*58 670   

Rotinger

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2050, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

New product

245,40 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2050, (2 buc)

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2050, (2 buc)

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2050, (2 buc)

Discuri frână față Rotinger Tuning series, 2050, (2 buc)

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

  

5901436353935

Set 2 buc discuri frână Rotinger. Discurile de frână pot fi comandate în cinci modele diferite de intrare sau grosiere și de asemenea în versiunile Graphite Line (GL).

Diametru: 256mm

Înălțime: 39mm

Grosime/grosimea minimă 20 / 18mm

Număr găuri: 4

Tip disc: Ventilat

Restricție: for PR number 1LY; for PR number 1ZK;

OEM: 321615301D;357615301D;6N0615301D;

Înlocuiri:

ATE: 24012001281 , 24032001281

BOSH: 0986478308

Brembo: 09516610 , 09516614/p>

Jurid: 561448J

Textar: 92036800

TRW: DF1533

Delphi: BG2455

Zimmermann: 6001597

Potrivit pentru:

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i, 74Kw / 101 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.9 SDI, 50Kw / 68 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 2.0 i 16V, 110Kw / 150 HP

SEAT TOLEDO I (1L) 2.0 i, 85Kw / 115 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V, 95Kw / 129 HP

SEAT AROSA (6H) 1.4 TDI, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

SEAT INCA (6K9) 1.7 D, 42Kw / 57 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.6, 74Kw / 101 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i, 55Kw / 75 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i, 74Kw / 101 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

SEAT INCA (6K9) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

SEAT TOLEDO I (1L) 1.8 16V, 98Kw / 133 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6, 74Kw / 101 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 D, 50Kw / 68 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.6, 74Kw / 101 HP

SEAT INCA (6K9) 1.9 D, 47Kw / 64 HP

SEAT AROSA (6H) 1.4 16V, 74Kw / 100 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 SDI, 50Kw / 68 HP

SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

SEAT INCA (6K9) 1.4 i, 44Kw / 60 HP

SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 2.0 i, 85Kw / 115 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i, 74Kw / 101 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 16V, 74Kw / 100 HP

SEAT INCA (6K9) 1.6 i, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 16V, 74Kw / 101 HP

SEAT TOLEDO I (1L) 1.8 16V, 92Kw / 125 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 2.0 i, 85Kw / 115 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 2.0 i 16V, 110Kw / 150 HP

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V, 74Kw / 101 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

SEAT INCA (6K9) 1.6 i, 55Kw / 75 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

SEAT IBIZA III (6K1) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.4 16V, 74Kw / 100 HP

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.8 i 16V, 95Kw / 129 HP

SEAT INCA (6K9) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6, 55Kw / 75 HP

SEAT INCA (6K9) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

SEAT CORDOBA (6K2) 1.6, 55Kw / 75 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD, 55Kw / 75 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 100 1.6, 74Kw / 100 HP

VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 Syncro, 85Kw / 115 HP

VW VENTO (1H2) 1.6, 74Kw / 101 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 2.0, 85Kw / 115 HP

VW GOLF III (1H1) 1.4, 44Kw / 60 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 110 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

VW PASSAT Variant (32B) 2.0 Syncro, 85Kw / 116 HP

VW GOLF III (1H1) 1.8, 66Kw / 90 HP

VW POLO (6N2) 1.6 16V GTI, 92Kw / 125 HP

VW GOLF III (1H1) 2.0, 85Kw / 115 HP

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.6 GTI, 92Kw / 125 HP

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 Syncro, 85Kw / 115 HP

VW GOLF III (1H1) 1.6, 55Kw / 75 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.8, 66Kw / 90 HP

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TD, 55Kw / 75 HP

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.8, 55Kw / 75 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.6, 74Kw / 101 HP

VW POLO (6N2) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

VW SCIROCCO (53B) 1.8 16V, 102Kw / 139 HP

VW CADDY II Box (9K9A) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6, 55Kw / 75 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V, 102Kw / 140 HP

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8, 82Kw / 112 HP

VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.8, 66Kw / 90 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 Syncro, 66Kw / 90 HP

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 16V, 100Kw / 136 HP

VW VENTO (1H2) 1.9 TD, 55Kw / 75 HP

VW VENTO (1H2) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW GOLF III (1H1) 1.8, 55Kw / 75 HP

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8, 79Kw / 107 HP

VW CADDY II Estate (9K9B) 1.4, 44Kw / 60 HP

VW CADDY II Box (9K9A) 1.4, 55Kw / 75 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI Syncro, 66Kw / 90 HP

VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0, 85Kw / 115 HP

VW PASSAT (32B) 2.2, 100Kw / 136 HP

VW PASSAT Variant (32B) 2.2, 100Kw / 136 HP

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 2.0, 85Kw / 115 HP

VW CORRADO (53I) 2.0 i 16V, 100Kw / 136 HP

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

VW GOLF III (1H1) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

VW CADDY II Box (9K9A) 60 1.4, 44Kw / 60 HP

VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 2.0, 85Kw / 115 HP

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.6, 53Kw / 72 HP

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0, 85Kw / 115 HP

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.6, 74Kw / 101 HP

VW CADDY II Estate (9K9B) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V, 95Kw / 129 HP

VW CADDY II Box (9K9A) 75 1.6, 55Kw / 75 HP

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 16V, 74Kw / 100 HP

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.7 SDI, 44Kw / 60 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V, 102Kw / 139 HP

