ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*45 577
New product
33-2047
24844020239
Filtru aer sport K&N 33-2047
Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
Filtru aer sport K&N 33-2047
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Potrivit pentru
Pipercross: TUPP87
Simota: OH001
33-2047
Air Filter, Lungime exterior [mm] 213, Lățime [mm] 189, Înălțime [mm] 19
Potrivit pentru:
HONDA, CIVIC Mk IV Coupe (EJ) 1.6 i (EJ6), Coupe, an de producție: 1994/01 -> 1995/11
HONDA, CIVIC Mk IV Coupe (EJ) 1.5 i LSi (EJ2), Coupe, an de producție: 1993/08 -> 1995/11
HONDA, CIVIC Mk IV Coupe (EJ) 1.6 i Vtec, Coupe, an de producție: 1994/01 -> 1995/11
HONDA, CIVIC Mk IV limuzină (EG, EH) 1.6 16V Vtec (EH9), limuzină, an de producție: 1991/10 -> 1995/11
HONDA, CIVIC Mk IV limuzină (EG, EH) 1.5 i 16V (EG8), limuzină, an de producție: 1991/10 -> 1995/11
HONDA, CIVIC Mk IV limuzină (EG, EH) 1.6 VTi (EG9), limuzină, an de producție: 1991/10 -> 1995/11
HONDA, CIVIC Mk IV partea spate înclinată (EG) 1.5 i 16V (EG4), partea spate înclinată an de producție: 1991/10 -> 1995/11
HONDA, CIVIC Mk IV partea spate înclinată (EG) 1.5 i 16V (EG4), partea spate înclinată an de producție: 1991/10 -> 1995/11
HONDA, CIVIC Mk IV partea spate înclinată (EG) 1.6 VTi 16V (EG6), partea spate înclinată an de producție: 1991/10 -> 1995/11
HONDA, CIVIC Mk IV partea spate înclinată (EG) 1.6 16V Vtec (EG5), partea spate înclinată an de producție: 1991/10 -> 1995/11
HONDA, CIVIC Mk IV partea spate înclinată (MA, MB) 1.5 16V (MB3), partea spate înclinată an de producție: 1997/01 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk IV partea spate înclinată (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2), partea spate înclinată an de producție: 1995/09 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk IV partea spate înclinată (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2), partea spate înclinată an de producție: 1994/09 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk IV partea spate înclinată (MA, MB) 1.5 i Vtec-E (MA9), partea spate înclinată an de producție: 1994/09 -> 1997/01
HONDA, CIVIC Mk IV partea spate înclinată (MA, MB) 1.6 i Vtec (MB1), partea spate înclinată an de producție: 1994/09 -> 1997/01
HONDA, CIVIC Mk IV partea spate înclinată (MA, MB) 1.6 i (MB1), partea spate înclinată an de producție: 1994/09 -> 1997/01
HONDA, CIVIC Mk IV partea spate înclinată (MA, MB) 1.6 16V (MB4), partea spate înclinată an de producție: 1997/01 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk V Combi (MB, MC) 1.6 16V (MC1), Combi, an de producție: 1998/04 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk V Combi (MB, MC) 1.5 16V (MB9), Combi, an de producție: 1998/04 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk V Combi (MB, MC) 1.4 16V (MB8), Combi, an de producție: 1998/04 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk V Combi (MB, MC) 1.4 16V (MB8), Combi, an de producție: 1998/04 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk V limuzină (EJ, EK) 1.6 i Vtec, limuzină, an de producție: 1995/11 -> 2001/02
HONDA, CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec, Coupe, an de producție: 1996/03 -> 2000/03
HONDA, CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2), Targa, an de producție: 1992/03 -> 1998/12
HONDA, CRX III (EH, EG) 1.6 ESi (EH6), Targa, an de producție: 1992/03 -> 1998/12
Întreținere:
De peste 50 de ani, K&N este lider în industria tehnologiei de filtrare a autovehiculelor, oferind produse care sporesc performanța, protecția și longevitatea în autovehicule pentru mii de aplicații și consumatorii din întreaga lume.
