*259 603

FORGE Motorsport

Valvă blow off universală, recirculatoare, 25mm

FORGE Motorsport, o supapă cu adevărat remarcabilă care oferă o combinație de funcționare a supapei de suflare și de recirculare în același timp și a fost conceput special pentru numeroasele aplicații cu motoare turbo.

New product

În stoc: 5 buc.
La comandă : 10+buc.

La dvs acasă: 30. 4.

1.496,40 RON cu TVA

  

Întrebări

Întrebări

Valvă blow off universală, recirculatoare, 25mm

Valvă blow off universală, recirculatoare, 25mm

FORGE Motorsport, o supapă cu adevărat remarcabilă care oferă o combinație de funcționare a supapei de suflare și de recirculare în același timp și a fost conceput special pentru numeroasele aplicații cu motoare turbo.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Valvă blow off universală, recirculatoare, 25mm

Valvă blow off universală, recirculatoare, 25mm

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport, o supapă cu adevărat remarcabilă care oferă o combinație de funcționare a supapei de suflare și de recirculare în același timp și a fost conceput special pentru numeroasele aplicații cu motoare turbo.

Aceasta înseamnă că obțineți zgomotul supapei de suflare, păstrând în același timp compatibilitatea cu cerințele de recirculare ale sistemului de management al motorului.

Această supapă folosește un piston din alamă care utilizează o nouă tehnologie de etanșare, împreună cu o preîncărcare variabilă a arcului, încorporând un regulator superior de tip clichet care va permite o reglare pozitivă și precisă pentru a adapta supapa la motorul dumneavoastră. Acest lucru este realizat prin utilizarea unui singur resort unic, conic, cu rată progresivă, care poate permite menținerea presiunii de supraalimentare pe o gamă largă de reglaj. Acest design unic al arcului permite, de asemenea, o cursă nerestricționată a pistonului și un volum de debit fără restricții, indiferent de cantitatea de reglare a pretensionării adăugată la arc.

Supapele altor producători utilizează arcuri cilindrice cu pretensionare reglabilă, care se confruntă adesea cu o cursă limitată a pistonului și cu o reducere a volumului de debit.

Nota: Această supapă necesită instalarea în sens opus față de cea originală Bosch. Aceasta înseamnă că țeava laterală se montează în furtunul de admisie turbo, iar țeava de bază se conectează la furtunul care merge pe partea de supraalimentare a turbo.

.

Conținut:
1 x FMDVSPLTR supapă
1 x supapă Capac de obturare
1 x Instrucțiuni
1 x Autocolant Forge

If you are unsure if this product is suitable for your application, please contact us. 

Supapa are o dimensiune a portului de 25 mm

 

 


 


 

To service this valve, access the valve piston by removing the 3 cap screws at the base of the valve and simply clean the piston chamber using brake cleaner or similar cleaning fluid before installing the new spring and piston. Please observe the correct spring and piston orientation when installing the serviceable parts, as seen in the attached drawing.

 

Adjustment guide.

First turn the valve adjustment knob all the way down in the anti-clockwise direction, which will adjust the spring it to its lowest tension. Then turn the valve adjustment knob in the clockwise direction to the appropriate tension level, as set out below.

  • Standard engine – 16 clicks.
  • Stage 1 remap – 21 clicks.
  • Stage 2 remap – 25 clicks.

These adjustment recommendations are a general guide and you may find that your engine requires fine tuning by 1 or 2 clicks in either direction to achieve optimum performance.

There will be no significant performance benefit adjusting the valve over 30 clicks as the spring will have reached its maximum operating tension.

 

Fișa tehnică

Potrivit pentruMotor benzină
EvacuareRecirculare și atmosfera
MarcăModelGenerația
AudiA31.8T
AudiA41.8T (B5,B6 Models)
AudiA61.8T (B5,B6 Models)
AudiS31.8T (8L Chassis)
AudiTTMk1 > 150/180BHP
AudiTTMk1 > 210/225BHP
SeatIbizaMk2 (6K2) 1999-2002 > Petrol
SeatIbizaMk3 (6L) 2002-2008 > Petrol
SeatLeonMk1 1998-2005 > Cupra 1.8T
SeatLeonMk1 1998-2005 > Cupra R 1.8T
SkodaOctavia1.8T
VolkswagenBeetle1.8T
VolkswagenGolfMK4 > 1.8T
VolkswagenPassat1.8T
VolkswagenPolo1.8T

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...