Departamentul nostru de servicii pentru clienți nu este disponibil și va reveni în data de 29.04.2024 pentru a răspunde la toate întrebările dumneavoastră. Echipa Race-Shop

Distanțieri roți

Ce este distanțierul?

Un produs fabricat din duraluminiu durabil și ușor, care se instalează între butucul și roata unui vehicul. Fixarea roții se face cu șuruburi prelungite sau, în cazul distanțierilor cu filet sau prezoane, cu șuruburile sau piulițele originale.

Avantajul distanțierilor este un ampatament mai mare, care ajută la îmbunătățirea stabilității și manevrabilității mașinii. Există, de asemenea, o îmbunătățire vizuală și o reducere a ET-ului. Jantele avansează mai mult spre marginea aripii, ceea ce conferă mașinii o poziție mai fermă și un aspect mai frumos. Rezolvă, de asemenea, problemele în cazul în care discul intră în contact cu amortizorul sau cu frâna.

Sunt fabricate cu o precizie maximă de 0,05 mm, ceea ce asigură o aliniere corectă a roților și o deplasare confortabilă, fără vibrații.

De ce grosime am nevoie?

Cel mai simplu mod de a afla de ce grosime aveți nevoie este să măsurați distanța dintre jantă/anvelopă și aripă. Deoarece șasiul vehiculului lucrează, este recomandabil să se scadă 0,5 cm din dimensiunea măsurată pentru a evita ca aripa să se întâlnească cu cauciucul. Pe vehicul se pot folosi grosimi diferite între punți. De asemenea, nu este obligatoriu ca, dacă folosiți distanțiere pe o punte, să le folosiți și pe alta.

Oferim distanțieri cu prezon lung, cu filet și cu prezon/stift.

Distanțierii clasici cu prezon lung se instalează prin plasarea lor pe butuc și apoi prin montarea roții pe distanțier. Acestea sunt fixate cu ajutorul unor prezoane lungi care trec prin jantă și distanțier și ajung până la filetele originale din butuc. Șurubul este mai lung cu exact grosimea distanțierului.

Distanțieri cu filet, sunt fabricați din duraluminiu (PA6), la fel ca și celelalte. Filetul este bine înfipt în corpul distanțierului pentru a împiedica scoaterea acesteia. Cu ajutorul prezoanelor incluse, produsul se instalează pe butuc. Janta este apoi montat pe distanțier și, cu ajutorul prezoanelor originale, este fixată pe distanțier.

Distanțierii cu SHIFT sunt similare cu cele cu FILET, numai că, după ce sunt instalate, prezoanele/stifturile ies din corpul distanțierului pe care este dupaia montată roata, iar aceasta poate fi strânsă cu ajutorul piulițelor originale.

Oferim, de asemenea, distanțiere universale (potrivite pentru remorcă) și distanțieri de schimbare a prinderii, care vă permit să instalați jantev de la alte mărci de vehicule. (de exemplu, roți cu prindere 5x120 pentru a fi instalate pe vehicule 5x112)

Mai multe postări de pe blog | Races Blog

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Citește mai mult
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Citește mai mult
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Citește mai mult
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Citește mai mult
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Citește mai mult
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Citește mai mult
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Citește mai mult
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Citește mai mult
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Citește mai mult

Împărtășește acest post

Comentarii (0)

Fără comentarii în acest moment

Comentariu nou

Categorii Producători

Loading...