*259 642

FORGE Motorsport

Țeavă de admisie turbo pentru Audi TTRS (8S) și RS3 (8V) 2017 Onwards

FORGE Motorsport - Cotul turbo de mare debit Forge Motorsport pentru RHD și LHD RS3 8V Facelift și TTRS 8Selimină țeava de admisie din aluminiu extrem de restrictivă, și o înlocuiește cu furtunul nostru de silicon multistrat cu alezaj neted care mărește fluxul de aer, îmbunătățind eficiența și performanței.

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 16. 9.

1.757,00 RON cu TVA

Vă recomandăm să achiziționați un kit de curățare și impregnare

  

Întrebări

Întrebări

Țeavă de admisie turbo pentru Audi TTRS (8S) și RS3 (8V) 2017 Onwards

Țeavă de admisie turbo pentru Audi TTRS (8S) și RS3 (8V) 2017 Onwards

FORGE Motorsport - Cotul turbo de mare debit Forge Motorsport pentru RHD și LHD RS3 8V Facelift și TTRS 8Selimină țeava de admisie din aluminiu extrem de restrictivă, și o înlocuiește cu furtunul nostru de silicon multistrat cu alezaj neted care mărește fluxul de aer, îmbunătățind eficiența și performanței.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Țeavă de admisie turbo pentru Audi TTRS (8S) și RS3 (8V) 2017 Onwards

Țeavă de admisie turbo pentru Audi TTRS (8S) și RS3 (8V) 2017 Onwards

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport - Cotul turbo de mare debit Forge Motorsport pentru RHD și LHD RS3 8V Facelift și TTRS 8Selimină țeava de admisie din aluminiu extrem de restrictivă, și o înlocuiește cu furtunul nostru de silicon multistrat cu alezaj neted care mărește fluxul de aer, îmbunătățind eficiența și performanței.

Cotul turbo de mare debit Forge Motorsport pentru RHD și LHD RS3 8V Facelift și TTRS 8Selimină țeava de admisie din aluminiu extrem de restrictivă, și o înlocuiește cu furtunul nostru de silicon multistrat cu alezaj neted care mărește fluxul de aer, îmbunătățind eficiența și performanței. Cu un volum cu 60% mai mare decât cotul de serie și asociat cu țeava noastră de admisie cu debit ridicat FMINLH8, acest lucru echivalează cu creșteri de până la 20 CP împreună cu puterea și cuplul fiind mărit pe întreaga gamă de turații, care este un câștig remarcabil pentru o modificare ușor de montat cu șuruburi.

Țeava de admisie a cotului turbo de debit ridicat și a fost special concepută pentru etapa 1 de tuning și în jurul a 600 CP. Țeava de admisie cu cotul de stoc <și/span> pur și simplu nu poate să debiteze suficient aer către intrarea turbo, ceea ce duce la limitări de putere, deoarece clienții vânează pentru mai mulți BHP și cuplu.

Nu vă lăsați păcăliți de afirmațiile prea entuziaste privind puterea filtrului de aer de pe piața secundară, deoarece cea mai slabă verigă din sistemul de admisie DAZAs este conducta de admisie <și/span> cotul turbo, un filtru de panou de mare debit <și/span> configurația noastră de admisie vă va oferi tot ce este necesar. Cotul de admisie cu debit ridicat are o căptușeală specială din oxid de fier pentru a preveni oboseala chiar și în cele mai extreme condiții.

De asemenea, am luat în considerare și popularitatea tot mai mare a conversiilor turbo hibride pentru incredibil de capabilă DAZA Audi motoare. prin oferirea a 3 adaptoare turbo diferite, se poate face o alegere între adaptoarele din meniul derulant cu stock, TTE625, TTE700, sau TTE777/TTE855 opțiuni de cuplare.

Un plus extraordinar pentru conducta de admisie FMINLH8 este banda noastră de barieră reflectorizantă de căldură special concepută, care reflectă până la 80% din căldura radiantă, oferind în același timp economii de greutate față de alte materiale reflectorizante de căldură. Bariera termică reflectorizantă aurită necesită un spațiu liber minim și este un material extrem de maleabil, cu un suport adeziv sensibil la presiune, care este ușor de aplicat și de îndepărtat. Atunci când este aplicată corect, această bandă poate fi utilizată pentru a proteja componentele de admisie, reducând astfel IAT-urile, ceea ce duce la un ciclu și mai eficient și mai fiabil motor. Aceast poate fi, de asemenea, adăugat la achiziția dvs. în meniul derulant.

VĂ RUGĂM NOTĂ CĂ NOI FMINLH8 (HIGHFLOW 3.5” INLET PIPE) VA TREBUI SĂ FIE UTILIZAT CU COTUL TURBO ȘI NU PUTEM GARANTA CĂ SE VA POTRIVI CU SISTEMUL DE ADMISIE AL ALTUI PRODUCĂTOR.

  • Furtunurile de silicon Forge din acest kit au fost proiectate pentru a include o căptușeală interioară costisitoare din silicon modificat, cunoscut sub numele de Fluorosilicon.
  • Acest lucru înseamnă că furtunurile sunt potrivite pentru a fi utilizate fie cu lichide de răcire moderne cu durată de viață lungă, fie cu lichide de răcire cu tehnologie de acid organic (O.A.T.), fie cu aer care conține ulei.
  • Construcția furtunurilor a fost proiectată pentru a o depăși pe cea OEM și va îmbunătăți orice compartiment motor atât din punct de vedere tehnic, cât și estetic.
  • Utilizarea compoziției fluorosilicon asigură faptul că furtunurile din silicon Forge sunt liderul incontestabil al pieței.
  • Garanție pe viață*

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




MarcăModelGeneratie
AudiRS3 8V (2015 - 2016)
AudiTT RS FV (2016 - 2019)

Recent posts

Modificarea motorului M52B28

Cum să crești performanța și fiabilitatea unuia dintre cele mai populare motoare BMW?
Read more
Regulator presiune combustibil și Wastegate

Pentru ce sunt și ce beneficii aduc?
Read more
Modificare BMW E36

Descoperiți potențialul mașinii dvs.
Read more
Ce sunt fitingurile?

Fitinguri și furtunuri cu marcajul AN. Ce înseamnă și pentru ce sunt utilizate?
Read more
Raceshop in Forbes

Diamonds of Slovak Business: concurs pentru companiile care schimbă fața afacerilor slovace.
Read more
Plăci modulare podea

Podele modulare pentru garaj sau atelier. 
Read more
Aero Tec Laboratories Ltd (ATL)

Viac ako 50 rokov v obore palivových nádrží pre vrcholový motoršport. 
Read more
În culisele Forge Motorsport

Forge Motorsport ne-a dezvăluit secretele sale de producție.
Read more
Circuitul Misano și ATBS Romexpo

Am fost la București (RO) și Misano (IT).
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...