*59 263   

Rotinger

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 20484, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 20. 5.

508,70 RON cu TVA

  

5901436375845

Întrebări

Întrebări

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 20484, (2 buc)

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 20484, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 20484, (2 buc)

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 20484, (2 buc)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Diametru: 300mm

Înălțime: 52mm

Grosime/grosimea minimă 28 / 26mm

Număr găuri: 5

Tip disc: Ventilat

OEM: 1379965;1384689;1405510;1420600;1420601;1469085;1500158;30736311;30769056;31202327;31202331;31341382;6G912C375FA;7G911125BA;LR000571;LR007055;

Înlocuiri:

ATE: 24012801541

BOSH: 0986479261

Brembo: 09A42710 , 09A42711/p>

Jurid: 562363J

Textar: 92159200

TRW: DF4850S

Delphi:

Zimmermann: 250136000

Potrivit pentru:

FORD MONDEO IV Saloon 2.5, 162Kw / 220 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.2 TDCi, 129Kw / 175 HP

FORD GALAXY 1.6 EcoBoost, 118Kw / 160 HP

FORD MONDEO IV Turnier 1.6 Ti, 92Kw / 125 HP

FORD GALAXY 2.2 TDCi, 147Kw / 200 HP

FORD S-MAX 2.5 ST, 162Kw / 220 HP

FORD GALAXY 2.2 TDCi, 129Kw / 175 HP

FORD GALAXY 2.0 Flexifuel, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV 1.6 Ti, 92Kw / 125 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD S-MAX 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD S-MAX 2.2 TDCi, 129Kw / 175 HP

FORD S-MAX 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

FORD S-MAX 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD GALAXY 2.0 EcoBoost, 149Kw / 203 HP

FORD S-MAX 1.6 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD MONDEO IV Turnier 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD GALAXY 2.3, 118Kw / 160 HP

FORD S-MAX 1.8 TDCi, 92Kw / 125 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.2 TDCi, 129Kw / 175 HP

FORD S-MAX 2.0 TDCi, 96Kw / 130 HP

FORD MONDEO IV 2.3, 118Kw / 160 HP

FORD GALAXY 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD MONDEO IV 2.5, 162Kw / 220 HP

FORD S-MAX 2.3, 118Kw / 160 HP

FORD S-MAX 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD S-MAX 2.0 Flexifuel, 107Kw / 145 HP

FORD GALAXY 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.3, 118Kw / 160 HP

FORD GALAXY 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD MONDEO IV 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD MONDEO IV Turnier 1.6 Ti, 81Kw / 110 HP

FORD MONDEO IV 1.8 TDCi, 92Kw / 125 HP

FORD GALAXY 1.8 TDCi, 92Kw / 125 HP

FORD MONDEO IV 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD GALAXY 2.0 TDCi, 96Kw / 130 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD MONDEO IV 2.0 TDCi, 96Kw / 130 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.0 TDCi, 96Kw / 130 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.3, 118Kw / 160 HP

FORD S-MAX 2.0 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD S-MAX 2.0 EcoBoost, 149Kw / 203 HP

FORD S-MAX 2.2 TDCi, 147Kw / 200 HP

FORD S-MAX 2.0 EcoBoost, 146Kw / 199 HP

FORD S-MAX 1.6 EcoBoost, 118Kw / 160 HP

FORD S-MAX 1.8 TDCi, 74Kw / 100 HP

FORD GALAXY 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD S-MAX 2.0 EcoBoost, 176Kw / 240 HP

FORD MONDEO IV Turnier 2.5, 162Kw / 220 HP

FORD GALAXY 1.6 TDCi, 85Kw / 115 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV 2.2 TDCi, 129Kw / 175 HP

