Delivery free Plăcuțe frână CL Brakes Plăcuțe frână CL Brakes 4066T16RC6E | race-shop.ro Mărește

*62 050

CL Brakes

Plăcuțe frână CL Brakes 4066T16RC6E

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru ALFA ROMEO ASTON MARTIN AUDI CADILLAC CHEVROLET CITROËN HOMMELL MASERATI MITSUBISHI RENAULT SUBARU VOLKSWAGEN FERRARI

New product

2.368,10 RON cu TVA

Temporar indisponibil
În stoc: 0 buc.
Ne pare rău! Produsul este momentat indisponibil.
Pentru anunțuri automate legate de disponibilitate,
clic pe "Informează".

Întrebări

Întrebări

Plăcuțe frână CL Brakes 4066T16RC6E

Plăcuțe frână CL Brakes 4066T16RC6E

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru ALFA ROMEO ASTON MARTIN AUDI CADILLAC CHEVROLET CITROËN HOMMELL MASERATI MITSUBISHI RENAULT SUBARU VOLKSWAGEN FERRARI

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informează

Informații legate de restocare

Plăcuțe frână CL Brakes 4066T16RC6E

Plăcuțe frână CL Brakes 4066T16RC6E

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

4066T16RC6E   

Set plăcuțe frână CL Brakes pentru ALFA ROMEO ASTON MARTIN AUDI CADILLAC CHEVROLET CITROËN HOMMELL MASERATI MITSUBISHI RENAULT SUBARU VOLKSWAGEN FERRARI

RC6 Endurance:  cursa de anduranță pe circuit, vehicule de raliu ușoare

Coeficient mediu de frecare µ=0,46.

Amestecul destinat cursei de anduranță asigură o uzură minimă a plăcilor și discurilor, menținând în același timp un coeficient ridicat de frecare și, prin urmare, forța de frânare.

Potrivite pentru:

ALFA ROMEO 147, GTA 3.2 V6 24V (250CV) 02→06 (front pads)

ALFA ROMEO 156 , GTA 3.2 03→05 (front pads)

ALFA ROMEO 166 , 2.0 V6 98→00 (front pads)

ALFA ROMEO 166 , 2.5 24V 98→00 (front pads)

ALFA ROMEO 166 , 3.0 24V 98→00 (front pads)

ALFA ROMEO 166 , 3.2 V6 24V 03-→ (front pads)

ALFA ROMEO Giulietta , 1.8 TBI Quadrifoglio 09-→ (front pads)

ALFA ROMEO GT , GTA 3.2 V6 24V (250CV) 03→07 (front pads)

ASTON MARTIN DB9, 5.9 04-→ (front pads)

ASTON MARTIN DB9, 5.9 04-→ (front pads)

ASTON MARTIN DB9 , Volante 5.9 04-→ (front pads)

ASTON MARTIN DB9, Volante 5.9 04-→ (front pads)

AUDI RS3 , Quattro 11-→ (front pads)

AUDI RS3 , Sportback 8P -- (front pads)

AUDI TT , (8J3) 2.5 TFSI Quattro 09-→ (front pads)

AUDI TT , RS 2.5 Quattro 09→13 (front pads)

AUDI TT , RS Roadster 2.5 TFSI Quattro 09→13 (front pads)

CADILLAC CTS, V 10-→ (front pads)

CHEVROLET Camaro , Coupe 1SS 10-→ (front pads)

CHEVROLET Camaro , Coupe 2SS 10-→ (front pads)

CHEVROLET Camaro , Coupe SS 6.2 09→11 (front pads)

CITROËN C2 , 1.6i 16V Challenge 03-→ (front pads)

CITROËN C2 , Challenge (Asphalt) -- (front pads)

CITROËN C2 , R2 (Asphalt) 03-→ (front pads)

CITROËN C2 , R2 1.6 16V (Asphalt) 09→11 (front pads)

CITROËN C2 , R2 Max (Asphalt) 03-→ (front pads)

CITROËN C2 , Sport 03-→ (front pads)

HOMMELL Berlinette , RS2 GT Rallye (Asphalt) 01→15 (front pads)

MASERATI Quattroporte (3), 4.2 04-→ (front pads)

MITSUBISHI Lancer , Evolution X 2.0 Turbo 16V 07→14 (front pads)

MITSUBISHI Lancer , Evolution X 2.0 Turbo 07→14 (front pads)

RENAULT Megane (3) , RS (250CV) 09→12 (front pads)

RENAULT Megane (3) , RS X95 09→12 (front pads)

SUBARU Impreza (3) , WRX STI Gr. N Rallye (Asphalt) 06-→ (front pads)

SUBARU Impreza (3) , WRX STI S (300CV) 08-→ (front pads)

VOLKSWAGEN Touareg , (7LA / 7L6 / 7L7) 3.2 V6 02→06 (front pads)

VOLKSWAGEN Touareg , (7LA) 3.6 V6 FSI 06-→ (front pads)

FERRARI 458, Italia (CCM Rotor) 10→14 (rear pads)

FERRARI F430 , (CCM rotor) -- (rear pads)

FERRARI F430 , Challenge -- (rear pads)

FERRARI F430 , Scuderia 08→09 (rear pads)

CL Brakes (înainte Carbone Lorraine) a fost fondată în 1919 în Franța. Segmentele de frânare sunt utilizate într-o gamă largă de aplicații de la biciclete de munte până la trenuri de mare viteză TGV. Divizia motosport produce placuțele de frână prin sinterizarea metalelor pe bază de pulberi. Produsele conțin cel puțin 10 aditivi diferiți, cum ar fi bronzul, ceramica, carbonul pentru a optimiza amestecul. Produsul obținut este apoi plasat pe un suport metalic și încălzit la 900 ° C. După terminarea procesului de sinterizare, materialul este combinat și omogenizat.

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...