La începutul anilor 1960, doi motocicliști, Ken Johnson și Norm McDonald (K&N), au dezvoltat o idee revoluționară pentru un filtru de aer care să funcționeze pe terenuri prăfuite și murdare. După ce au experimentat cu mai multe tipuri de materiale de filtrare, au descoperit că combinația de bumbac uns/impregnat cu ulei nu numai că permitea filtrului să rețină murdăria foarte eficient, dar permitea și spălarea și reutilizarea acestuia și astfel a luat naștere primul filtru de aer K&N. Cinci decenii mai târziu, K&N continuă să inoveze în domeniul tehnologiei de filtrare de ultimă oră, oferind protecție superioară pentru orice, de la cele mai eficiente mașini de dragsters până la vehiculele obișnuite din întreaga lume.
Aplicație |
---|
HONDA CIVIC Mk IV Coupe (EJ), CIVIC V Coupe (EJ) 1.5 i LSi (EJ2) (1993/8 -> 1995/11 ) 74Kw/101K |
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (EG), CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4) (1991/10 -> 1995/11 ) 66Kw/90K |
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (EG), CIVIC V Hatchback (EG) 1.5 i 16V (EG4) (1991/10 -> 1995/11 ) 69Kw/94K |
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (EG), CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 16V Vtec (EG5) (1991/10 -> 1995/11 ) 92Kw/125K |
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (EG), CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 VTi 16V (EG6) (1991/10 -> 1995/11 ) 118Kw/160K |
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (MA, MB), CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) (1995/6 -> 2001/2 ) 66Kw/90K |
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (MA, MB), CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) (1995/9 -> 2001/2 ) 55Kw/75K |
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (MA, MB), CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 16V (MB3) (1997/1 -> 2001/2 ) 84Kw/114K |
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (MA, MB), CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 i Vtec-E (MA9) (1994/9 -> 1997/1 ) 66Kw/90K |
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (MA, MB), CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 16V (MB4) (1997/1 -> 2001/2 ) 85Kw/116K |
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (MA, MB), CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i (MB1) (1994/9 -> 1997/1 ) 83Kw/113K |
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (MA, MB), CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i Vtec (MB1) (1994/9 -> 1997/1 ) 93Kw/126K |
HONDA CIVIC Mk IV Saloon (EG, EH), CIVIC V Saloon (EG, EH) 1.5 i 16V (EG8) (1991/10 -> 1995/11 ) 69Kw/94K |
HONDA CIVIC Mk IV Saloon (EG, EH), CIVIC V Saloon (EG, EH) 1.6 16V Vtec (EH9) (1991/10 -> 1995/11 ) 92Kw/125K |
HONDA CIVIC Mk IV Saloon (EG, EH), CIVIC V Saloon (EG, EH) 1.6 VTi (EG9) (1991/10 -> 1995/11 ) 118Kw/160K |
HONDA CIVIC Mk V Estate (MB, MC), CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) (1998/4 -> 2001/2 ) 55Kw/75K |
HONDA CIVIC Mk V Estate (MB, MC), CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) (1998/4 -> 2001/2 ) 66Kw/90K |
HONDA CIVIC Mk V Estate (MB, MC), CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.5 16V (MB9) (1998/4 -> 2001/2 ) 84Kw/114K |
HONDA CIVIC Mk V Estate (MB, MC), CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.6 16V (MC1) (1998/4 -> 2001/2 ) 85Kw/116K |
HONDA CIVIC Mk V Saloon (EJ, EK), CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1.6 i Vtec (1995/11 -> 2001/2 ) 92Kw/125K |
HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec (1996/3 -> 2000/3 ) 92Kw/125K |
HONDA CRX III (EH, EG), CRX Mk III (EH, EG) 1.6 ESi (EH6) (1992/3 -> 1998/12 ) 92Kw/125K |
HONDA CRX III (EH, EG), CRX Mk III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) (1992/3 -> 1998/12 ) 118Kw/160K |
ISUZU GEMINI Coupe (JT) 1.6 i Turbo All-wheel Drive (1990/1 -> 1994/1 ) 132Kw/180K |
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Filtru aer sport din bumbac (piesă de...