FORD MONDEO IV 2.0 TDCi, 100Kw / 136 HP

FORD MONDEO IV 2.0 TDCi, 103Kw / 140 HP

FORD GALAXY 2.0 TDCi, 120Kw / 163 HP

FORD GALAXY 2.0, 107Kw / 145 HP

FORD MONDEO IV Saloon 2.0 TDCi, 96Kw / 130 HP

FORD MONDEO IV 1.6 Ti, 81Kw / 110 HP

LAND ROVER FREELANDER 2 (FA_) 2.0, 177Kw / 241 HP

LAND ROVER FREELANDER 2 (FA_) 2.2 TD4, 118Kw / 160 HP

LAND ROVER FREELANDER 2 (FA_) 2.2 TD4, 110Kw / 150 HP

LAND ROVER FREELANDER 2 (FA_) 3.2, 171Kw / 233 HP

LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE (LV) 2.2 eD4, 110Kw / 150 HP

LAND ROVER FREELANDER 2 (FA_) 2.2 TD4, 110Kw / 150 HP

LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE (LV) 2.0, 177Kw / 241 HP

LAND ROVER FREELANDER 2 (FA_) 2.2 SD4, 140Kw / 190 HP

LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE (LV) 2.2 SD4, 140Kw / 190 HP

LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE (LV) 2.2 TD4, 110Kw / 150 HP

