ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*260 321
New product
3.495,60 RON cu TVA1
Controler progresiv NitMaximizer 5
Maximizer 5 dispune de multe caracteristici de siguranță care vă ajută să vă împingeți mai departe tuningul, protejând în același timp motorul împotriva deteriorării.Maximizer 5 operează până la patru trepte separate de nitro pe baza timpului, a turației, a MPH, a procentajului de accelerație sau a presiunii de supraalimentare. Indiferent dacă motorul dvs. este aspirat natural sau cu inducție forțată, pe benzină sau diesel, Maximizer 5 este prima alegere.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
Controler progresiv NitMaximizer 5
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
RS-NX160
Max 5 monitorizează procentul de accelerație, turația motorului, PSI de azot, vacuum de supraalimentare sau de vid, precum și alți 3 senzori definiți de utilizator pentru a se asigura că motorul este în starea corectă pentru a accepta azot. În cazul în care Max 5 detectează orice condiție care se află în afara intervalului de siguranță, Max 5 va opri sau va retrage fluxul de azot pentru a vă proteja motorul de orice deteriorare.
În mod normal este configurat și reglat prin intermediul unui program simplu de utilizat pentru laptop bazat pe Windows. Un ecran tactil opțional de 4 inch poate fi conectat pentru a vizualiza și ajusta din mers parametrii de reglare obișnuiți, fără a fi nevoie de un laptop.
Max 5 înregistrează automat toate intrările (inclusiv 3 intrări definite de utilizator), astfel încât să puteți revizui datele importante pentru mai multe rulări anterioare. Max 5 include suficientă memorie internă pentru a stoca peste 100 de curse de sferturi de milă înainte de a fi nevoie să le salvați pe un laptop.
Max 5 include drivere interne pentru prima și a doua treaptă, care suportă 70 de amperi fiecare sau 140 de amperi în modul cu o singură treaptă. Etapele 3 și 4 necesită drivere externe, care sunt disponibile separat.
Max 5 are mai multe opțiuni de progresie pentru a acoperi o varietate de tipuri de curse. Aceste opțiuni de progresie sunt descrise mai jos:
Această opțiune este o alegere populară pentru aplicațiile de curse de accelerare în care se pornește întotdeauna de la o oprire completă. Această opțiune este foarte ușor de reglat cu finețe, astfel încât să plecați suficient de moale pentru a elimina rotirea roților și crește puterea pe măsură ce mergeți pe pistă, controlerul adaugă ușor mai mult azot pe măsură ce crește tracțiunea.
Această opțiune funcționează foarte bine pentru vehiculele care au suficientă tracțiune pentru a face față la puterea maximă a azotului în prima treaptă de viteză. Acest mod vă permite să adăugați puțin azot la turații mici ale motorului și să treceți la azot complet pe măsură ce turația motorului crește. Aceasta este o opțiune excelentă pentru vehiculele cu un convertor de cuplu strâns. Deoarece debitul de azot este limitat la o cantitate mică la turații mici, puteți activa în siguranță azotul la turații mai mici, ceea ce vă va ajuta să scoateți mașina din gaură.
Această opțiune este foarte bună pentru piloții care uneori încep cursa de la o oprire completă, iar alteori încep cursa de la un start de pe loc. Controlerul de azot va limita automat azotul la un impuls mai mic la viteze mici, unde tracțiunea este limitată, oferind în același timp un impuls mai mare la viteze mai mari, unde tracțiunea este mai abundentă. Concurenții care participă la cursele de curse pot folosi această funcție pentru a seta o limită de nitro la MPH pentru a obține cele mai bune ET-uri constante.
Această opțiune vă permite să "pedalați" mașina în cazul în care roțile se învârt. Fluxul de azot crește și scade ușor pe măsură ce "lucrați" la accelerație, permițându-vă să recâștigați tracțiunea și să continuați cursa. Acest lucru este foarte benefic pentru vehiculele de curse rutiere și drifturi. Funcția de procentaj al accelerației este, de asemenea, benefică pentru mașinile de stradă, deoarece vă permite să introduceți o cantitate mică de azot la jumătatea accelerației, în timp ce treceți ușor la o putere maximă de azot pe măsură ce apăsați accelerația până la podea. Senzația este ca și cum ai conduce o mașină cu un volum dublu de centimetri cubi.
Aceasta este o opțiune utilă pentru motoarele diesel turboalimentate și pentru aplicațiile pe benzină. Progresia de supraalimentare permite ca azotul să se activeze puternic pentru a elimina acel temut decalaj al turbo, apoi reduce ușor azotul pentru a lăsa puternicul turbo să-și facă treaba. Rezultatul final este o putere monstruoasă cu zero lag, chiar și cu un turbo URIAȘ. În cazul aplicațiilor diesel, nu va permite livrarea completă a azotului până când motorul nu începe să dezvolte o supraalimentare adecvată, prevenind astfel blocarea motorului cu azot.
Maximizer 5 monitorizează raportul aer-combustibil al motorului (de la modulul O2 cu bandă largă de pe piața secundară) și reglează automat ieșirea solenoidului de combustibil și de azot pentru a obține raportul aer-combustibil dorit (AFR-ul țintă este reglabil de către utilizator). Pe măsură ce presiunea din butelie scade spre sfârșitul cursei, Maximizer 5 va regla automat ieșirea solenoidului, astfel încât să mențineți un AFR constant și sigur. Limita de tăiere de siguranță a raportului aer-combustibil (prea bogat și prea sărac) este reglabilă de către utilizator, astfel încât controlerul va opri complet fluxul de azot dacă raportul aer-combustibil depășește limitele definite de utilizator.
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
Maximizer 5 dispune de multe...