ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*259 690
New product
FMMK7FMIC
Intercooler Uprated pentru Golf Mk7, Audi TT MK3 și Audi S3 8V Chassis
FORGE Motorsport - Intercooler Uprated pentru Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI și Audi S3 8V ChassisTrimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
Intercooler Uprated pentru Golf Mk7, Audi TT MK3 și Audi S3 8V Chassis
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
*Vă rugăm să rețineți - Aceast. nu se va potrivi cu Audi S3 facelift 2017 și mai departe - Este posibil să fie necesare unele modifcări la Audi S3 și TTS*.
Aceast./span> este intercoolerul nostru pentru Mk7 Golf, MK7R, Audi TT MK3 2.0 TSI și S3 (șasiu 8V) echipat cu cu EA888 2.0 TSI motor. Grupul Volkswagen a schimbat aproape totul de la șasiul Mk6 la șasiul Mk7, așa că acest miez a trebuit să fie proiectat de la zero pentru a se potrivi în cu condensatorul radiatorului și reproiectat.
Reducerea decalajului turbo, răspuns crescut
Proiectat pentru performanță și fiabilitate, miezul se potrivește în locația stocului, ceea ce înseamnă că răcirea este radical îmbunătățită față de OEM. Testul nostru Golf Mk7 GTI a obținut cu 16 CP în plus fără alte modificări, demonstrând în același timp o scădere consistentă a temperaturii de 25-30°C (77-88°F) față de cea de serie pe bancul de probe, cu toate cursele perpentrumed în aceeași zi cu doar o variație de 2°C a temperaturii mediului ambiant pe parcursul curselor (de fapt, a fost cu 2°C mai cald când am testat miezul Forge). Miezul măsoară 650x420x50.
De asemenea, puteți vedea în graficul de mai jos comparația scăderii temperaturii nucleelor de stoc și Forge.
Temperatura miezului de stoc a crescut în mod obișnuit cu 5°C la fiecare rulare ulterioară, cuînmuiere de căldură devenind o problemă reală după numai trei rulări. ECU-ul de serie trăgea de sincronizarea și boost după doar o singură rulare - în mod obișnuit, orice temperatură de intrare de peste 40°C determină ECU să modifice sincronizarea aprinderii pentru a se adapta - și< miezul de serie a atins un vârf de 60°C la prima rulare, în timp ce miezul Forge a reușit să readucă temperaturile sub control după fiecare rulare, astfel încât că la sfârșitul a 4 rulări succesive temperatura miezului a crescut doar cu 4°C.
Toate acestea au fost realizate pe o mașină de serie (trebuie menționat că deși Volkswagen susține că are 220 CP pentru acest nou motor am văzut exemplare cu puteri cuprinse între 230 și 240bhp complet stock, pe același drum de rulare). Suntem încrezători că miezul va continua să ofere o temperatură de încărcare la admisie mult mai mică decât cea de serie în toate stările de reglaj, deoarece se bazează pe intercoolerul nostru premiat pentru Mk5/Mk6, care a fost montat cu mare succes pe orice, de la mașini de șosea și de pistă, la mașini de curse cu drepturi depline și de drag.
Miezul este livrat într-un finisaj acoperit cu pulbere ușoară neagră satinată, și include toate accesoriile de montare necesare pentru instalare.
Opinia clientului:
"Achiziționat și a montat acest intercooler îmbunătățit la 2014 mk7 golf gti meu.
Am găsit că căderea lichidului de răcire din radiator și îndepărtarea panoului frontal complet a fost mult mai ușoară, deoarece trebuie să șlefuiți ușor niște plastic de pe panoul frontal pentru a obține clemele mici pentru a se potrivi (acestea fixează radiatorul la intercooler) Am înlocuit anterior radiatorul și am găsit acest lucru un proces foarte simplu pentruward pentru un mecanic experimentat. De asemenea, trebuie să tăiați câteva bucăți de plastic de pe panoul frontal pentru a avea acces la șuruburile mici că fixați radiatorul de aer condiționat la intercooler..
De asemenea, trebuie să îndepărtați o garnitură de plastic care se află în partea de sus a radiatorului pentru a-l monta înapoi în panoul frontal. Și, de asemenea, cele două șuruburi autofiletante mari că sunt furnizate pentru a ține intercoolerul pe panoul frontal sunt prea mari. Dar, în afară de o mică modificare a panoului frontal, pot spune că la prima impresie, calitatea și designului este la fix. Din punct de vedere vizual, puteți vedea clar o creștere semnificativă a dimensiunii, păstrând în același timp amplasarea <și/span> din fabrică. Mașina nu a fost încă cartografiată, dar nu am nicio îndoială că acest intercooler își va face treaba perfect!"
Marcă | Model | Generația |
---|---|---|
Audi | S3 | 2.0 TSI (8V Chassis) |
Audi | TT | Mk3 > 2.0 TSI 2015 Onwards |
Audi | TTS | Mk3 8S (2014-) |
Skoda | Kodiaq | 2.0TSI (EA888 Gen 3) |
Volkswagen | Golf | MK7.5 > GTI |
Volkswagen | Golf | MK7.5 > R |
Volkswagen | Golf | MK7 > GTI |
Volkswagen | Golf | MK7 > GTI Clubsport ED40 |
Volkswagen | Golf | MK7 > R |
Volkswagen | Tiguan | 2.0 TSI 2017 Onwards |
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
FORGE Motorsport - Intercooler...