*46 188   

K&N

Filtru aer sport K&N 33-2925

Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

New product

La comandă : 1buc.

La dvs cel tărziu: 25. 8.

328,10 RON cu TVA

Vă recomandăm să achiziționați un kit de curățare și impregnare

33-2925   

Întrebări

Întrebări

Filtru aer sport K&N 33-2925

Filtru aer sport K&N 33-2925

Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Filtru aer sport K&N 33-2925

Filtru aer sport K&N 33-2925

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Înlocuitori

FILTRU AER SPORT Pipercros PP1724
236,60 RON
La comandă 4-6 săptămâni
Filtru aer sport din bumbac (piesă de schimb) pentru airbox de serie.

Potrivit pentru

Pipercross: --

Simota: --

33-2925

Lungime [mm] 356, Lățime [mm] 83, Înălțime [mm] 29

Potrivit pentru:

DACIA, LOGAN II 1.2, limuzină, an de producție: 2012/10 -> --/--

DACIA, LOGAN II 1.2 LPG, limuzină, an de producție: 2012/10 -> --/--

DACIA, LOGAN MCV II 1.2, Combi, an de producție: 2013/02 -> --/--

DACIA, LOGAN MCV II 1.2 LPG, Combi, an de producție: 2013/02 -> --/--

DACIA, SANDERO 1.2 16V, partea spate înclinată an de producție: 2008/11 -> --/--

DACIA, SANDERO 1.2 16V LPG, partea spate înclinată an de producție: 2008/11 -> --/--

DACIA, SANDERO II 1.2, partea spate înclinată an de producție: 2012/10 -> --/--

DACIA, SANDERO II 1.2 LPG, partea spate înclinată an de producție: 2012/10 -> --/--

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR02, KR0J), Combi, an de producție: 2008/02 -> --/--

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V Hi-Flex (KR0S), Combi, an de producție: 2008/07 -> --/--

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR0E), Combi, an de producție: 2008/02 -> --/--

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V, Combi, an de producție: 2010/09 -> --/--

RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR0P), Combi, an de producție: 2008/02 -> --/--

RENAULT, CLIO Grandtour IV 1.2 16V, Combi, an de producție: 2013/01 -> --/--

RENAULT, CLIO Grandtour IV 1.2 TCe 120, Combi, an de producție: 2013/03 -> --/--

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0P, CR0P), partea spate înclinată an de producție: 2007/05 -> --/--

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V, partea spate înclinată an de producție: 2010/09 -> --/--

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R), partea spate înclinată an de producție: 2005/06 -> --/--

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V Hi-Flex (BR1U, CR1U), partea spate înclinată an de producție: 2008/07 -> --/--

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V, partea spate înclinată an de producție: 2005/06 -> --/--

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11), partea spate înclinată an de producție: 2005/06 -> --/--

RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 (BR01, BR03, BR0E, CR0E), partea spate înclinată an de producție: 2005/10 -> --/--

RENAULT, CLIO IV 1.2 16V, partea spate înclinată an de producție: 2012/11 -> --/--

RENAULT, CLIO IV 1.2 TCe 120, partea spate înclinată an de producție: 2013/03 -> --/--

RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V (JP0W), partea spate înclinată an de producție: 2007/05 -> --/--

RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V Hi-Flex, partea spate înclinată an de producție: 2008/10 -> --/--

RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0S), partea spate înclinată an de producție: 2004/12 -> --/--

RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P), partea spate înclinată an de producție: 2005/05 -> --/--

RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2, partea spate înclinată an de producție: 2011/04 -> --/--

RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T), partea spate înclinată an de producție: 2004/12 -> --/--

RENAULT, TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C060), partea spate înclinată an de producție: 2004/08 -> 2007/06

RENAULT, TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C06C, C06D, C06K), partea spate înclinată an de producție: 2001/01 -> --/--

RENAULT, TWINGO II (CN0_) 1.2 TCe 100 (CN0P), partea spate înclinată an de producție: 2011/02 -> --/--

