*259 700

FORGE Motorsport

Catch Tank pentru Audi S4/S5 B9

FORGE Motorsport - Aceast OCT kit-ul este produsul mai multor luni de cercetare intensivă și dezvoltare de către echipa noastră internă de dezvoltare, și rezultatul final este de departe cel mai complet sistem de colectare a uleiului existent în prezent pe piață.

New product

La comandă : 10+buc.

La dvs cel tărziu: 21. 5.

2.321,50 RON cu TVA

FMCT4   

Întrebări

Întrebări

Catch Tank pentru Audi S4/S5 B9

Catch Tank pentru Audi S4/S5 B9

FORGE Motorsport - Aceast OCT kit-ul este produsul mai multor luni de cercetare intensivă și dezvoltare de către echipa noastră internă de dezvoltare, și rezultatul final este de departe cel mai complet sistem de colectare a uleiului existent în prezent pe piață.

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

Catch Tank pentru Audi S4/S5 B9

Catch Tank pentru Audi S4/S5 B9

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

FORGE Motorsport - Aceast OCT kit-ul este produsul mai multor luni de cercetare intensivă și dezvoltare de către echipa noastră internă de dezvoltare, și rezultatul final este de departe cel mai complet sistem de colectare a uleiului existent în prezent pe piață.

Aceast OCT kit-ul este produsul mai multor luni de cercetare intensivă și dezvoltare de către echipa noastră internă de dezvoltare, și rezultatul final este de departe cel mai complet sistem de colectare a uleiului existent în prezent pe piață. Nu numai că are un design frumos, dar a fost creat pentru a capta o cantitate maximă de contaminanți dăunători, inclusiv depuneri de ulei, vapori de combustibil nefolosit și umiditate, care în mod normal ar trebui să se întoarcă la admisia motorului.

Testele extinse au dovedit capacitatea rezervorului nostru de colectare a uleiului de a reduce în mod eficient acumularea de nămol și carbon, permițând la rândul său Audi S4 B9 3.0T motor atât să respire și să funcționeze mai eficient. Prin urmare, poate fi privit ca un produs autentic de îmbunătățire a performanțelor și unul pe care îl recomandăm oricărui proprietar al acestui vehicul să îl ia în considerare în mod serios, în special dacă plănuiește o reglare mai avansată a puterii la o dată ulterioară.

0.4l (400cc) rezervorul de captare se mândrește cu o serie de caracteristici menite să faciliteze atât verificarea și simpla golire, inclusiv o jojă de ulei pentru inspecția nivelului și un robinet de golire bine plasat.

Designul kitului de furtunuri a fost, de asemenea, atent analizat, de unde și tubul său interior, care este construit din cauciuc nitrilic antistatic, neted și rezistent la combustibil. Aceast este împerecheat cu un capac exterior realizat din împletitură de sârmă din oțel inoxidabil armat (o specialitate Forge), mai exact o împletitură interioară parțială și o împletitură exterioară de acoperire completă. Am dezvoltat acest aranjament complex pentru ca pentru rezervorul să fie rezistent atât la expansiunea presiunii și colapsul în vid, și de asemenea, pentru a permite kitului să funcționeze într-un interval de temperatură clar definit între -54°C și +150°C (-65°F și 300°F).

În cele din urmă, kitul dispune de o pereche de furtunuri rezistente la ulei din oțel inoxidabil armat, cu împletitură exterioară neagră, care se combină cu fitingurile furnizate pentru a forma un produs cu aspect OEM atunci când este instalat, atât de mult încât capacul motorului poate fi încă prins la locul său!

Repere

Capacitate de 0,4 l

Un robinet de scurgere pentru o golire ușoară.

O jojă de ulei pentru o simplă inspecție a nivelului.

2 furtunuri de calitate din oțel inoxidabil ranforsat, rezistente la ulei, cu împletitură exterioară neagră pentru un aspect discret.

Complet asamblat cu fitinguri pentru a se potrivi cu conexiunile OEM.

Tubul interior este construit din cauciuc nitrilic antistatic și rezistent la combustibil

Capacul exterior este construit din împletitură de sârmă din oțel inoxidabil armat, constând din împletitură interioară parțială și împletitură exterioară de acoperire completă, care este rezistentă la expansiunea presiunii și colapsul în vid

Interval de temperatură: -54°C până la 150°C (-65°F până la 300°F)

Poate fi instalat în mai puțin de 30 de minute.

Instalarea este simplă, cu toate fitingurile și instrucțiunile necesare incluse..

 

 

*Nivelul jojei este setat la mai puțin de 0,4L pentru respirație optimă.

 

MarcăModelGenerația
AudiS4B9
AudiS5B9

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...