Delivery free FORGE Motorsport Intercooler montat fata pentru Peugeot 208 GTi | race-shop.ro Mărește

*259 940

FORGE Motorsport

Intercooler montat fata pentru Peugeot 208 GTi

FORGE Motorsport - Intercooler montat frontal pentru Peugeot 208 GTi

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 21. 5.

5.367,90 RON cu TVA

  

Întrebări

Întrebări

Intercooler montat fata pentru Peugeot 208 GTi

Intercooler montat fata pentru Peugeot 208 GTi

FORGE Motorsport - Intercooler montat frontal pentru Peugeot 208 GTi

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Intercooler montat fata pentru Peugeot 208 GTi

Intercooler montat fata pentru Peugeot 208 GTi

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport - Intercooler montat frontal pentru Peugeot 208 GTi

Intercooler-ul de serie de pe 208 GTi este același intercooler compromis cu montare laterală utilizat pe 207 GTi, așa că știm că nu este la treabă nici măcar pe o mașină de serie. Pe un motor remapat cu intercooler stoc, am observat temperaturi de admisie de 105°C (215°F) – cea mai ridicată pe care am înregistrat-o vreodată pe orice mașină! Aceast are un efect dăunător enorm asupra puterii și cuplului.

Intercooler-ul nostru este un miez complet de înlocuire cu o singură trecere (de la stânga la dreapta) care se montează pe bara de blocare a mașinii. Conductele furnizate cu intercooler-ul nostru unesc conductele și se conectează la intercooler-ul stoc, astfel încât instalarea este ușoară. Singura tăiere necesară este conducta de pe radiator pentru a permite trecerea conductelor. Sunt incluse toate furtunurile din silicon, țevile dure, clemele, șuruburile, piulițele și clemele jubilee necesare pentru instalarea intercooler-ului, împreună cu instrucțiunile de instalare colorate.

Din punct de vedere al performanței, mașina pe care am folosit-o avea o remapare Supercipuri. Am testat intercooler-ul stoc și intercooler-ul Forge spate în spate în aceeași zi , iar creșterile au fost dramatice

Temperatura de admisie a scăzut de la 105°C până la 45°C - o scădere de 60°C
Puterea a trecut de la 190 CP la 224 CP – o creștere cu 34 CP
Cuplul a trecut de la 222 lbft la 244 lbft – o creștere de 22 lbft

Poți să te uiți la comparația grafică a intercooler-ului care arată creșterea performanței, dar VĂ RUGĂM ȚINE ȚINE minte că acest lucru a fost specific mașinii pe care am avut-o pentru testare și este posibil să nu obții aceleași rezultate de la o mașină de stoc sau ușor reglată.

Toate piesele necesare pentru instalare sunt incluse, împreună cu instrucțiunile complete.

MarcăModelGenerația
Peugeot208GTI

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...