*58 322   

Rotinger

Discuri frână spate Rotinger Tuning series 1146, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

New product

La comandă : 8buc.

La dvs cel tărziu: 21. 5.

201,30 RON cu TVA

  

5901436367024

Întrebări

Întrebări

Discuri frână spate Rotinger Tuning series 1146, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series 1146, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Discuri frână spate Rotinger Tuning series 1146, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series 1146, (2 buc)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Diametru: 239mm

Înălțime: 48mm

Grosime/grosimea minimă 9 / 8mm

Număr găuri: 4

Tip disc: Complet

Restricție: de la anul de fabricație 1989-10;

OEM: 42510SELT50;42510SR3000;42510SR3A10;42510SR3A11;42510SR3G00;42510SR3J00;42510SR3J00HS;42510SR3J01;42510SS1000;

Înlocuiri:

ATE: 24010901111 , 409111

BOSH: 0986479101

Brembo: 08571910 , 08A92010/p>

Jurid: 561383J

Textar: 92077900

TRW: DF4191

Delphi: BG2538

Zimmermann: 280317000

Potrivit pentru:

ACURA INTEGRA Hatchback 1.6, 74Kw / 100 HP

ACURA INTEGRA Coupe 1.5, 63Kw / 85 HP

ACURA INTEGRA Coupe 1.6, 74Kw / 100 HP

ACURA INTEGRA Saloon 1.6 i, 88Kw / 120 HP

ACURA INTEGRA Coupe 1.6 i, 88Kw / 120 HP

ACURA INTEGRA Hatchback 1.6 i, 88Kw / 120 HP

ACURA INTEGRA Saloon 1.6, 74Kw / 100 HP

ACURA INTEGRA Saloon 1.5, 63Kw / 85 HP

ACURA INTEGRA Hatchback 1.5, 63Kw / 85 HP

HONDA NSX Convertible (NA) 3.2 24V Vtec, 206Kw / 280 HP

HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 EX (CA5), 76Kw / 103 HP

HONDA NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec, 201Kw / 274 HP

HONDA CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1.6 i Vtec, 92Kw / 125 HP

HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec, 92Kw / 125 HP

HONDA CIVIC V Saloon (EG, EH) 1.6 16V Vtec (EH9), 92Kw / 125 HP

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4), 118Kw / 160 HP

HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec, 118Kw / 160 HP

HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0 EX (CA5), 76Kw / 103 HP

HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2), 118Kw / 160 HP

HONDA NSX Coupe (NA) 3.0 24V Vtec Automatik (NA1), 188Kw / 256 HP

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i Vtec, 118Kw / 160 HP

HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 EX (CA5), 78Kw / 106 HP

HONDA NSX Coupe (NA) 3.0 24V Vtec (NA1), 201Kw / 274 HP

HONDA JAZZ III (GE) 1.2, 66Kw / 90 HP

HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 VTi, 118Kw / 160 HP

HONDA CIVIC V Saloon (EG, EH) 1.5 i 16V (EG8), 69Kw / 94 HP

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 16V Vtec (EG5), 92Kw / 125 HP

HONDA ACCORD III Aerodeck (CA5) 2.0 EX (CA5), 78Kw / 106 HP

HONDA ACCORD III (CA4, CA5) 2.0 i 16V (CA5), 98Kw / 133 HP

HONDA JAZZ II (GD) 1.4, 61Kw / 83 HP

HONDA CIVIC IV Saloon (ED) 1.6 i 16V 4x4, 80Kw / 109 HP

HONDA JAZZ II (GD) 1.2, 57Kw / 78 HP

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4), 66Kw / 90 HP

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 i (EK1), 84Kw / 114 HP

HONDA CRX III (EH, EG) 1.6 ESi (EH6), 92Kw / 125 HP

HONDA CIVIC V Saloon (EG, EH) 1.6 VTi (EG9), 118Kw / 160 HP

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 VTi 16V (EG6), 118Kw / 160 HP

HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.3 16V (EG3), 55Kw / 75 HP

HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i, 77Kw / 105 HP

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1), 92Kw / 125 HP

HONDA NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic, 188Kw / 256 HP

HONDA NSX Coupe (NA) 3.2 24V Vtec (NA2), 206Kw / 280 HP

HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.5 i (EK3), 84Kw / 114 HP

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.5 i LSi (EJ2), 74Kw / 101 HP

HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i (EJ6), 77Kw / 105 HP

HONDA CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4), 118Kw / 160 HP

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

Fișa tehnică

LocalizareRO

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...