RENAULT, TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN04, CN0A, CN0B), partea spate înclinată an de producție: 2007/03 -> --/--

RENAULT, TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN0K, CN0V), partea spate înclinată an de producție: 2007/03 -> --/--

RENAULT, TWINGO II (CN0_) 1.2 (CN0D), partea spate înclinată an de producție: 2007/03 -> --/--

Întreținere:

  1. Scoateți filtrul din airbox.
  2. Cu aer comprimat eliminați murdăria.
  3. Aplicați K&N soluție de curațare
  4. Impregnați durață de minimal 10 minute. Folosiți aer comprimat pentru a îndepârta murdăria. Repetați pașii 3 și 4 până când filtrul nu este curaț.
  5. Lăsați filtrul să se usuce complet.
  6. Aplicați ulei de impregnare K&N
  7. Filtrul impregnat montați derect in airbox și controlați garnitura.
  8. Vă recomandăm să curățați cel puțin la fiecare 5000 km pentru a menține performanțele optime.

De peste 50 de ani, K&N este lider în industria tehnologiei de filtrare a autovehiculelor, oferind produse care sporesc performanța, protecția și longevitatea în autovehicule pentru mii de aplicații și consumatorii din întreaga lume.

 

La începutul anilor 1960, doi motocicliști, Ken Johnson și Norm McDonald (K&N), au dezvoltat o idee revoluționară pentru un filtru de aer care să funcționeze pe terenuri prăfuite și murdare. După ce au experimentat cu mai multe tipuri de materiale de filtrare, au descoperit că combinația de bumbac uns/impregnat cu ulei nu numai că permitea filtrului să rețină murdăria foarte eficient, dar permitea și spălarea și reutilizarea acestuia și astfel a luat naștere primul filtru de aer K&N. Cinci decenii mai târziu, K&N continuă să inoveze în domeniul tehnologiei de filtrare de ultimă oră, oferind protecție superioară pentru orice, de la cele mai eficiente mașini de dragsters până la vehiculele obișnuite din întreaga lume.

 

Anonymous customer
Rated 06.10.2023
Bun

Dupa inlocuirea filtrului stoc cu acesta, zgomotul de la motor a devenit putin mai gros. Se simte putin si la putere, dar motorul respira mult mai bine. Acceleratiile sunt mai line si mai puternice.

    Scrie o recenzie !

    Scrie o recenzie

    Scrie o recenzie







      sau  Anulează

    Nu ați găsit răspunsul?
    Introduceți o nouă întrebare
    Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.

    Dobrý den, sedí filtr i na clio druhé generace po facelift 2004 1.2 16v? V popisku není zmíněn, ale jinak motor ve všech zmíněných autech je totožný.

      Zdisky, 
    08.04.2021, 
    1 răspuns

    Nemáme skúsenosť či by filter pasoval aj na Vaše vozidlo. Odporúčam preveriť rozmery a ak sú zhodné, produkt bude pasovať.

