*265 483

Destroy or Die

Destroy or Die, flanșă unghi de direcție Mazda MX-5 NA & NB

Aceste piese permit o creștere mare a unghiului de virare, de până la 65 de grade dacă sunt asociate cu adaptoare de blocare a direcției, și limitează drastic efectul Ackerman pentru derapaje spectaculoase la viteze foarte mari și cu un unghi de virare maxim.

New product

3.361,30 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

Destroy or Die, flanșă unghi de direcție Mazda MX-5 NA & NB

Destroy or Die, flanșă unghi de direcție Mazda MX-5 NA & NB

Aceste piese permit o creștere mare a unghiului de virare, de până la 65 de grade dacă sunt asociate cu adaptoare de blocare a direcției, și limitează drastic efectul Ackerman pentru derapaje spectaculoase la viteze foarte mari și cu un unghi de virare maxim.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Destroy or Die, flanșă unghi de direcție Mazda MX-5 NA & NB

Destroy or Die, flanșă unghi de direcție Mazda MX-5 NA & NB

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

RS-DDIE-01   

Aceste piese permit o creștere mare a unghiului de virare, de până la 65 de grade dacă sunt asociate cu adaptoare de blocare a direcției, și limitează drastic efectul Ackerman pentru derapaje spectaculoase la viteze foarte mari și cu un unghi de virare maxim.

Special conceput pentru Mazda MX-5 sau Miata NA și NB.

Dezvoltate pentru drifturi, acestea oferă o corecția centrului de ruliu de 40 mm și elimină bump steer (variația în alinierea roții față în timpul cursei ) pentru un răspuns excelent al direcției și un control superior.

"Super Knuckles" poate fi montat singur pe un MX-5 de serie, dar va fi mult îmbunătățit cu brațele inferioare reglabile, permițând roților să se rotească cu amplitudine maximă. Pentru instalare, producătorul recomandă utilizarea bucșelor POWEFLEX.

  • Corecția centrului de ruliu de 40 mm
  • Creștere semnificativă a unghiului de bracare
  • Greutate echivalentă cu cea a suporților de butuci stock
  • Fără suport pentru senzorul ABS
  • Compatibil cu bucșele OEM sau Powerflex
  • "Plug&play" installation

Acest set include 2 suporturi față (stânga și dreapta).

Fișa tehnică

TipAdaptor

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...