*58 462   

Rotinger

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1470, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

New product

În stoc: 1 buc.
La comandă : 10+buc.

Atenție: Ultimele buc în stoc!

La dvs acasă: 7. 5.

135,70 RON cu TVA

-40%

226,10 RON cu TVA

  

5901436368359

Întrebări

Întrebări

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1470, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1470, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1470, (2 buc)

Discuri frână spate Rotinger Tuning series, 1470, (2 buc)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Diametru: 251mm

Înălțime: 50,7mm

Grosime/grosimea minimă 10 / 9mm

Număr găuri: 4

Tip disc: Complet

OEM: 0000060801390;0000060801753;0000060801755;0000060801787;0000082418684;0060801753;0060801755;0082433853;0082434070;164202610001;46758715;46831042;60801753;60801755;71738913;82394417;82394418;82433859;82434070;82439939;82440275;

Înlocuiri:

ATE: 24011001901 , 24111002091

BOSH: 0986478238

Brembo: 08312610 , 08312614/p>

Jurid: 561329J

Textar: 92034200

TRW: DF1790

Delphi: BG2322

Zimmermann: 110220800

Potrivit pentru:

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0, 105Kw / 143 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 T.S. (164.A2H), 109Kw / 148 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0, 102Kw / 138 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 Twin Spark, 109Kw / 148 HP

ALFA ROMEO 164 (164) 2.0 T.S. (164.H3), 106Kw / 144 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, 93Kw / 126 HP

FIAT CROMA (154) 2500 TDE, 77Kw / 105 HP

FIAT MULTIPLA (186) 1.9 JTD 115, 85Kw / 115 HP

FIAT MULTIPLA (186) 1.9 JTD (186AXE1A), 88Kw / 120 HP

FIAT MULTIPLA (186) 1.6 100 16V (186AXA1A), 76Kw / 103 HP

FIAT MULTIPLA (186) 1.6 16V Blupower (186AMA1A), 70Kw / 95 HP

FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet, 120Kw / 163 HP

FIAT STILO (192) 1.9 JTD, 103Kw / 140 HP

FIAT CROMA (154) 2500 D, 55Kw / 75 HP

FIAT STILO (192) 1.9 JTD (192_XE1A), 85Kw / 115 HP

FIAT LINEA (323) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP

FIAT STILO (192) 1.4 16V, 66Kw / 90 HP

FIAT STILO (192) 1.6 16V (192_XB1A), 76Kw / 103 HP

FIAT STILO (192) 1.6 16V, 77Kw / 105 HP

FIAT CROMA (154) 2000 i.e. Turbo (154.AM), 114Kw / 155 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet, 66Kw / 90 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, 103Kw / 140 HP

FIAT CROMA (154) 2000 CHT, 74Kw / 100 HP

FIAT CROMA (154) 2000 i.e. Turbo, 111Kw / 151 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet, 66Kw / 90 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.4, 66Kw / 90 HP

FIAT MULTIPLA (186) 1.6 16V Bipower (186AMB1A), 76Kw / 103 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D, 66Kw / 90 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.4 LPG, 66Kw / 90 HP

FIAT CROMA (154) 2000 i.e. Turbo (154.AM, 154.LM), 110Kw / 150 HP

FIAT CROMA (154) 2500 TD (154.AE), 74Kw / 101 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.6 16V, 76Kw / 103 HP

FIAT STILO (192) 1.8 16V (192_XC1A), 98Kw / 133 HP

FIAT CROMA (154) 2000 i.e. (154.AM), 83Kw / 113 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.8 16V, 98Kw / 133 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet, 110Kw / 150 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet, 74Kw / 100 HP

FIAT MULTIPLA (186) 1.9 JTD 105 (186AXB1A), 77Kw / 105 HP

FIAT STILO (192) 1.9 JTD (192AXS1B, 192BXS1B), 66Kw / 90 HP

FIAT CROMA (154) 2500 V6, 119Kw / 162 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP

