*259 840

FORGE Motorsport

Uprated Intercooler pentru Hyundai i30N

FORGE Motorsport - Uprated Intercooler pentru Hyundai i30n și Veloster N

New product

4.696,00 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

Uprated Intercooler pentru Hyundai i30N

Uprated Intercooler pentru Hyundai i30N

FORGE Motorsport - Uprated Intercooler pentru Hyundai i30n și Veloster N

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Uprated Intercooler pentru Hyundai i30N

Uprated Intercooler pentru Hyundai i30N

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

  

FORGE Motorsport - Uprated Intercooler pentru Hyundai i30n și Veloster N

*Pentru la intercooler Veloster N, vă rugăm să faceți clic aici*

Intercoolerul cu montare frontală Forge Motorsport uprated pentru la Hyundai i30N.

Dacă utilizați un i30N pentru drum rapid sau să aibă un tuning de înaltă performanță într-un climat cald, acest produs este esențial. Utilizând designul nostru de plăci de bară și de vârf în industrie alături de Solidworks CAD și proiectarea de simulare a fluxului (Computational Fluid Dynamics - CFD) pentru a dezvolta rezervoarele noastre de mare debit cu capăt turnat, la rezervoarele laterale turbo dispun de un separator intern pentru a asigura la întregul volum de la se utilizează miezul în trepte. 

Barul și miezul plăcii are cu peste 129% mai mult volum și o creștere a suprafeței frontale cu peste 71% (față de la stock cooler) ceea ce înseamnă la Intercoolerul Forge Motorsport este la cel mai mare disponibil în prezent pe la piață. Pentru a ne asigura că oferim o eficiență optimă de răcire, la echipa de dezvoltare a creat un sistem de conducte fabricate care a fost integrat cu pricepere în la designul superior al acestui produs.

Dimensiunile de intrare și ieșire au fost mărite în diametru la 65 mm, oferind o creștere de 27% mai mult volum față de la coolerul de stoc pentru a oferi un flux perfect. Echipa de dezvoltare a adăugat, de asemenea, o țeavă dură personalizată care mărește diametrul la cu 14 mm, ajungând la 64 mm - de la la 50 mm din fabrică. Aceast înlocuiește la. țeava stock din fabrică pe la partea fierbinte pentru a vă asigura că acest pachet vă oferă tot ce aveți nevoie pentru câștiguri maxime de performanță la niveluri înalte de reglaj.

Țeava de supraalimentare și intercooler vin în finisajul nostru standard negru texturat cu acoperire cu pulbere pentru longevitate maximă.

În timpul testelor noastre extinse, am lăsat la mașina să se încălzească pe la bancul de probe până când la ventilatoarele radiatorului s-au declanșat pe și< off (ceea ce dă o temperatură de admisie de aproximativ 40°C), apoi am făcut o tragere la bancul de probe din acest punct, procedând astfel se obține un rezultat mai consistent și care reflectă mai exact condițiile reale de condus. Puteți vedea cu ușurință la intercoolerul Forge se răcește mult mai repede și oferă o scădere mult mai mare a temperaturii în comparație cu cel OEM.

După mai mult de șase trageri pe la dyno am avut în continuare IAT-uri super sigure și la intercooler Forge Motorsport a dat rezultate de 24°C, înjumătățind temperaturile de admisie ale intercoolerului la din fabrică de la 48°C. Aceste teste au avut loc în condiții relativ reci, cu o temperatură ambientală a celulei de dinamometru de 15°C, dovedind cât de ineficient este la intercoolerul de stoc. În la lunile de vară, la intercooler-ul stock împreună cu temperaturi mai ridicate ale aerului de admisie vor avea un impact extrem de negativ asupra performanțelor motorului la.În aceste condiții, la motor managementul la va întârzia la aprinderea, rezultând o motor pe măsură ce temperaturile cresc și la ECU scoate apoi la sincronizarea pentru a opri detonarea.Pe un vehicul mapat, la rezultatele vor fi și mai dăunătoare și pot duce la o posibilă uzură prematură motor.

Aceast intercooler combinat cu admisia noastră, și o evacuare cat back aftermarket de calitate vă va oferi niveluri de performanță de neegalat. Rezultatele finale ale testelor au fost foarte notabile - nu numai că la intercooler-ul Forge Motorsport a înjumătățit la IATS, dar a șia crescut semnificativ atât puterea și cuplul față de cifrele declarate de Hyundai de 275bhp și 278lb.ft de cuplu, ajungând la un extrem de impresionant 307bhp și 347lb.ft.

Intercoolerul Forge Motorsport cu montare frontală are toate la feroneria necesară pentru a instala kitul la în aproximativ 2,5 ore, în funcție de competența și uneltelor disponibile.

 

MarcăModelGenerația
Hyundaii30N 2018-

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...