*589   

King racing

King Racing, cuzineți arbore cotit motor CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20E, CA20S

Cuzineți palier pentru Nissan, motor CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20E, CA20S. 

New product

594,50 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

King Racing, cuzineți arbore cotit motor CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20E, CA20S

King Racing, cuzineți arbore cotit motor CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20E, CA20S

Cuzineți palier pentru Nissan, motor CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20E, CA20S. 

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

King Racing, cuzineți arbore cotit motor CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20E, CA20S

King Racing, cuzineți arbore cotit motor CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20E, CA20S

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

  

611500553042

Cuzineți palier pentru Nissan, motor CA16, CA16DE, CA18, CA18DE, CA18ET, CA18DET, CA20E, CA20S. 

Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5232XP STDX

MB5232XP -STD - standard (fără supradimensionare)

MB5232XP.025 - 0,025

MB5232XP0.25 - supradimensionare 0,25

MB5232XP0.5 - supradimensionare 0,50

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

0.75

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

-0,75mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

+0,38mm

 

Weight: .35kg

ComponentF5232U-PR / F5232L-PR
Min Crankshaft Diameter2.085 inch / 52.95mm
Max Crankshaft Diameter2.085inch / 52.96mm
Min Housing Diameter2.231 inch / 56.66 mm
Max Housing Diameter2.231 inch / 56.67 mm
Bearing Length1.100 inch / 27.94 mm
Max Wall Thickness0.072 inch / 1.84 mm

 

Potrivite pentru:

 
  • Ford Corsair UA - motor: Nissan CA20E 1974cc Inline4 SOHC 2v (1984.01 - 1992.12)
  • Nissan 180SX S13 - motor: Nissan CA18DE 1809cc Inline4 DOHC 4v (1988.01 - 1991.12)
  • Nissan 180SX S13 - motor: Nissan CA18DET 1809cc Inline4 DOHC 4v Turbo (1988.01 - 1991.12)
  • Nissan Bluebird 910 Series III - motor: Nissan CA20S 1974cc Inline4 SOHC 2v (1982.01 - 1986.12)
  • Nissan Exa - motor: Nissan CA16DE 1598cc Inline4 DOHC 4v (1979.01 - 1992.01)
  • motor: Nissan CA18ET 1809cc Inline4 SOHC 2v Turbo
  • motor: Nissan CA16 1598cc Inline4 SOHC 8v
  • motor: Nissan CA18 1809cc Inline4 SOHC 8v
  • motor: Nissan CD17 1680cc Inline4 SOHC 2v Diesel
  • motor: Nissan CD20 1973cc Inline4 SOHC 2v Diesel
  • motor: Nissan CD20-T 1973cc Inline4 SOHC 2v Turbo Diesel
  • Nissan Pintara U12 - motor: Nissan CA20E 1974cc Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Silvia S13 - motor: Nissan CA18DE 1809cc Inline4 DOHC 4v
  • Nissan Silvia S13 - motor: Nissan CA18DET 1809cc Inline4 DOHC 4v Turbo
  • Nissan Exa Series II - motor: Nissan CA18DE 1809cc Inline4 DOHC 4v
  • Nissan Gazelle - motor: Nissan CA20E 1974cc Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Gazelle SGL - motor: Nissan CA20E 1974cc Inline4 SOHC 2v
  • Nissan Pintara R31 - motor: Nissan CA20E 1974cc Inline4 SOHC 2v

 

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more
Instaforex Loprais Praga Team la Rally Dakar 2024

Suntem un furnizor mândru al echipei Loprais Praga!
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...