King Racing, cuzineți arbore cotit motor F1N, F2N, F2R, F3N (1721ccm) F3P (1794ccm) F3R (1998ccm) F7P (1763ccm) F7R (1998ccm)

  

*605   

611500559389

King racing

New product

333,30 RON cu TVA

Livrare 21 zile: 10+ buc.

Cuzineți palier pentru Renault, motor F1N, F2N, F2R, F3N(1721ccm) F3P(1794ccm) F3R(1998ccm) F7P(1763ccm) F7R (1998ccm). 

 Compania Racing bearings a fost fondată în anul 1960. În prezent, compania furnizează cuzineți OEM industriei aviatice și auto, unde deține numeroase certificate de calitate.
Combină peste 50 de ani de experiență, standarde de vârf și tehnologii avansate de simulare pentru a obține cele mai bune rezultate. De asemenea, explorează în mod constant noi modalități de a îmbunătăți aceste produse și de a îmbunătăți tehnologia de producție.

Singurul produs al firmei KING sunt cuzineții, orientați exclusiv pe cercetarea, dezvoltarea și producția celor mai buni cuzineți, ceea ce îi face lider în industrie.
Cea mai recentă serie racing XP high performance oferă o structură unică de 3 straturi din cupru pMax Black ™ cu straturi nichelate care este cu 24% mai greu decât orice alt cuzinet cu 3 straturi. Acestea sunt, prin urmare, ideale pentru încărcăturile pe termen lung de ex. pe circuit. Cuzineții sunt compatibili cu toate tipurile de arbori.

 

Înainde de a comanda alegeți tipul exact de cuzinet:

MB5180XP

MB5180XP -STD standard (fără supradimensionare)

MB5180XP0.25 - supradimensionare 0,25

MB5180XP0.5 - supradimensionare 0,50

 

Dimensiuni

STDX

STD

0.025

0.25

0.5

supradimensionare arbore

0

0

0

-0.25mm

-0,50mm

Diferența în comparație cu originalu

-0,013mm

0

+0,013mm

+0,13mm

+0,25mm

 

Informații tehnice aici.

 

Weight: .286kg

ComponentM5180U-PR / M5180L-PR
Min Crankshaft Diameter2.157 inch / 54.79mm
Max Crankshaft Diameter2.157inch / 54.80mm
Min Housing Diameter2.312 inch / 58.73 mm
Max Housing Diameter2.313 inch / 58.75 mm
Bearing Length0.728 inch / 18.49 mm
Max Wall Thickness0.077 inch / 1.95 mm

Potrivit pentru:

  • Renault 19 - motor: Renault F3N 1721cc Inline4 SOHC 2v
  • Renault 19 Series III - motor: Renault F3P 1794cc Inline4 SOHC 2v
  • Renault Laguna Mk1 - motor: Renault F3R 1998cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Renault F7P-700/704 1763cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Renault F7P-720/722 1763cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Renault F7R-700 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Renault F7R-710 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Renault F7R-714 1998cc Inline4 DOHC 4v
  • motor: Renault F1N-720/722/724 1721cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Renault F2N 1721cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Renault F2R-702 1721cc Inline4 SOHC 2v
  • motor: Renault F8M 1595cc Inline4 SOHC 2v Diesel
  • motor: Renault F8Q 1870cc Inline4 SOHC 2v Diesel
  • motor: Renault F8Q 1870cc Inline4 SOHC 2v Turbo Diesel
  • Renault 19 Series II - motor: Renault F3N 1721cc Inline4 SOHC 2v

 

 

Fișa tehnică

TipPrincipale

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare





30 alte produse în aceeași categorie:

Categorii Producători

Produse vizualizate

Recenzii

very good 

Good air flow. Mounted on a M57D25TU on a E61 wagon, after Stage 1 Race it...

Potrivește foarte bine fara modificari 

Sunt foarte mulțumit de acest downpipe, am avut montat alt downpipe care a...

Bune 

Produse livrate chiar mai rapid decat termenul initial. Montate si pare ca...

Very good! 

Excellent quality, can confirm they pass the torture test, being my fourth...

Salur 

Salut se potrivește și la Opel Vectra c cu chestia aia de ridici la mașalier...

 

Super multumit !!!

10/10 

Foarte calitative si usoare

potriveste 

furtunele fata de cele originale sunt mai scurte cu 2-3 cm dar potrivesc

Produs bun 

produsul se prezinta bine zona de imbus este rezistenta

Cele mai cumpărate

Loading...