ASISTENȚĂ
de la ora 9.00 la 17.00
Niciun produs
*259 603
New product
Valvă blow off universală, recirculatoare, 25mm
FORGE Motorsport, o supapă cu adevărat remarcabilă care oferă o combinație de funcționare a supapei de suflare și de recirculare în același timp și a fost conceput special pentru numeroasele aplicații cu motoare turbo.Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.
* Câmp obligatoriu
sau Anulare
Valvă blow off universală, recirculatoare, 25mm
Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.
* obigatoriu
sau Anulează
Aceasta înseamnă că obțineți zgomotul supapei de suflare, păstrând în același timp compatibilitatea cu cerințele de recirculare ale sistemului de management al motorului.
Această supapă folosește un piston din alamă care utilizează o nouă tehnologie de etanșare, împreună cu o preîncărcare variabilă a arcului, încorporând un regulator superior de tip clichet care va permite o reglare pozitivă și precisă pentru a adapta supapa la motorul dumneavoastră. Acest lucru este realizat prin utilizarea unui singur resort unic, conic, cu rată progresivă, care poate permite menținerea presiunii de supraalimentare pe o gamă largă de reglaj. Acest design unic al arcului permite, de asemenea, o cursă nerestricționată a pistonului și un volum de debit fără restricții, indiferent de cantitatea de reglare a pretensionării adăugată la arc.
Supapele altor producători utilizează arcuri cilindrice cu pretensionare reglabilă, care se confruntă adesea cu o cursă limitată a pistonului și cu o reducere a volumului de debit.
Nota: Această supapă necesită instalarea în sens opus față de cea originală Bosch. Aceasta înseamnă că țeava laterală se montează în furtunul de admisie turbo, iar țeava de bază se conectează la furtunul care merge pe partea de supraalimentare a turbo.
.
Conținut:
1 x FMDVSPLTR supapă
1 x supapă Capac de obturare
1 x Instrucțiuni
1 x Autocolant Forge
If you are unsure if this product is suitable for your application, please contact us.
Supapa are o dimensiune a portului de 25 mm
To service this valve, access the valve piston by removing the 3 cap screws at the base of the valve and simply clean the piston chamber using brake cleaner or similar cleaning fluid before installing the new spring and piston. Please observe the correct spring and piston orientation when installing the serviceable parts, as seen in the attached drawing.
Adjustment guide.
First turn the valve adjustment knob all the way down in the anti-clockwise direction, which will adjust the spring it to its lowest tension. Then turn the valve adjustment knob in the clockwise direction to the appropriate tension level, as set out below.
These adjustment recommendations are a general guide and you may find that your engine requires fine tuning by 1 or 2 clicks in either direction to achieve optimum performance.
There will be no significant performance benefit adjusting the valve over 30 clicks as the spring will have reached its maximum operating tension.
Potrivit pentru | Motor benzină |
Evacuare | Recirculare și atmosfera |
Marcă | Model | Generația |
---|---|---|
Audi | A3 | 1.8T |
Audi | A4 | 1.8T (B5,B6 Models) |
Audi | A6 | 1.8T (B5,B6 Models) |
Audi | S3 | 1.8T (8L Chassis) |
Audi | TT | Mk1 > 150/180BHP |
Audi | TT | Mk1 > 210/225BHP |
Seat | Ibiza | Mk2 (6K2) 1999-2002 > Petrol |
Seat | Ibiza | Mk3 (6L) 2002-2008 > Petrol |
Seat | Leon | Mk1 1998-2005 > Cupra 1.8T |
Seat | Leon | Mk1 1998-2005 > Cupra R 1.8T |
Skoda | Octavia | 1.8T |
Volkswagen | Beetle | 1.8T |
Volkswagen | Golf | MK4 > 1.8T |
Volkswagen | Passat | 1.8T |
Volkswagen | Polo | 1.8T |
Această discuție este destinată în special schimbului de informații între clienți. Pentru întrebări referitoare la comanda sau disponibilitatea stocurilor, vă rugăm să ne contactați direct.
FORGE Motorsport, o supapă cu...