*259 816

FORGE Motorsport

Protecție termică turbo pentru Honda Civic (FK2/ FK8 )

FORGE Motorsport - Protecție termică turbo pentru Honda Civic (FK2/ FK8 )

New product

927,20 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

Protecție termică turbo pentru Honda Civic (FK2/ FK8 )

Protecție termică turbo pentru Honda Civic (FK2/ FK8 )

FORGE Motorsport - Protecție termică turbo pentru Honda Civic (FK2/ FK8 )

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Protecție termică turbo pentru Honda Civic (FK2/ FK8 )

Protecție termică turbo pentru Honda Civic (FK2/ FK8 )

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FMTUBL7   

FORGE Motorsport - Protecție termică turbo pentru Honda Civic (FK2/ FK8 )

Păturile turbo Forge sunt proiectate pentru a izola căldura radiantă produsă de turbocompresor. Proiectat de echipa de dezvoltare Forge pe mașina de curse Forge VW Golf MK1 Race în cele mai dure medii și depășindtoate așteptările, pătura turbo Forge este concepută pentru a ajuta la protecția și prelungirea duratei de viață a componentelor motorului.

· nituri din oțel inoxidabil
· Elemente de fixare din oțel inoxidabil
· Țesătură de carbon înveliș exterior
· Nucleu interior construit din lână de silicat de calciu și magneziu
· Țesătură de silice de înaltă temperatură

Designul unic va ajuta la reducerea lagului turbo și va produce temperaturi mai scăzute la admisia aerului, husa turbo își va pierde flexibilitatea în primele câteva cicluri de încălzire, pe măsură ce materialul se întărește, astfel încât, odată montat, ar trebui să nu fi îndepărtată în mod curent, deoarece este posibil să o deteriorați.

Inovația de proiectare menține căldura gazelor de eșapament în partea fierbinte a turbocompresorului, departe de partea rece și de calea de admisie.

Mai mult oxigen pe unitate de volum ajunge la motor, dând deci mai multă putere. 

Suprafața interioară:

· Temperatură maximă: 2300°F/1260°C
· Limita de utilizare continuă: 1832°F1000°C

Suprafața exterioară:

· Limita de contact direct: 1800°F/982°C
· Limita de căldură radiantă: 2500°F/1371°C

MarcăModelGenerația
HondaCivicType R (FK2)
HondaCivicType R (FK8)

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...