LAND ROVER FREELANDER 2 (FA_) 2.2 TD4, 112Kw / 152 HP

VOLVO V70 III T4, 132Kw / 180 HP

VOLVO S80 II (AS) T5, 177Kw / 241 HP

VOLVO S60 II D3, 100Kw / 136 HP

VOLVO S80 II (AS) D5, 151Kw / 205 HP

VOLVO V70 III 2.0 FlexiFuel, 107Kw / 146 HP

VOLVO V70 III T6 AWD, 210Kw / 286 HP

VOLVO V70 III 3.2, 179Kw / 243 HP

VOLVO V70 III D4 AWD, 120Kw / 163 HP

VOLVO V70 III 2.5 T FlexiFuel, 170Kw / 231 HP

VOLVO V70 III D5 AWD, 136Kw / 185 HP

VOLVO V60 1.6 DRIVe, 84Kw / 114 HP

VOLVO S80 II (AS) 2.5 T FlexFuel, 147Kw / 200 HP

VOLVO XC70 II T6 AWD, 224Kw / 304 HP

VOLVO S80 II (AS) 2.0 FlexFuel, 107Kw / 146 HP

VOLVO S60 II 2.0 T, 149Kw / 203 HP

VOLVO V60 D3, 120Kw / 163 HP

VOLVO S60 II D4, 120Kw / 163 HP

VOLVO V70 III 2.4 D, 120Kw / 163 HP

VOLVO XC70 II 2.4 D AWD, 120Kw / 163 HP

VOLVO S80 II (AS) T4, 132Kw / 180 HP

VOLVO V70 III D5 AWD, 158Kw / 215 HP

VOLVO V70 III D5, 136Kw / 185 HP

VOLVO S80 II (AS) 2.0, 107Kw / 146 HP

VOLVO S80 II (AS) 2.4 D, 129Kw / 175 HP

VOLVO S80 II (AS) 2.5 T, 170Kw / 231 HP

VOLVO XC70 II 3.2 AWD, 175Kw / 238 HP

VOLVO S80 II (AS) D5 AWD, 158Kw / 215 HP

VOLVO S80 II (AS) 2.0 T, 149Kw / 203 HP

VOLVO V60 D3, 100Kw / 136 HP

VOLVO S80 II (AS) 3.2 AWD, 175Kw / 238 HP

VOLVO S80 II (AS) 1.6 D DRIVe, 80Kw / 109 HP

VOLVO V70 III T6 AWD, 224Kw / 305 HP

VOLVO V60 2.4 D5 AWD, 158Kw / 215 HP

VOLVO V70 III 1.6 D, 80Kw / 109 HP

VOLVO V60 T4, 132Kw / 180 HP

VOLVO V70 III 2.0, 107Kw / 145 HP

VOLVO V70 III D5 AWD, 151Kw / 205 HP

VOLVO S60 II D3, 120Kw / 163 HP

VOLVO V70 III D3, 120Kw / 163 HP

VOLVO V70 III 2.5 T FlexiFuel, 147Kw / 200 HP

VOLVO V70 III 2.0 D, 100Kw / 136 HP

VOLVO V70 III 3.2, 175Kw / 238 HP

VOLVO V60 2.4 Hybrid AWD, 158Kw / 215 HP

VOLVO V70 III 2.4 D, 129Kw / 175 HP

VOLVO V70 III 3.2 AWD, 179Kw / 243 HP

VOLVO XC70 II T6 AWD, 210Kw / 286 HP

VOLVO S60 II T3, 110Kw / 150 HP

VOLVO V60 T5, 177Kw / 241 HP

VOLVO S80 II (AS) 2.5 T, 147Kw / 200 HP

VOLVO S80 II (AS) T6 AWD, 210Kw / 286 HP

VOLVO V70 III 2.5 T, 147Kw / 200 HP

VOLVO V70 III 1.6 DRIVe, 84Kw / 114 HP

VOLVO S60 II T4F, 132Kw / 180 HP

VOLVO S80 II (AS) D5, 158Kw / 215 HP

VOLVO S80 II (AS) 1.6 DRIVe, 84Kw / 114 HP

VOLVO V60 T3, 110Kw / 150 HP

VOLVO S80 II (AS) 3.2, 179Kw / 243 HP

VOLVO V70 III D5, 158Kw / 215 HP

VOLVO V70 III D5, 151Kw / 205 HP

VOLVO XC70 CROSS COUNTRY 2.4 D5 AWD, 136Kw / 185 HP

VOLVO S60 II T4, 132Kw / 180 HP

VOLVO XC70 II D5 AWD, 158Kw / 215 HP

VOLVO S80 II (AS) 3.2 AWD, 179Kw / 243 HP

VOLVO XC70 II D5 AWD, 136Kw / 185 HP

VOLVO V60 2.4 D5, 158Kw / 215 HP

VOLVO V60 T6 AWD, 224Kw / 305 HP

VOLVO XC70 II 3.2 AWD, 179Kw / 243 HP

VOLVO S80 II (AS) 3.2, 175Kw / 238 HP

VOLVO S80 II (AS) 2.4 D, 120Kw / 163 HP

VOLVO S60 II D5 AWD, 158Kw / 215 HP

VOLVO S80 II (AS) D5, 136Kw / 185 HP

VOLVO S60 II D5 AWD, 151Kw / 205 HP

VOLVO V70 III 3.2 AWD, 175Kw / 238 HP

VOLVO XC70 II 2.4 D, 129Kw / 175 HP

VOLVO V70 III 2.0 T, 149Kw / 203 HP

VOLVO XC70 II D3 AWD, 120Kw / 163 HP

VOLVO V70 III 2.5 T, 170Kw / 231 HP

VOLVO S60 II D5, 158Kw / 215 HP

VOLVO S80 II (AS) D5 AWD, 151Kw / 205 HP

VOLVO V70 III 1.6 T4F, 132Kw / 180 HP

VOLVO S80 II (AS) T4F, 132Kw / 180 HP

VOLVO V60 D5, 120Kw / 163 HP

VOLVO S60 II DRIVe / D2, 84Kw / 114 HP

VOLVO S80 II (AS) D3, 120Kw / 163 HP

VOLVO XC70 II D5 AWD, 151Kw / 205 HP

VOLVO S80 II (AS) T6 AWD, 224Kw / 305 HP

VOLVO S80 II (AS) D5 AWD, 136Kw / 185 HP

VOLVO XC70 II D3, 120Kw / 163 HP

VOLVO V60 D5 AWD, 151Kw / 205 HP

VOLVO V70 III T5, 177Kw / 241 HP

VOLVO S80 II (AS) 2.0 TDi, 100Kw / 136 HP

VOLVO V60 T4F, 132Kw / 180 HP

VOLVO S60 II T5, 177Kw / 240 HP

VOLVO S80 II (AS) 4.4 V8 AWD, 232Kw / 316 HP

VOLVO V70 III D3, 100Kw / 136 HP

VOLVO S80 II (AS) 2.5 T FlexFuel, 170Kw / 231 HP

VOLVO V60 D5, 151Kw / 205 HP

VOLVO S60 II D5, 151Kw / 205 HP

VOLVO V60 2.0 T, 149Kw / 203 HP

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

 

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

Fișa tehnică

LocalizareRO

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...