*259 691

FORGE Motorsport

Debit mare Admisie Furtun pentru the Golf MK8 R și Audi S3 8Y (RHD ONLY

FORGE Motorsport - Vă prezentăm furtunul de admisie New Forge cu debit ridicat pentru platforma MQB 2.0 DNF revizuită începând cu 2021 cod motoare.

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 24. 5.

1.515,30 RON cu TVA

  

Întrebări

Întrebări

Debit mare Admisie Furtun pentru the Golf MK8 R și Audi S3 8Y (RHD ONLY

Debit mare Admisie Furtun pentru the Golf MK8 R și Audi S3 8Y (RHD ONLY

FORGE Motorsport - Vă prezentăm furtunul de admisie New Forge cu debit ridicat pentru platforma MQB 2.0 DNF revizuită începând cu 2021 cod motoare.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Debit mare Admisie Furtun pentru the Golf MK8 R și Audi S3 8Y (RHD ONLY

Debit mare Admisie Furtun pentru the Golf MK8 R și Audi S3 8Y (RHD ONLY

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport - Vă prezentăm furtunul de admisie New Forge cu debit ridicat pentru platforma MQB 2.0 DNF revizuită începând cu 2021 cod motoare.

VĂ RUGĂM Nu ACEST PRODUS ESTE COMPATIBIL DOAR CU VEHICULELE RHD

Prezentăm furtunul de admisie Forge Debit mare pentru revizuit de la 2021 încoace pe platforma MQB 2.0 DNF cod motoare. Aceast noul produs înlocuiește conducta de admisie restrictivă din plastic, cu furtunul nostru de silicon multistrat cu alezaj neted care mărește fluxul de aer, îmbunătățind eficiența și performanța. Aceast echivalează cu creșteri de până la .10hp care este un câștig remarcabil pentru o modificare ușor de montat cu șuruburi.

Adaptorul de admisie turbo dezvoltat de Forge îmbunătățește fluxul de aer al vehiculelor dvs. în mai multe moduri; proiectat într-un mod similar cu o stivă de viteză convențională, acesta direcționează aerul mai direct în turbocompresor și. permite comprimarea unei cantități mai mari de aer datorită capacității sale mai mari, acest lucru poate avea un efect pozitiv asupra accelerării vehiculului dvs. după o decelerare lungă sau între schimbările de viteze datorită faptului că mai mult aer este păstrat în sistemul de admisie.

Furtunul de admisie OEM din plastic are nervuri < trepte în interiorul alezajului care cauzează turbulențe perturbând fluxul de aer, furtunul Forge Motorsport Silicon furtun mare de admisie turbo are un debit crescut față de elementul standard testele pe banc de încercare reprezintă cu siguranță beneficiile uriașe ale unui astfel de produs bine proiectat.

Țeava de admisie Forge Motorsport se potrivește direct la cutia de aer din fabrică de-a lungul cu majorității admisiilor de performanță aftermarket. La testarea noului Mk8 Golf R am constatat că citatele de CP ale VW sunt conservatoare, deoarece rezultatele noastre au arătat 365 CP în ținuta completă de stoc. orele de dezvoltare și de testare sunt traduse în rezultatele pe care le puteți vedea pe graficul bancului de încercare. Aceast este un component care dovedit mai jos adaugă cu siguranță un plus de putere.

 

Testele au fost efectuate la Litchfields pe un banc de încercare independent Maha, fabricat de aceiași oameni care furnizează în prezent BMW M sport și Mercedes Benz pentru toate testele lor de calibrare motor și Dyno.

Un simplu schimb simplu pe banc de încercare cu FMTIA5 s-a dovedit a spori puterea și un răspuns mai mic la accelerație cu câștiguri de 12BHP .și< 15lb/ft cuplu la turații maxime de-a lungul cu în jur de cu.strong> 8lb/ft <și/span> 8BHP în gama medie.

 

Aceast este un instalare simplă și o modificare eliberează și mai multă putere de la motorul VAG și montarea durează de obicei în jur de 40 de minute. La fel ca toate produsele Forge, acesta include un set complet de instrucțiuni de instalare cuprinzătoare pentru a face montarea cât mai simplă posibil. Aceast. produsul este disponibil în culorile negru, albastru, roșu, gri, și un verde extraterestru în ediție limitată.

  • Fabricat din aluminiu de calitate aerospațială de 6082.
  • Anodizat negru pentru protecție maximă și durabilitate.
  • Capacitate crescută cu peste 60%.
  • Nu există lumini de verificare a motorului (EML)
  • Flux de aer crescut
  • Aceast înseamnă că furtunurile sunt adecvate pentru a fi utilizate fie cu lichide de răcire moderne cu durată lungă de viață, fie cu lichide de răcire cu tehnologie de acid organic (O.A.T.) sau aer care conține ceață de ulei.
  • Construcția furtunurilor a fost proiectată pentru a o depăși pe cea OEM și va îmbunătăți orice compartiment motor atât din punct de vedere tehnic, cât și estetic.
  • Garanție pe viață

MarcăModelGenerația
AudiS32.0TSI (8Y Chassis)
VolkswagenGolfMK8 > R

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...