*259 747

FORGE Motorsport

Protecție termică turbo pentru Mini, Citroen DS3 (Pre 2016 Only), și Peugeot

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL4 a fost proiectat special pentru turbocompresorul Mini R56 stock. Aceast pătura turbo este concepută pentru a izola căldura radiantă produsă de turbocompresor.

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 24. 5.

1.112,70 RON cu TVA

FMTUBL4   

Întrebări

Întrebări

Protecție termică turbo pentru Mini, Citroen DS3 (Pre 2016 Only), și Peugeot

Protecție termică turbo pentru Mini, Citroen DS3 (Pre 2016 Only), și Peugeot

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL4 a fost proiectat special pentru turbocompresorul Mini R56 stock. Aceast pătura turbo este concepută pentru a izola căldura radiantă produsă de turbocompresor.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Protecție termică turbo pentru Mini, Citroen DS3 (Pre 2016 Only), și Peugeot

Protecție termică turbo pentru Mini, Citroen DS3 (Pre 2016 Only), și Peugeot

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport - Forge Motorsport FMTUBL4 a fost proiectat special pentru turbocompresorul Mini R56 stock. Aceast pătura turbo este concepută pentru a izola căldura radiantă produsă de turbocompresor.

Forge Motorsport FMTUBL4 a fost proiectat special pentru turbocompresorul Mini R56 stock, și se potrivește și pentru Peugeot 207/208 GTI.. Aceast pătura turbo este concepută pentru a izola căldura radiantă produsă de turbocompresor.

Scutul termic Mini de serie este inadecvat și poate duce la deformarea prizei de aer standard amplasată în capotă.

Aceast designul a fost creat pentru a rezista în cele mai dure medii și< dovedit că rezistă la temperaturi de până la 2500 °f de căldură radiantă, ceea ce va ajuta la protejarea și prelungirea duratei de viață a componentelor motorului.

Inovația de proiectare menține căldura gazelor de eșapament în partea caldă a turbocompresorului, departe de partea rece și de calea de admisie, ceea ce ajută la turbo lag și a temperaturilor de admisie a aerului, ceea ce duce la creșterea puterii.

Vă rugăm să rețineți că o pătură turbo își va pierde flexibilitatea în primele câteva cicluri de încălzire, pe măsură ce materialul se întărește, astfel încât, odată montată, aceasta nu trebuie îndepărtată în mod curent, deoarece acest lucru poate cauza deteriorarea păturii.

 

· nituri din oțel inoxidabil

· Elemente de fixare din oțel inoxidabil

· Înveliș exterior din țesătură de carbon

· Nucleu interior construit din lână de silicat de calciu și magneziu

· Țesătură de siliciu de înaltă temperatură

MarcăModelGenerația
CitroënDS3 (Pre 2016 Only)
MiniCountryman 2010 - 2016Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniCountryman 2010 - 2016JCW 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniPaceman 2012 - 2016Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniPaceman 2012 - 2016JCW 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R55 Clubman > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > LCI 2010-2014 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R56 Hatchback > Pre LCI 2007-2009 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R57 Convertible > LCI 2010-2014 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R57 Convertible > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N14/N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R58 Coupe > LCI 2010-2014 > JCW 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R58 Coupe > Pre LCI 2008-2009 > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R59 Roadster > Cooper S 1.6 Turbo Petrol (N18)
MiniSecond generation (R55/R56/R57/R58/R59) (2006–2015)R59 Roadster > JCW 1.6 Turbo Petrol (N18)
Peugeot207
Peugeot208GTI
Peugeot208GTI 2016 Onwards

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...