      Admin, 
    09.04.2021




    Aplicație
    DACIA LOGAN II 1.2 (2012/10 -> ) 55Kw/75K
    DACIA LOGAN II 1.2 (2015/5 -> ) 54Kw/73K
    DACIA LOGAN II 1.2 LPG (2012/10 -> ) 55Kw/75K
    DACIA LOGAN II 1.2 LPG (2013/2 -> ) 53Kw/72K
    DACIA LOGAN MCV II 1.2 (2013/2 -> ) 55Kw/75K
    DACIA LOGAN MCV II 1.2 (2015/5 -> ) 54Kw/73K
    DACIA LOGAN MCV II 1.2 LPG (2013/2 -> ) 53Kw/72K
    DACIA LOGAN MCV II 1.2 LPG (2013/2 -> ) 55Kw/75K
    DACIA SANDERO 1.2 16V (2008/11 -> ) 55Kw/75K
    DACIA SANDERO 1.2 16V LPG (2008/11 -> ) 55Kw/75K
    DACIA SANDERO II 1.2 (2012/10 -> ) 55Kw/75K
    DACIA SANDERO II 1.2 (2015/5 -> ) 54Kw/73K
    DACIA SANDERO II 1.2 LPG (2012/10 -> ) 55Kw/75K
    RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (2010/9 -> ) 76Kw/103K
    RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR02, KR0J) (2008/2 -> ) 55Kw/75K
    RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR0E) (2008/2 -> ) 58Kw/78K
    RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR0P) (2008/2 -> ) 74Kw/101K
    RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V Hi-Flex (KR0S) (2008/7 -> ) 55Kw/75K
    RENAULT CLIO Grandtour IV 1.2 16V (2013/1 -> ) 54Kw/73K
    RENAULT CLIO Grandtour IV 1.2 TCe 120 (2013/3 -> ) 88Kw/120K
    RENAULT CLIO Grandtour IV 1.2 TCe 120 (2016/1 -> ) 87Kw/118K
    RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 (BR01, BR03, BR0E, CR0E) (2005/10 -> ) 57Kw/78K
    RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (2005/6 -> ) 58Kw/78K
    RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (2010/9 -> ) 76Kw/103K
    RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11) (2005/6 -> ) 55Kw/75K
    RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0P, CR0P) (2007/5 -> ) 74Kw/101K
    RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R) (2005/6 -> ) 48Kw/65K
    RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V Hi-Flex (BR1U, CR1U) (2008/7 -> ) 55Kw/75K
    RENAULT CLIO IV, CLIO IV (BH_), CLIO MIO IV (BH_), LUTECIA IV, LUTECIA IV (BH_) 1.2 16V (BHA1, BHAK, BHMG, BHMK) (2015/6 -> ) 55Kw/75K
    RENAULT CLIO IV, CLIO IV (BH_), CLIO MIO IV (BH_), LUTECIA IV, LUTECIA IV (BH_) 1.2 LPG 16V (2012/11 -> 2015/6 ) 54Kw/73K
    RENAULT CLIO IV 1.2 16V (2012/11 -> ) 54Kw/73K
    RENAULT CLIO IV 1.2 TCe 120 (2013/3 -> ) 88Kw/120K
    RENAULT CLIO IV 1.2 TCe 120 (2016/1 -> ) 87Kw/118K
    RENAULT CLIO IV Box 1.2 16V (2014/1 -> ) 55Kw/75K
    RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (2011/4 -> ) 76Kw/103K
    RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) (2005/5 -> ) 48Kw/65K
    RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T) (2004/12 -> ) 55Kw/75K
    RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0S) (2004/12 -> ) 58Kw/78K
    RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V (JP0W) (2007/5 -> ) 74Kw/101K
    RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V Hi-Flex (2008/10 -> ) 55Kw/75K
    RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C060) (2004/8 -> 2007/6 ) 44Kw/60K
    RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C06C, C06D, C06K) (2001/1 -> 2007/6 ) 55Kw/75K
    RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 (CN0D) (2007/3 -> ) 43Kw/58K
    RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN04, CN0A, CN0B) (2007/3 -> ) 55Kw/75K
    RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN0K, CN0V) (2007/3 -> ) 56Kw/76K
    RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 TCe 100 (CN0P) (2011/2 -> ) 75Kw/102K

    Recent posts

    Modificarea motorului M52B28

    Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
    Read more
    Regulator presiune combustibil și Wastegate

    Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
    Read more
    Modificare BMW E36

    Descoperiți potențialul mașinii dvs.
    Read more
    Ce sunt fitingurile?

    Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
    Read more
    Raceshop in Forbes

    Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
    Read more
    Plăci modulare podea

    Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
    Read more
    Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

    Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
    Read more
    În culisele Forge Motorsport

    Forge Motorsport ne-a dezvăluit secretele sale de producție.
    Read more
    Circuitul Misano și ATBS Romexpo

    Am fost la București (RO) și Misano (IT).
    Read more

    Categorii Producători

    Produse vizualizate

    Loading...