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW GOLF III (1H1) 1.8 Syncro (1HX1), 66Kw / 90 HP

VW GOLF III (1H1) 1.9 D, 48Kw / 65 HP

VW CADDY II Box (9K9A) 75 1.6, 55Kw / 75 HP

VW POLO (6N2) 1.4 TDI, 55Kw / 75 HP

VW PASSAT Variant (32B) 2.2 Syncro, 88Kw / 120 HP

VW CADDY II Box (9K9A) 1.9 D, 47Kw / 64 HP

VW CADDY II Box (9K9A) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0, 79Kw / 107 HP

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

VW CORRADO (53I) 2.0 i, 85Kw / 115 HP

VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

VW GOLF III (1H1) 1.6, 74Kw / 101 HP

VW CADDY II Estate (9K9B) 1.6, 55Kw / 75 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 1.4, 44Kw / 60 HP

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 16V, 100Kw / 136 HP

VW POLO (6N1) 100 1.4 16V, 74Kw / 100 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 1.8, 55Kw / 75 HP

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 TDI, 55Kw / 75 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 1.6, 74Kw / 101 HP

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4, 44Kw / 60 HP

VW GOLF III (1H1) 2.0 GTI 16V, 110Kw / 150 HP

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 16V, 100Kw / 136 HP

VW GOLF III (1H1) 2.0 Syncro (1HX1), 85Kw / 115 HP

VW VENTO (1H2) 1.8, 66Kw / 90 HP

VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.8, 66Kw / 90 HP

VW PASSAT Variant (32B) 1.8 Syncro, 66Kw / 90 HP

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8, 82Kw / 112 HP

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V, 95Kw / 129 HP

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.8, 66Kw / 90 HP

VW CADDY II Estate (9K9B) 1.4 16V, 55Kw / 75 HP

VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0, 79Kw / 107 HP

VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 16V, 100Kw / 136 HP

VW POLO (6N2) 1.4 16V, 74Kw / 101 HP

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8, 79Kw / 107 HP

VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI, 66Kw / 90 HP

VW CADDY II Estate (9K9B) 1.9 D, 47Kw / 64 HP

VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.8, 55Kw / 75 HP

VW VENTO (1H2) 1.9 D, 48Kw / 65 HP

VW CADDY II Estate (9K9B) 1.9 SDI, 47Kw / 64 HP

VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6, 74Kw / 100 HP

VW CORRADO (53I) 1.8 16V, 100Kw / 136 HP

VW VENTO (1H2) 2.0, 85Kw / 115 HP

VW POLO Variant (6KV5) 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 2.0 Syncro, 85Kw / 115 HP

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 CAT, 79Kw / 107 HP

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 FSI, 77Kw / 105 HP

VW VENTO (1H2) 1.9 TDI, 81Kw / 110 HP

VW SCIROCCO (53B) 1.8 16V, 95Kw / 129 HP

VW GOLF III Variant (1H5) 1.8, 66Kw / 90 HP

VW CADDY II Estate (9K9B) 1.6, 55Kw / 75 HP

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

 

Discurile de frânare Rotinger sunt rezultatul tehnologiei avansate de prelucrare a materialelor. Designul de înaltă calitate și atractiv atrage atenția tuturor pasionaților de tuning. Designul eficient asigură o distanță redusă de frânare, extrage gazele de frânare și îmbunătățește proprietățile de răcire. Rotinger oferă o gamă largă de discuri de frână pentru majoritatea automobilelor. În funcție de alegerea personală, clientul poate alege între până la cinci tipuri posibile de discuri de frână. Simplu (fără foraj și canelare), Canalarea, forajul și combinațiile acestora. Canalele atractive au fost proiectate într-un mod atent. Designul lor asigură o curățare eficientă și reduce vârtejul de praf de frână. Discul original de frânare Rotinger este rezultatul anilor de cercetare și în nici un caz nu poate fi copiat pe alte discuri de frână. Fiecare model nou este testat în condiții extreme în care se confirmă calitatea și siguranța operațională. Oferind 1400 de tipuri de discuri de frână pentru mai mult de 95% autoturismele de pe piață. Întregul proces de fabricație îndeplinește toate standardele de siguranță și standardele de calitate. Certificatelele TUV, ISO / TS 16949: 2009, ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004 confirmă calitatea produselor Rotinger. În oferta Tuning series și High performance. Ambele tipuri pot fi comandate în designul Graphite Line, în designul de bază sau forat..

Seria Tuning oferă o protecție excelentă împotriva coroziunii, combinată cu un design atractiv, care va atrage atenția tuturor fanilor discurilor de frână sport. Modelarea eficientă reduce semnificativ distanța de frânare și contribuie foarte mult la evacuarea gazelor la frânare. Zonele de ventilație asigură o răcire optimă a discului de frână.

Discurile de frână High Performance îmbogățite cu componente de carbon și protecție anti-coroziune. Conținutul crescut de carbon asigură o distribuție mai bună a temperaturii, schimbări de temperatură scăzute și, prin urmare, rezistență la deformarea discului la frânare puternică. Deformarea este una dintre cele mai frecvente probleme ale vehiculelor de astăzi, ducând la vibrații neplăcute în timpul frânării. Designul unic, combinat cu structura carbonului, asigură performanțe ridicate la frânare în toate condițiile.

Fișa tehnică

LocalizareRO

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...