*259 595

FORGE Motorsport

Furtun admisie Audi, VW, SEAT și Skoda 1.8T

FORGE Motorsport, furtun de admisie din silicon VAG 1.8T (montare în funcție de codul motorului)

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 28. 5.

1.530,10 RON cu TVA

  

Întrebări

Întrebări

Furtun admisie Audi, VW, SEAT și Skoda 1.8T

Furtun admisie Audi, VW, SEAT și Skoda 1.8T

FORGE Motorsport, furtun de admisie din silicon VAG 1.8T (montare în funcție de codul motorului)

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Furtun admisie Audi, VW, SEAT și Skoda 1.8T

Furtun admisie Audi, VW, SEAT și Skoda 1.8T

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport, furtun de admisie din silicon VAG 1.8T (montare în funcție de codul motorului)

Nouă gamă de furtun de admisie pentru 1.8T Golf, Jetta, GTI, New Beetle Turbo S și Seat Leon (nu Leon Cupra R). Acest furtun se potrivește tuturor următoarelor coduri de motor pe vehiculele menționate: AWW - AWD - AWP - AUM - APP - AWU - AUQ. Aceste coduri de motor necesită un mic dop de obturare pentru un port de pe furtun care nu este utilizat la acest cod de motor. Acest dop este inclus fără costuri suplimentare.

Aceste furtunuri au fost proiectate și fabricate cu cea mai mare atenție acordată calității și performanței. Compusul de silicon utilizat în construcția furtunurilor este de cea mai mare rezistență pură disponibilă și este acoperit manual cu o țesătură de armare din poliester. Stratificarea furtunurilor este mult mai uniformă și mai consistentă decât a celor de la orice alt producător, ceea ce îmbunătățește integritatea structurală generală a furtunurilor cu până la 50%. Suprafața internă a furtunului este complet netedă și neobstrucționată, iar volumul intern al acestui furtun a fost mărit pentru a oferi cel mai înalt nivel al fluxului de aer în toate punctele din banda de putere.

Testarea Dyno a fost efectuată de un revizor independent și dealer-ul Forge NGP Racing pe dinamometrul intern DynoJet. Testarea a fost efectuată pe un Jetta 1.8T din 2003 cu un cod de motor AWP. Modificările vehiculului includ: Admisia de aer rece EVO. - TT 2.5" Turbo-Back Exhaust. - Forge 004 Blow-off supapă . - N75J supapă . - APR 93 Octane Chip. În beneficiul celor fără modificări la software-ul motorului, testarea a fost efectuată cu software-ul ECU de stoc și, de asemenea, cu software-ul APR 93 octane. Rezultatele arată o creștere de 5,82 WHP utilizând programarea stocului și o creștere de 12,26 WHP utilizând programarea APR 93 Octane cu un factor de corecție SAE.

Fiecare furtun Forge Motorsport este disponibil în 3 culori la alegere, pentru a se potrivi gusturilor și temelor de culoare dorite pe care le căutați. Vă rugăm să țineți cont de faptul că aceste furtunuri au fost modelate de la vehicule cu volan pe dreapta. Deși considerăm că acestea sunt corecte pentru vehiculele cu volan pe stânga, vă sugerăm să verificați vizual dacă sunt potrivite, ca elemente de înlocuire, cu cele montate pe propriul vehicul, înainte de a încerca instalarea.

  • Furtunurile de silicon Forge din acest kit au fost proiectate pentru a include o căptușeală interioară costisitoare din silicon modificat, cunoscut sub numele de Fluorosilicon.
  • Acest lucru înseamnă că furtunurile sunt potrivite pentru a fi utilizate fie cu lichide de răcire moderne cu durată de viață lungă, fie cu lichide de răcire cu tehnologie de acid organic (O.A.T.), fie cu aer care conține ulei.
  • Construcția furtunurilor a fost proiectată pentru a o depăși pe cea OEM și va îmbunătăți orice compartiment motor atât din punct de vedere tehnic, cât și estetic.
  • Utilizarea compoziției fluorosilicon asigură faptul că furtunurile din silicon Forge sunt liderul incontestabil al pieței.
  • Garanție pe viață*


MarcăModelGenerația
AudiA31.8T
AudiTTMk1 > 150/180BHP
SeatLeonMk1 1998-2005 > Cupra 1.8T
SkodaOctavia1.8T
VolkswagenGolfMK4 > 1.8T

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...