*259 643

FORGE Motorsport

OCT pentru Audi TTRS (8S) și RS3

FORGE Motorsport - Aceast kitul OCT este pentru Audi TTRS 8S și Audi RS3 2017-on. Dezvoltat de echipa noastră internă de dezvoltare. Nu numai că are un design frumos, dar a fost creat pentru a capta o cantitate maximă de contaminanți dăunători, inclusiv depozite de ulei, vapori de combustibil nefolosit și umiditate, toate acestea w

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 23. 5.

2.536,70 RON cu TVA

FMCT3   

Întrebări

Întrebări

OCT pentru Audi TTRS (8S) și RS3

OCT pentru Audi TTRS (8S) și RS3

FORGE Motorsport - Aceast kitul OCT este pentru Audi TTRS 8S și Audi RS3 2017-on. Dezvoltat de echipa noastră internă de dezvoltare. Nu numai că are un design frumos, dar a fost creat pentru a capta o cantitate maximă de contaminanți dăunători, inclusiv depozite de ulei, vapori de combustibil nefolosit și umiditate, toate acestea w

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

OCT pentru Audi TTRS (8S) și RS3

OCT pentru Audi TTRS (8S) și RS3

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport - Aceast kitul OCT este pentru Audi TTRS 8S și Audi RS3 2017-on. Dezvoltat de echipa noastră internă de dezvoltare. Nu numai că are un design frumos, dar a fost creat pentru a capta o cantitate maximă de contaminanți dăunători, inclusiv depozite de ulei, vapori de combustibil nefolosit și umiditate, toate acestea w

Aceast kitul OCT este pentru Audi TTRS 8S și Audi RS3 2017-on, dezvoltat de echipa noastră internă de dezvoltare. Nu numai că are un design frumos, dar a fost creat pentru a capta o cantitate maximă de contaminanți dăunători, inclusiv depuneri de ulei, vapori de combustibil nefolosit și umiditate, care în mod normal ar trebui să se întoarcă la admisia motorului.

Testele ample au dovedit capacitatea de captare a uleiului de a reduce eficient acumularea de nămol și carbon, permițând, la rândul său, motorului să respire și să funcționeze mai eficient. Prin urmare, poate fi văzut ca un produs autentic de îmbunătățire a performanței și unul pe care îl recomandăm, mai ales dacă plănuiți o reglare mai avansată a puterii la o dată ulterioară.

0.4l (400cc) rezervorul de captare se mândrește cu o colecție de caracteristici menite să faciliteze atât verificarea și simpla golire, inclusiv o jojă de ulei pentru inspecția nivelului și un robinet de golire bine plasat.

Designul kitului a fost, de asemenea, luat în considerare cu atenție și tubul interior, care este construit din cauciuc nitrilic antistatic și rezistent la combustibil. Acesta este asociat cu un capac exterior fabricat din împletitură de sârmă din oțel inoxidabil armat (o specialitate Forge), mai exact o împletitură interioară parțială și o împletitură exterioară de acoperire completă. Dezvoltat complex pentru ca rezervorul să fie rezistent atât la expansiunea presiunii, cât și la colapsul vidului și, de asemenea, pentru a permite kitului să funcționeze într-un interval de temperatură clar definit - 54°C până la 150°C (-65°F până la 300°F).

Kitul include fitinguri prelucrate din bronz, care sunt anodizate în negru pentru a forma un produs cu aspect OEM atunci când este instalat.

Vă rugăm să rețineți: Am constatat că în unele cazuri târzii RS3 și TTRS modelele începând cu 2019 au fost adăugate un ventilator suplimentar la PCV. În cazul în care motorul dvs. are ventilatorul suplimentar, recipientul de captare va Nu se potrivesc. Pentru a verifica acest lucru, scoateți capacul motor al vehiculului și verificați unitatea PCV vizibilă.

 

Repere

Capacitate de 0,4 l
Un robinet de scurgere pentru o golire ușoară
O jojă de ulei pentru o simplă inspecție a nivelului
2 furtunuri de calitate din oțel inoxidabil ranforsat, rezistente la ulei, cu împletitură exterioară neagră pentru un aspect discret
Tubul interior este construit din cauciuc nitrilic antistatic și rezistent la combustibil
Capacul exterior este construit din împletitură de sârmă din oțel inoxidabil armat, constând din împletitură interioară parțială și împletitură exterioară de acoperire completă, care este rezistentă la expansiunea presiunii și colapsul în vid
Interval de temperatură: -54°C până la 150°C (-65°F până la 300°F)
Capacul motorului poate fi montat și după instalare
Instalarea este simplă, cu toate fitingurile și instrucțiunile necesare incluse.

*Dipstick level is set at less than 0.4L pentru optimum breathing.

MarcăModelGenerația
AudiRS38V Facelift 2017 On
AudiTTRSMk3 8S (2014-)

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...