FIAT STILO (192) 1.9 JTD, 93Kw / 126 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.6 16V, 77Kw / 105 HP

FIAT CROMA (154) 2000 i.e. (154.AM, 154.LM), 85Kw / 116 HP

FIAT STILO (192) 1.9 D Multijet, 74Kw / 100 HP

FIAT STILO (192) 1.2 16V (192_XA1B), 59Kw / 80 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet, 110Kw / 150 HP

FIAT MULTIPLA (186) 1.6 16V Bipower (186AXC1A), 76Kw / 103 HP

FIAT CROMA (154) 2000 CHT (154.AC), 66Kw / 90 HP

FIAT STILO (192) 1.9 JTD (192_XF1A), 59Kw / 80 HP

FIAT LINEA (323) 1.4 T-Jet, 88Kw / 120 HP

FIAT CROMA (154) 2000 16V, 101Kw / 137 HP

FIAT MULTIPLA (186) 1.6, 76Kw / 103 HP

FIAT STILO (192) 2.4 20V (192_XD1A), 125Kw / 170 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet, 88Kw / 120 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet, 88Kw / 120 HP

FIAT CROMA (154) 2500 TD (154.LL, 154.PL), 85Kw / 115 HP

FIAT STILO (192) 1.4 16V, 70Kw / 95 HP

FIAT CROMA (154) 2000 i.e. (154.AD), 88Kw / 120 HP

FIAT MULTIPLA (186) 1.6 16V (186AGB1A), 70Kw / 95 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.4 16V, 103Kw / 140 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet, 85Kw / 115 HP

FIAT MULTIPLA (186) 1.9 JTD 110, 81Kw / 110 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.4 16V, 70Kw / 95 HP

FIAT CROMA (154) 1900 Turbo D i.d. (154.LL, 154.PL), 66Kw / 90 HP

FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet, 121Kw / 165 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet, 110Kw / 150 HP

FIAT STILO (192) 1.9 D Multijet, 88Kw / 120 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet, 85Kw / 116 HP

FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet, 88Kw / 120 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, 59Kw / 80 HP

FIAT CROMA (154) 1900 Turbo D i.d., 69Kw / 94 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.4 16V, 66Kw / 90 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 D Multijet, 88Kw / 120 HP

FIAT STILO (192) 1.9 D Multijet, 110Kw / 150 HP

FIAT BRAVO Van (198) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP

FIAT STILO Multi Wagon (192) 1.9 JTD, 85Kw / 115 HP

FIAT CROMA (154) 1600, 61Kw / 83 HP

LANCIA DELTA III (844) 1.4 Bifuel, 88Kw / 120 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2000 i.e. 16V (834AI), 104Kw / 141 HP

LANCIA LYBRA (839AX) 2.4 JTD (839AXL1A), 103Kw / 140 HP

LANCIA DELTA III (844) 1.6 D Multijet, 77Kw / 105 HP

LANCIA LYBRA (839AX) 1.9 JTD, 85Kw / 116 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 i.e., 83Kw / 113 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2000 Turbo 16V (834GC, 834FC), 148Kw / 201 HP

LANCIA DELTA III (844) 1.4, 88Kw / 120 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 i.e.Turbo (834CV), 110Kw / 150 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2000 i.e. 16V (834AA), 108Kw / 147 HP

LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.8 16V (839BXB1A, 839BXG1A), 96Kw / 131 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2000 16V (834FA), 112Kw / 152 HP

LANCIA LYBRA (839AX) 1.9 JTD (839AXD1A), 77Kw / 105 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 16V (834FA), 112Kw / 152 HP

LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.6 16V (839BXA1A), 76Kw / 103 HP

LANCIA LYBRA (839AX) 2.4 JTD, 110Kw / 150 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 i.e (834AB), 86Kw / 117 HP

LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.4 JTD (839BXL1A), 103Kw / 140 HP

