Nou Delivery free Noutăți GFB V2 VNT manual Boost Controller pentru turbocompresoare VNT/VGT | race-shop.ro Mărește

*322 791   

GFB

GFB V2 VNT manual Boost Controller pentru turbocompresoare VNT/VGT

V2 VNT BOOST CONTROLLER - Control fiabil și eficient al supraalimentării pentru turbocompresoarele VNT/VGTControlerele manual Boost pot să nu aibă caracteristicile suplimentare ale unui EBC (Electronic Boost Controller), dar își fac treaba!

New product

În stoc: 1 buc.

Atenție: Ultimele buc în stoc!

La dvs acasă: 9. 5.

847,40 RON cu TVA

GFB-3009   

9328022003153

Întrebări

Întrebări

GFB V2 VNT manual Boost Controller pentru turbocompresoare VNT/VGT

GFB V2 VNT manual Boost Controller pentru turbocompresoare VNT/VGT

V2 VNT BOOST CONTROLLER - Control fiabil și eficient al supraalimentării pentru turbocompresoarele VNT/VGTControlerele manual Boost pot să nu aibă caracteristicile suplimentare ale unui EBC (Electronic Boost Controller), dar își fac treaba!

Trimiteți întrebări magazinului despre acest produs.

* Câmp obligatoriu

  sau  Anulare

Informații legate de restocare

GFB V2 VNT manual Boost Controller pentru turbocompresoare VNT/VGT

GFB V2 VNT manual Boost Controller pentru turbocompresoare VNT/VGT

Pentru informații legate de disponibilitatea și restocarea produsului vă rugăm completați formularul.

* obigatoriu

  sau  Anulează

V2 VNT BOOST CONTROLLER - Control fiabil și eficient al supraalimentării pentru turbocompresoarele VNT/VGTControlerele manual Boost pot să nu aibă caracteristicile suplimentare ale unui EBC (Electronic Boost Controller), dar își fac treaba!

Doriți să măriți sau să micșorați presiunea de supraalimentare a motorului dvs. turbo diesel cu palete variabile (adică VNT/VGT)? Curba de supraalimentare din fabrică este neregulată și peste tot? Ați făcut să explodeze un motor cu sistemul de control al supraalimentării din fabrică? Atunci V2 este pentru dumneavoastră!

Este cunoscut faptul că unele motoare cu turbocompresoare VNT/VGT controlate de ECU și acționate prin vid au un comportament neregulat în ceea ce privește supraalimentarea, până la punctul în care pot apărea defecțiuni ale turbocompresorului sau ale motorului, chiar și la vehicule complet originale. V2 preia controlul de la ECU din fabrică și asigură o curbă de supraalimentare stabilă și repetabilă, pentru care motorul dvs. vă va mulțumi!

Într-o carcasă din aluminiu 6061 CNC prelucrat CNC anodizat negru se află două cadrane de reglare individuale, fiecare având o funcție de reglare separată și unică.

Primul cadran stabilește presiunea de supraalimentare, în timp ce celălalt este utilizat pentru a regla rata de creștere a supraalimentării, adică cât de repede se învârte turbo, ceea ce înseamnă că puteți regla supraalimentarea pentru a se potrivi oricăror condiții de condus.

Atunci când aveți nevoie de un control simplu, fiabil, de tipul "setați și uitați", un controler de supraalimentare manual este greu de învins. Instalarea este la fel de simplă ca și conectarea câtorva furtunuri, iar configurarea este la fel de ușoară ca și rotirea reglajului până când atingeți ținta. După ce ați făcut asta, puteți uita de el și să vă conduceți mașina. Fiind un dispozitiv mecanic și robust, nu va varia sau nu va ceda niciodată, indiferent de cât de mult abuz îi puteți aplica.

Controlerele manuale de supraalimentare GFB sunt disponibile în două tipuri, unul este potrivit pentru valvele de evacuare pneumatice convenționale, iar celălalt este destinat utilizării cu turbinele VNT (turbină cu duză variabilă)/VGT (turbină cu geometrie variabilă) acționate prin vid, care sunt utilizate în mod obișnuit pe motoarele diesel.

  • Curbă de amplificare repetabilă și stabilă
  • Fiabilitate 100%, întreținere zero
  • Ușor de instalat în câteva minute
  • Ușor de reglat, setați și uitați
  • Sistem de precizie cu clapetă cu ac, mai stabil decât tipurile "cu bilă și arc"
  • Fabricat în Australia în conformitate cu Iso 9001

Fișa tehnică

Tip regulatormanual

Scrie o recenzie

Scrie o recenzie







  sau  Anulează

Nu ați găsit răspunsul?
Introduceți o nouă întrebare
Aveți o întrebare? Căutați răspunsul.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Prima oprire la expozițiile din acest an - Hungexpo Budapesta
Read more
Colaborare RACES x FURTBOKEM

Lansarea oficială a vânzărilor RACES și FurtBokem merch.
Read more
Bestia de curse Jaguar XE

Jaguar Racing Team Ostrava a prezentat o nouă mașină specială de curse
Read more
Pompa de apă electrică

Crește performanța și previne supraîncălzirea mașinii!
Read more
Omologare FIA 8856-2018

Ce transformări va avea FIA în 2024?
Read more
Combinezoane și echipament de curse

Ce combinezon de curse să alegeți și de ce? Mai multe pe blog...
Read more
Furtunurile din silicon

Furtunurile din silicon reprezintă un înlocuitor ideal pentru furtunurile din cauciuc de apă, vacuum/presiune sau admisie.
Read more
Avantajele și tipurile de radiatoare de ulei

De ce este necesară instalarea unui radiator de ulei? Pe care să îl alegeți? Mai multe pe blog...
Read more
Cum se conectează frâna de mână hidraulică?

Un accesoriu indispensabil pentru fiecare pilot de raliuri și drift.
Read more

Categorii Producători

Produse vizualizate

Loading...