ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*322 865
New product
GFB-T9052
9328022009803
GFB SV52 Blow Off Valve
Noua GFB SV52! Mai mult debit - Mai compactÎn cursa pentru crearea celei mai compacte și supape de suflare cu cel mai mare debit, SV52 de la GFB conduce detașat. Având o înălțime de numai 86 mm (inclusiv adaptorul sudat), SV52 este cu 10 mm mai scurt decât cel mai apropiat concurent, ȘI curge mai mult!Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
GFB SV52 Blow Off Valve
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Forța este importantă!
Realizând că o supapă cu debit mare ca aceasta va fi utilizată în unele medii de supraalimentare, inginerii GFB s-au asigurat că SV52 este cea mai bună din clasă și în această categorie, oferindu-i o presiune de supraalimentare uimitoare de 300psi!
SV52 include, de asemenea, 2 arcuri PLUS un sistem de reglare a preîncărcării arcului, astfel încât să îl puteți seta pentru un răspuns optim al accelerației și recuperarea impulsului după schimbarea treptei de viteză, fără a recurge la abordarea costisitoare a achiziționării de arcuri suplimentare.
! Se potrivește motoarelor cu cu vid la colector cuprins între 5-22inHg (17-74.5kPa, 2.5-11psi vid) !
» BODY
Capacitatea de presiune de neegalat a SV52 începe cu un design monobloc al corpului, prelucrat CNC dintr-un singur lingou de aluminiu care asigură rezistență fără a adăuga volum inutil.
» PISTON
Alezajul anodizat al pistonului creează o suprafață extrem de dură și cu frecare redusă pe care alunecă pistonul dintr-o singură bucată de aluminiu de 52,5 mm, și va continua să facă acest lucru în nenumărate cicluri. Acesta dispune de un aranjament de garnituri o-ring Viton unic pentru GFB.
» DESIGN
De ce supapele GFB utilizează un piston în locul unei diafragme mai comune?
Rezistența și fiabilitatea este factorul principal, lucru pe care o diafragmă pur și simplu nu îl poate egala într-un mediu BOV cu amplificare ridicată. Diafragmele au locul lor (de exemplu, în gurile de evacuare GFB), deoarece oferă o și frecare redusă și o bună capacitate de etanșare. Cu toate acestea, o diafragmă rulantă este proiectată să primească o presiune netă doar pe o parte, ceea ce, în esență, o "umflă" împotriva pereților camerei în care se află, exact cum este utilizată într-o wastegate.
Cu toate acestea, un BOV este expus la inversări frecvente ale presiunii - de fiecare dată când accelerați și ridicați.
Pentru o diafragmă, acest lucru înseamnă că se prăbușește în mod repetat pe sine sub presiune, apoi se umflă sub vid. În cele din urmă, acest lucru duce la defectarea diafragmei. Un piston pe de altă parte este imun la această problemă, și va continua să funcționeze în cele mai extreme condiții de presiune, temperatură, și ciclice.
Metoda unică montare a SV52 este una dintre modalitățile prin care GFB a reușit să economisească volum inutil.
Eliminând montarea stilului de bandă în V, pistonul și orificiile sale de ventilație pot sta mult mai jos, ceea ce reduce înălțimea totală la un număr pe care alții nu îl pot egala.
Specificațiile produsului:
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Noua GFB SV52! Mai mult debit - Mai...