*58 644   

Rotinger

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2009, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

New product

La comandă : 1buc.

La dvs cel tărziu: 21. 5.

217,70 RON cu TVA

  

5901436353782

Întrebări

Întrebări

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2009, (2 buc)

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2009, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2009, (2 buc)

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2009, (2 buc)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Diametru: 239mm

Înălțime: 38,8mm

Grosime/grosimea minimă 20 / 18mm

Număr găuri: 4

Tip disc: Ventilat

OEM: 321615301A;321615301B;321615301C;6N0615301G;841615301;

Înlocuiri:

ATE: 24012001231 , 24032001231

BOSH: 0986478017

Brembo: 09476510 , 09476514/p>

Jurid: 561178J

Textar: 92012100

TRW: DF1517

Delphi: BG109

Zimmermann: 6001594

Potrivit pentru:

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT, 82Kw / 112 HP

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT, 66Kw / 90 HP

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE, 81Kw / 110 HP

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE, 82Kw / 112 HP

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 GLE, 81Kw / 110 HP

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT quattro, 82Kw / 112 HP

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 E, 82Kw / 112 HP

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT, 68Kw / 93 HP

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE quattro (85Q), 81Kw / 110 HP

AUDI COUPE (81, 85) 2.0, 83Kw / 113 HP

AUDI 80 (80, 82, B1) 1.6 GTE, 81Kw / 110 HP

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8, 68Kw / 93 HP

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT, 79Kw / 107 HP

AUDI COUPE (81, 85) 2.1 GT, 96Kw / 131 HP

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.0, 83Kw / 113 HP

AUDI COUPE (81, 85) 2.2 GT, 85Kw / 115 HP

AUDI 80 (80, 82, B1) 1.6 GT, 74Kw / 100 HP

AUDI COUPE (81, 85) 2.2 GT, 100Kw / 136 HP

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8, 66Kw / 90 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 16V, 74Kw / 100 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i, 44Kw / 60 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 SDI, 50Kw / 68 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.4, 44Kw / 60 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.6, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 TD, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 D, 50Kw / 68 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.8 i, 66Kw / 90 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i, 74Kw / 101 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 i, 44Kw / 60 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V, 74Kw / 101 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i, 74Kw / 101 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.6, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.0 i, 37Kw / 50 HP

SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i, 54Kw / 73 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i, 44Kw / 60 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i, 74Kw / 101 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.4, 44Kw / 60 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6, 74Kw / 101 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.8 i, 66Kw / 90 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i, 55Kw / 75 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.0, 37Kw / 50 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 D, 50Kw / 68 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.9 SDI, 50Kw / 68 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.6, 74Kw / 101 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i, 55Kw / 75 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.9 SDI, 50Kw / 68 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.0, 37Kw / 50 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TD, 55Kw / 75 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 i, 37Kw / 50 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4, 44Kw / 60 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 D, 47Kw / 64 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.6, 74Kw / 101 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 D, 47Kw / 64 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

VW GOLF I (17) 1.8 GTI, 82Kw / 112 HP

VW GOLF I (17) 1.6 GTI, 81Kw / 110 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 G40, 85Kw / 115 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.7 SDI, 42Kw / 57 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8, 62Kw / 84 HP

VW VENTO (1H2) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 64 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

VW POLO Box (6NF) 1.4, 44Kw / 60 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 57 1.7 SDI, 42Kw / 57 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.8, 66Kw / 90 HP

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6, 81Kw / 110 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8, 62Kw / 84 HP

VW SCIROCCO (53B) 1.8, 70Kw / 95 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI, 79Kw / 107 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

VW POLO Box (6NF) 1.9 D, 47Kw / 64 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8, 82Kw / 112 HP

VW GOLF III (1H1) 1.6, 55Kw / 75 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6, 55Kw / 75 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 CAT, 79Kw / 107 HP

VW PASSAT (32B) 1.8, 82Kw / 112 HP

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8, 66Kw / 90 HP

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8, 72Kw / 98 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 CAT, 66Kw / 90 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.6, 74Kw / 101 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.8, 66Kw / 90 HP

VW POLO Box (6NF) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.4, 44Kw / 60 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8, 66Kw / 90 HP

VW JETTA I (16) 1.6 GLI, 81Kw / 110 HP

VW JETTA I (16) 1.8, 82Kw / 112 HP

VW GOLF III (1H1) 1.9 D, 48Kw / 65 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.4, 40Kw / 54 HP

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8, 70Kw / 95 HP

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 G40, 83Kw / 113 HP

VW PASSAT Saloon (32B) 2.2, 85Kw / 115 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI CAT, 79Kw / 107 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI, 82Kw / 112 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6, 55Kw / 75 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V, 102Kw / 140 HP

VW PASSAT Variant (32B) 1.9, 85Kw / 115 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V, 95Kw / 129 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI, 77Kw / 105 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 54 1.4, 40Kw / 54 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI, 50Kw / 68 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.6, 55Kw / 75 HP

VW SCIROCCO (53B) 1.8, 82Kw / 112 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 110 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

VW SCIROCCO (53) 1.6, 81Kw / 110 HP

VW SANTANA (32B) 1.9, 85Kw / 115 HP

VW PASSAT Variant (32B) 2.2, 85Kw / 115 HP

VW SCIROCCO (53B) 1.6, 81Kw / 110 HP

VW PASSAT (32B) 1.9, 85Kw / 115 HP

VW SCIROCCO (53B) 1.8, 66Kw / 90 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW GOLF III (1H1) 1.4, 44Kw / 60 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8, 66Kw / 90 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 68 1.9 SDI, 50Kw / 68 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8, 82Kw / 112 HP

VW GOLF III (1H1) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

VW PASSAT (32B) 2.2, 85Kw / 115 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8, 79Kw / 107 HP

VW PASSAT Variant (33) 1.6 i, 81Kw / 110 HP

VW PASSAT Variant (32B) 2.0, 85Kw / 115 HP

VW SANTANA (32B) 2.0, 85Kw / 115 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 i CAT, 66Kw / 90 HP

VW PASSAT Variant (32B) 1.8, 82Kw / 112 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4, 44Kw / 60 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 1.4, 44Kw / 60 HP

VW PASSAT (32B) 2.0, 85Kw / 115 HP

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

 

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

Fișa tehnică

LocalizareRO

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...