LANCIA THEMA SW (834) 3000 V6 (834GD, 834FD), 126Kw / 171 HP

LANCIA LYBRA (839AX) 1.6 16V (839AXA1A), 76Kw / 103 HP

LANCIA DELTA III (844) 1.4 16V, 103Kw / 140 HP

LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.6, 76Kw / 103 HP

LANCIA LYBRA (839AX) 1.6, 76Kw / 103 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2000 Turbo, 110Kw / 150 HP

LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.0 20V (839BXH1A), 110Kw / 150 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. 16V (834AA), 108Kw / 147 HP

LANCIA LYBRA (839AX) 2.4 JTD (839AXE1A), 99Kw / 135 HP

LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.0 20V (839BXC11, 839BXC1A), 113Kw / 154 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL), 130Kw / 177 HP

LANCIA LYBRA (839AX) 2.0 20V (839AXC11, 839AXC1A), 113Kw / 154 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. 16V Turbo (834AL), 130Kw / 177 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. (834B), 88Kw / 120 HP

LANCIA THEMA (834) 8.32 (834FS), 151Kw / 205 HP

LANCIA THEMA (834) 2850 V6 i.e. (834AD, 834CD, 834BD), 108Kw / 147 HP

LANCIA DELTA III (844) 1.6 D Multijet, 88Kw / 120 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 16V Turbo (834GC, 834FC), 148Kw / 201 HP

LANCIA DELTA III (844) 2.0 D Multijet, 121Kw / 165 HP

LANCIA THEMA (834) 3000 V6 (834GD, 834FD), 126Kw / 171 HP

LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.4 JTD, 110Kw / 150 HP

LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.9 JTD (839BXI1A), 81Kw / 110 HP

LANCIA LYBRA (839AX) 1.9 JTD (839AXI1A), 81Kw / 110 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2500 Turbo DS (834D), 74Kw / 101 HP

LANCIA LYBRA SW (839BX) 2.4 JTD (839BXE1A), 99Kw / 135 HP

LANCIA DELTA III (844) 1.6 D Multijet, 85Kw / 116 HP

LANCIA THEMA (834) 8.32 (834F), 158Kw / 215 HP

LANCIA THEMA (834) 2500 Turbo DS (834AE), 85Kw / 115 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2500 Turbo DS (834FE, 834LE), 85Kw / 116 HP

LANCIA DELTA III (844) 1.4, 110Kw / 150 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2500 Turbo DS (834AM), 77Kw / 105 HP

LANCIA THEMA (834) 2850 V6 i.e. (834F), 110Kw / 150 HP

LANCIA THEMA (834) 2500 Turbo DS (834AM), 77Kw / 105 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. (834BV), 85Kw / 115 HP

LANCIA LYBRA (839AX) 1.8 16V (839AXB1A, 839AXG1A), 96Kw / 131 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. Turbo (834C), 122Kw / 166 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 16V Turbo (834AC), 133Kw / 181 HP

LANCIA DELTA III (844) 1.9 D Multijet, 140Kw / 190 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2500 Turbo DS (834AE), 85Kw / 115 HP

LANCIA LYBRA (839AX) 2.0 20V (839AXH1A), 110Kw / 150 HP

LANCIA DELTA III (844) 2.0 D Multijet, 120Kw / 163 HP

LANCIA THEMA SW (834) 2000 i.e. 16V Turbo (834AC), 133Kw / 181 HP

LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.9 JTD, 85Kw / 116 HP

LANCIA THEMA (834) 2000 i.e. 16V (834AI), 104Kw / 141 HP

LANCIA LYBRA SW (839BX) 1.9 JTD (839BXD1A), 77Kw / 105 HP

LANCIA DELTA III (844) 1.8, 147Kw / 200 HP

LANCIA THEMA (834) 2500 Turbo D (834D), 74Kw / 101 HP

LANCIA THEMA (834) 2500 Turbo DS (834FE, 834LE), 85Kw / 116 HP

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

 

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

Fișa tehnică

LocalizareRO

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...