În zilele următoare, asistența telefonică nu va fi disponibilă, dar nu vă faceți griji, comenzile plasate pe pagină sunt procesate în mod normal. Pentru orice solicitare vă rugăm să lăsați un e-mail de care ne vom ocupa în cel mai scurt timp.

Cuzineți arbore cotit King Racing pentru motor D16A/D16B, D16W/D16Y/D16Z, F23A F23Z, H22A H22Z

  

*545   

611500568916

King racing

New product

348,90 RON cu TVA

În stoc: 0 buc.
Livrare 21 zile: 5 buc.
Situația de urgență nu afectează livrarea acestui produs.

Cuzineți palier / arbore cotit King Racing Series pentru Honda, motor D16A/D16B, D16W/D16Y/D16Z ZC (1590ccm), F23A F23Z (2254ccm), H22A H22Z (2157ccm). 

Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5568XP STDX

MB5568XP - STD standard (fără supradimensionare)

MB5568XP.025 -0,025

MB5568XP0.25 - supradimensionare 0,25

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

Weight: .319kg

ComponentM5568-PR
Min Crankshaft Diameter2.165 inch / 54.98mm
Max Crankshaft Diameter2.165inch / 55.00mm
Min Housing Diameter2.323 inch / 59.00 mm
Max Housing Diameter2.324 inch / 59.02 mm
Bearing Length0.787 inch / 19.99 mm
Max Wall Thickness0.079 inch / 2.01 mm

Potrivit pentru:

  • Honda Accord 6th Gen. - motor: Honda F23A1 2254cc Inline4 SOHC 4v (1997.12 - 2000.12)
  • Honda Accord 6th Gen. - motor: Honda F23Z2 2254cc Inline4 SOHC 4v (1999.01 - 2003.05)
  • Honda Civic 5th Gen. - motor: Honda D16Y1 1590cc Inline4 SOHC 4v (1993.10 - 2000.10)
  • Honda Civic 5th Gen. - motor: Honda D16A8 1590cc Inline4 DOHC 4v (1987.11 - 1993.02)
  • Honda Civic 6th Gen. - motor: Honda D16Y4 1590cc Inline4 SOHC 4v (1995.10 - 2000.12)
  • Honda Civic 6th Gen. - motor: Honda D16Y5 1590cc Inline4 SOHC 4v (1995.01 - 2000.12)
  • Honda Civic 6th Gen. - motor: Honda D16Y8 1590cc Inline4 SOHC 4v (1996.01 - 2000.12)
  • Honda Civic 7th Gen. - motor: Honda D17A2 1668cc Inline4 SOHC 4v (2000.10 - 2006.02)
  • Honda Civic 7th Gen. - motor: Honda D17Z1 1668cc Inline4 SOHC 4v (2000.10 - 2006.02)
  • Honda Concerto - motor: Honda D16A6 1590cc Inline4 SOHC 4v (1987.10 - 1995.06)
  • Honda HR-V - motor: Honda D16W1 1590cc Inline4 SOHC 4v (1999.01 - 2002.05)
  • Honda Integra 1st Gen. (1986.05 - 1989.05) - motor: Honda D16A3 1590cc Inline4 DOHC 4v (1986.01 - 1989.12)
  • Honda Odyssey 1st Gen. - motor: Honda F23A7 2254cc Inline4 SOHC 4v (1998.01 - 2002.02)
  • Honda Odyssey 2nd Gen. - motor: Honda F23Z4 2254cc Inline4 SOHC 4v (2000.04 - 2004.05)
  • Honda Prelude 3rd Gen. - motor: Honda B20A6 1958cc Inline4 DOHC 4v (1985.10 - 1991.12)
  • Honda Prelude 5th Gen. - motor: Honda H22A4 2157cc Inline4 DOHC 4v (1996.12 - 2001.12)
  • Honda Prelude 5th Gen. - motor: Honda H22Z1 2157cc Inline4 DOHC 4v (1999.01 - 2001.12)
  • motor: Honda B18A 1834cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Honda D16A9 1590cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda D16Y7 1590cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Honda B20A3 1958cc Inline4 SOHC 3v
  • motor: Honda B20A5 1958cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda D17A6 1668cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Honda D17A1 1668cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Honda D16A7 1590cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Honda D16Z2 1590cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Honda D16Z5 1590cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda F23A4 2254cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Honda F23A5 2254cc Inline4 SOHC 4v
  • motor: Honda D17A7 1668cc Inline4 SOHC 4v CNG
  • motor: Honda B20A4 1958cc Inline4 SOHC 3v
  • motor: Honda B20A7 1958cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda B20A8 1958cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda B20A9 1958cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda B21A 1958cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda H22A5 2157cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda H22A7 2157cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Honda H22A8 2157cc Inline4 DOHC 4v
  • Honda CRX - motor: Honda D16A8 1590cc Inline4 DOHC 4v
  • Rover 416i - motor: Honda D16A3 1590cc Inline4 DOHC 4v

 

 

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare





30 alte produse în aceeași categorie:

Categorii Producători

Produse vizualizate

Recenzii

Produs bun, livrare rapida 

E confortabil, arata bine. Ar fi fost ok daca adaptorul era mai lung. Pentru...

Super 

Coletul a ajuns foarte repede. Super mulțumit de produs.

OK 

Bavetele nu vin ca in fotografie, una din laturi este taiata, nu sunt...

Chevrolet Spark M200/M250 

Sunet foarte agresiv, accelerație îmbunătățită, instrucțiunile de montare...

Calitate/pret foarte OK 

Cred ca am montat pompa aceasta pe cel putin 3 masini pana acum fara sa am...

Produs foarte ok. 

Foarte seriosi am comandat si a ajuns repede si ok. Promoții

Comfortabile si un pret bun 

Pentru hobby sunt numai bune, Materialul are o textura placuta, si pe podul...

E bun 

L-am montat,sunt destul de multumit de el,poate daca furtunul ar fi mai bun...

Cele mai cumpărate

Loading...