschis standard și doriți să îl modernizați cu LSD, nu este necesar să înlocuiți întreaga unitate. RacingDiffs Progressive set de conversie LSD poate fi instalat la diferențialul deschis OEM.

New product

La comandă

La dvs cel tărziu: 11. 6.

1.839,50 RON cu TVA

RD5008   

Întrebări

Întrebări

RacingDiffs Progressive set de conversie Limited Slip Differential pentru BMW 188L

RacingDiffs Progressive set de conversie Limited Slip Differential pentru BMW 188L

Dacă autovehiculul dumneavoastră are instalat un diferențial deschis standard și doriți să îl modernizați cu LSD, nu este necesar să înlocuiți întreaga unitate. RacingDiffs Progressive set de conversie LSD poate fi instalat la diferențialul deschis OEM.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

RacingDiffs Progressive set de conversie Limited Slip Differential pentru BMW 188L

RacingDiffs Progressive set de conversie Limited Slip Differential pentru BMW 188L

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Dacă autovehiculul dumneavoastră are instalat un diferențial deschis standard și doriți să îl modernizați cu LSD, nu este necesar să înlocuiți întreaga unitate. RacingDiffs Progressive set de conversie LSD poate fi instalat la diferențialul deschis OEM.

Acest set RacingDiffs este o versiune NEW & Easy mount, care nu necesită montarea unui angrenaj spider prelucrat. Setul conține toate piesele necesare pentru instalare.

Acest kit este potrivit pentru cele mai multe BMW non-M modele cum ar fi:
- 1 series: E81, E82, E87, E88, F20
- 3 series: E30, E36, E46, E90, E91, E92, E93, F30
- 5 series: E28, E34, E39, E60, E61, F10
- 6 series: E63, E64
- 7 series: E23, E32, E38, E65, E66, E67
- X1: E84 (diferențial spate)
- X3: E83 (diferențial spate)
- X5: E53, E70 (diferențial spate)


Excepții:
1. Z4, X3 are diferențial de tip 188L, deși în catalog apare 188K.
2. Toate modelele după anul de producție 2008 au 188LW, deși în catalog apare 188L.


Note importante:
-Înainte de instalarea setului de conversie RacingDiffs LSD, vă rugăm să inspectați suprafața interioară a angrenajelor mici de tip spider. Este important ca aceasta să nu fie deteriorată în urma utilizării anterioare. Trebuie să fie netedă, în caz contrar va cauza uzura prematură a noului pin central și o posibilă defecțiune. Dacă nu este complet netedă, vă rugăm să vă asigurați că suprafața angrenajelor este prelucrată.
-Toate modelele BMW de după anul 2008 au coroana sudată la unitatea de susținere. Instalarea oricărui tip de unitate LSD de pe piața secundară necesită ca inelele să fie prelucrate, ceea ce include RacingDiffs Progressive set de conversie LSD.


Există 2 puncte cheie care diferențiază kitul RacingDiffs de orice alt kit de pe piață:

1. NU există deformare a materialului. Inginerii RacingDiffs au decis să NU facă niciun compromis în ceea ce privește calitatea materialului și au realizat plăcuțele din oțel de scule de cea mai bună calitate, tratat termic și nitrat pentru a obține cea mai mare rezistență la uzură și au adăugat discuri de fricțiune între plăci și angrenajele spider care sunt realizate din același material ca și plăcuțele de ambreiaj LSD de la RacingDiffs. Această soluție a reușit să oprească cu succes așchiile de metal, care este cea mai mare problemă a kiturilor LSD ieftine.

2. Creșterea maximă a performanței. Scopul principal al kitului este de a obține progresivitatea. RacingDiffs a aplicat designul de la unitățile LSD placate ZF cu unghiuri de rampă. Designul specific al unghiului Ramp permite pentru preîncărcare redusă, păstrând în același timp o capacitate de blocare progresivă; în esență, deși vehiculul va avea senzația că rulează cu un diferențial deschis în viraje lente/pe stradă, acesta va transmite cuplul la ambele roți motrice în sarcină (turații mai mari). Prin urmare, pe lângă arcurile cu sarcină mare, setul de conversie RacingDiffs LSD se bazează pe blocarea dinamică din unghiuri de rampă.

Cu aceste îmbunătățiri, setul de conversie RacingDiffs LSD este cel mai avansat kit LSD de pe piață.

Datorită îmbunătățirii continue a produsului, produsul ilustrat în fotografie poate varia ușor față de produsul real..

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...