*259 837

FORGE Motorsport

Hyundai Veloster N Intercooler

FORGE Motorsport - Intercooler Forge pentru Veloster N

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 21. 5.

4.696,00 RON cu TVA

FMINT22   

Întrebări

Întrebări

Hyundai Veloster N Intercooler

Hyundai Veloster N Intercooler

FORGE Motorsport - Intercooler Forge pentru Veloster N

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Hyundai Veloster N Intercooler

Hyundai Veloster N Intercooler

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport - Intercooler Forge pentru Veloster N

Suntem încântați să lansăm Intercooler Forge pentru Veloster N

*Dacă utilizați un Veloster N pentru drum rapid sau aveți o melodie de înaltă performanță într-un climat cald, acest produs este esențial*

Utilizând designul nostru de bare și plăci de vârf în industrie, împreună cu Solidworks CAD și proiectarea de simulare a fluxului (Computational Fluid Dynamics CFD), am dezvoltat rezervoarele noastre de turnare cu debit mare. Rezervoarele laterale turbo au un divizor intern pentru a asigura utilizarea întregului volum al miezului în trepte. 

Miezul barei și plăcii are cu peste 129% mai mult volum și o creștere a suprafeței frontale cu peste 71% (față de coolerul de stoc), ceea ce înseamnă că intercooler-ul Forge este cel mai mare disponibil în prezent pe piață. Pentru a ne asigura că oferim o eficiență optimă de răcire, echipa de dezvoltare a creat un sistem de conducte fabricat care a fost integrat cu pricepere în designul superior al acestui produs, ceea ce asigură potrivirea la conturul interior al barei de protecție față Veloster N..

Dimensiunile de intrare și ieșire au fost mărite în diametru la 65 mm, oferind o creștere cu 27% mai mult de volum față de răcitorul de stoc pentru a oferi un flux perfect. Echipa de dezvoltare a adăugat, de asemenea, o țeavă tare personalizată, mărind diametrul cu 14 mm până la 64 mm față de fabrică cu 50 mm. Aceast înlocuiește țeava din fabrică de stoc pe partea fierbinte pentru a se asigura că acest pachet vă oferă tot ce aveți nevoie pentru câștiguri maxime de performanță la niveluri ridicate de ton. Țeava de amplificare și intercooler-ul vin în stratul nostru standard de pudră cu finisaj negru texturat pentru o longevitate maximă.

Diverse modele de bază au fost testate în dezvoltarea intercooler-ului Veloster N, iar în cele din urmă am hotărât să folosim un design Bar și Plate de înaltă calitate, așa cum este folosit la intercoolerele noastre de mare succes Audi RS3 și TTRS 8s, rezultând o cădere minimă de presiune..

Rezultatele au fost fantastice , deoarece IATS ( temperaturile aerului de admisie) au fost reduse la jumătate și au dus la câștiguri extraordinare pe vehiculele reglate..

În timpul testelor noastre extinse, lăsăm căldura mașinii să se înmoaie pe banc până când ventilatoarele radiatorului se declanșează și se opresc (ceea ce dă o temperatură la intrare de aproximativ 40°C). Apoi am făcut o tragere din acest punct. Făcând acest lucru, oferă un rezultat mai consistent și reflectă mai precis condițiile de condus din lumea reală. Puteți vedea cu ușurință că intercoolerul Forge se răcește mult mai repede și oferă o scădere mult mai mare a temperaturii în comparație cu OEM.

După mai mult de șase trageri de dyno, încă mai aveam IAT-uri super sigure , iar intercooler-ul Forge a dat rezultate de 24°C, înjumătățind temperaturile de admisie a intercoolerului din fabrică de la 48°C.. Aceste teste au avut loc în condiții relativ reci cu o temperatură ambiantă a celulei dyno de 15°C, demonstrând cât de ineficient este intercooler-ul stoc. În lunile de vară, intercooler-ul stoc împreună cu temperaturile mai ridicate ale aerului de admisie vor avea un impact extrem de negativ asupra performanței motorului. În aceste condiții, managementul motorului va întârzia aprinderea, rezultând un motor cu putere mai mică pe măsură ce temperaturile cresc , iar ECU-ul scoate apoi sincronizarea pentru a opri detonarea.. Pe un vehicul cartografiat, rezultatele vor fi și mai dăunătoare și pot duce la o posibilă uzură prematură a motorului.

Intercooler- ul Aceast combinat cu admisia noastră și o eșapament din spate de pisică aftermarket de calitate vă vor oferi niveluri de performanță de neegalat, rezultatele testelor finale au fost foarte notabile; nu numai că intercooler-ul Forge a înjumătățit IATS, dar a crescut semnificativ atât puterea, cât și cuplul față de cifrele pretinse ale Hyundai de 275 CP și 278 lb/ft de cuplu la un impresionant 307 CP și 347 lb/ft de cuplu..

MarcăModelGenerația
HyundaiVeloster N 2019- T-6DI

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...